Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nais-ihanteen muuttuminen

Vierailija
27.07.2025 |

Nykymies, huolisitko sellaista naista, joita oli miestenlehdissä vielä 1970-luvulla? Ei ollut silikonia eikä täytehuulia. Luonnolliset hiukset, ei tatuoitua ihoa. Sääret ja kainalot oli luonnontilassa eikä muutenkaan oltu paikkoja sheivattu. 

Tuli vaan mieleen. Kuolleen asuntoa siivotessa löytyi vanhoja lehtiä. Oi aikoja entisiä. 

Kommentit (284)

Vierailija
161/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittyykö feromonit,jos ei sheivaa?

Eli kun mies haistaa sen, sekoaa.

Alapään hajun menevän ohi ja alkaa tekemään mieli vesirottaa.

Vierailija
162/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minähän olen kyllä nainen. Ja ihan vain uteliaisuudesta kysyin. Sen verran erinäköisiä ovat naiset ennen olleet. Tuskin kellään enää on marsuja haarovälissä. Miehellä kuuluu olla karvoitus. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanilainen kaverini ihmetteli, miksi länsimaiset naiset aina ajelee alapään, kun japanilaiset ei sitä tee. Selitin, että johtuu siitä, ettei haluta näyttää omilta äideiltämme. Mielestäni tämä japanilaisten ajelemattomuus, ja se ettei siellä ole suosittua käyttää tamponia, on aika hurja yhdistelmä noin hygieniamielessä, mutta tätä en kaverilleni hennonnut sanoa.

N 34

Monet gynekologit pitävät häpykarvattomuutta varsinkin naisen seksuaaliterveyden kannalta huonona trendinä. Karvojen tehtävänä on suojata ulkoisia sukuelimiä. Hygieniasta ei riipu karvattomuudesta.

Kuka haluaa kieleensä karvoja suuseksin seurauksena? Sama kun nuolisi piisamin turkkia antaumuksella tai vesirotan😂.

No se on sinun mielikuvasi. Ei sytytä minua.

Vierailija
164/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, minähän olen kyllä nainen. Ja ihan vain uteliaisuudesta kysyin. Sen verran erinäköisiä ovat naiset ennen olleet. Tuskin kellään enää on marsuja haarovälissä. Miehellä kuuluu olla karvoitus. Ap.

Ei kuulu🤮. Miehelläkään olla majavaa munan juuressa! Miehen tulee olla posliini.

Vierailija
165/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini tai nainen on epäkelpo parisuhteeseen.

Vierailija
166/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole elämäni aikana tavannut vielä yhtäkään miestä, joka olisi sanonut haluavansa nuolla karvaista naista.

Vierailija
167/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Posliini tai nainen on epäkelpo parisuhteeseen.

Sama mies! Apinalla ei tee kukaan mitään.

Vierailija
168/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole elämäni aikana tavannut vielä yhtäkään miestä, joka olisi sanonut haluavansa nuolla karvaista naista.

Minäpä olen.

Vierailija
169/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistyneessä yhteiskunnassa karvat ajetaan pois.

Vierailija
170/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu🤮. Miehelläkään olla majavaa munan juuressa! Miehen tulee olla posliini.

On aika hassunnäköstä, jos karvaisella miehellä on sheivattu alapää. ap

Vierailija
171/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole,jos ruokkoaa itsensä muutenkin

Siisti, ajeltu parta,parraton tai seksikäs sänki ja siistit hiukset. Muilla karvoilla ei mieskään tee mitään.

Vierailija
172/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanilainen kaverini ihmetteli, miksi länsimaiset naiset aina ajelee alapään, kun japanilaiset ei sitä tee. Selitin, että johtuu siitä, ettei haluta näyttää omilta äideiltämme. Mielestäni tämä japanilaisten ajelemattomuus, ja se ettei siellä ole suosittua käyttää tamponia, on aika hurja yhdistelmä noin hygieniamielessä, mutta tätä en kaverilleni hennonnut sanoa.

N 34

Monet gynekologit pitävät häpykarvattomuutta varsinkin naisen seksuaaliterveyden kannalta huonona trendinä. Karvojen tehtävänä on suojata ulkoisia sukuelimiä. Hygieniasta ei riipu karvattomuudesta.

Kuka haluaa kieleensä karvoja suuseksin seurauksena? Sama kun nuolisi piisamin turkkia antaumuksella tai vesirotan😂.

Voi lapsikulta, kun ei niitä karvoja kuulu nuolla.

Vierailija
173/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siisti, ajeltu parta,parraton tai seksikäs sänki ja siistit hiukset. Muilla karvoilla ei mieskään tee mitään.

Rintakarvatki pois? O_o

Vierailija
174/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalot sheivaan, muuten naturell tai siistitty. Ei kiinnosta kopiokonemalli vaan seksikkyys tulee mun mielestä itsevarmuudesta. Viimeksi vkloppuna oon kuullut treffeillä olevani kiinnostavan erilainen enkä kuin muotista. Paras kohteliaisuus ikinä. N30+

Vierailija
175/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistyneessä yhteiskunnassa karvat ajetaan pois.

Oikein sivistyneessä yhteiskunnassa ymmärretään, että se on jokaisen oma asia.

Vierailija
176/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvainen pillu olisi kyllä kokemus.

Kokeneena voin kertoa että karvaton on paljon parempi, et ole jäänyt mistään paitsi.

Vierailija
177/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintakarvatki pois? O_o

No, välttämättä ei tarvitse. Jos sopii miehen muuhun lookkiin. Selkäkarvat kyllä. Niistä di halua vetää edes pikku pojat.

Vierailija
178/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolloin oli vielä peruukit muotia. 

Vierailija
179/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kainalot sheivaan, muuten naturell tai siistitty. Ei kiinnosta kopiokonemalli vaan seksikkyys tulee mun mielestä itsevarmuudesta. Viimeksi vkloppuna oon kuullut treffeillä olevani kiinnostavan erilainen enkä kuin muotista. Paras kohteliaisuus ikinä. N30+

Erilainen hippi ja viidakko-akka. Wihuu. Puska lemuaa,kivaa.

Vierailija
180/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 34

Voi lapsikulta, kun

Väkisinkin osuu kieleen hyi.