nais-ihanteen muuttuminen
Nykymies, huolisitko sellaista naista, joita oli miestenlehdissä vielä 1970-luvulla? Ei ollut silikonia eikä täytehuulia. Luonnolliset hiukset, ei tatuoitua ihoa. Sääret ja kainalot oli luonnontilassa eikä muutenkaan oltu paikkoja sheivattu.
Tuli vaan mieleen. Kuolleen asuntoa siivotessa löytyi vanhoja lehtiä. Oi aikoja entisiä.
Kommentit (284)
Niin, minähän olen kyllä nainen. Ja ihan vain uteliaisuudesta kysyin. Sen verran erinäköisiä ovat naiset ennen olleet. Tuskin kellään enää on marsuja haarovälissä. Miehellä kuuluu olla karvoitus. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanilainen kaverini ihmetteli, miksi länsimaiset naiset aina ajelee alapään, kun japanilaiset ei sitä tee. Selitin, että johtuu siitä, ettei haluta näyttää omilta äideiltämme. Mielestäni tämä japanilaisten ajelemattomuus, ja se ettei siellä ole suosittua käyttää tamponia, on aika hurja yhdistelmä noin hygieniamielessä, mutta tätä en kaverilleni hennonnut sanoa.
N 34
Monet gynekologit pitävät häpykarvattomuutta varsinkin naisen seksuaaliterveyden kannalta huonona trendinä. Karvojen tehtävänä on suojata ulkoisia sukuelimiä. Hygieniasta ei riipu karvattomuudesta.
Kuka haluaa kieleensä karvoja suuseksin seurauksena? Sama kun nuolisi piisamin turkkia antaumuksella tai vesirotan😂.
No se on sinun mielikuvasi. Ei sytytä minua.
Vierailija kirjoitti:
Niin, minähän olen kyllä nainen. Ja ihan vain uteliaisuudesta kysyin. Sen verran erinäköisiä ovat naiset ennen olleet. Tuskin kellään enää on marsuja haarovälissä. Miehellä kuuluu olla karvoitus. Ap.
Ei kuulu🤮. Miehelläkään olla majavaa munan juuressa! Miehen tulee olla posliini.
Posliini tai nainen on epäkelpo parisuhteeseen.
En ole elämäni aikana tavannut vielä yhtäkään miestä, joka olisi sanonut haluavansa nuolla karvaista naista.
Vierailija kirjoitti:
Posliini tai nainen on epäkelpo parisuhteeseen.
Sama mies! Apinalla ei tee kukaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
En ole elämäni aikana tavannut vielä yhtäkään miestä, joka olisi sanonut haluavansa nuolla karvaista naista.
Minäpä olen.
Sivistyneessä yhteiskunnassa karvat ajetaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu🤮. Miehelläkään olla majavaa munan juuressa! Miehen tulee olla posliini.
On aika hassunnäköstä, jos karvaisella miehellä on sheivattu alapää. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole,jos ruokkoaa itsensä muutenkin
Siisti, ajeltu parta,parraton tai seksikäs sänki ja siistit hiukset. Muilla karvoilla ei mieskään tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanilainen kaverini ihmetteli, miksi länsimaiset naiset aina ajelee alapään, kun japanilaiset ei sitä tee. Selitin, että johtuu siitä, ettei haluta näyttää omilta äideiltämme. Mielestäni tämä japanilaisten ajelemattomuus, ja se ettei siellä ole suosittua käyttää tamponia, on aika hurja yhdistelmä noin hygieniamielessä, mutta tätä en kaverilleni hennonnut sanoa.
N 34
Monet gynekologit pitävät häpykarvattomuutta varsinkin naisen seksuaaliterveyden kannalta huonona trendinä. Karvojen tehtävänä on suojata ulkoisia sukuelimiä. Hygieniasta ei riipu karvattomuudesta.
Kuka haluaa kieleensä karvoja suuseksin seurauksena? Sama kun nuolisi piisamin turkkia antaumuksella tai vesirotan😂.
Voi lapsikulta, kun ei niitä karvoja kuulu nuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siisti, ajeltu parta,parraton tai seksikäs sänki ja siistit hiukset. Muilla karvoilla ei mieskään tee mitään.
Rintakarvatki pois? O_o
Kainalot sheivaan, muuten naturell tai siistitty. Ei kiinnosta kopiokonemalli vaan seksikkyys tulee mun mielestä itsevarmuudesta. Viimeksi vkloppuna oon kuullut treffeillä olevani kiinnostavan erilainen enkä kuin muotista. Paras kohteliaisuus ikinä. N30+
Vierailija kirjoitti:
Sivistyneessä yhteiskunnassa karvat ajetaan pois.
Oikein sivistyneessä yhteiskunnassa ymmärretään, että se on jokaisen oma asia.
Vierailija kirjoitti:
Karvainen pillu olisi kyllä kokemus.
Kokeneena voin kertoa että karvaton on paljon parempi, et ole jäänyt mistään paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rintakarvatki pois? O_o
No, välttämättä ei tarvitse. Jos sopii miehen muuhun lookkiin. Selkäkarvat kyllä. Niistä di halua vetää edes pikku pojat.
Tuolloin oli vielä peruukit muotia.
Vierailija kirjoitti:
Kainalot sheivaan, muuten naturell tai siistitty. Ei kiinnosta kopiokonemalli vaan seksikkyys tulee mun mielestä itsevarmuudesta. Viimeksi vkloppuna oon kuullut treffeillä olevani kiinnostavan erilainen enkä kuin muotista. Paras kohteliaisuus ikinä. N30+
Erilainen hippi ja viidakko-akka. Wihuu. Puska lemuaa,kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 34
Voi lapsikulta, kun
Väkisinkin osuu kieleen hyi.
Erittyykö feromonit,jos ei sheivaa?
Eli kun mies haistaa sen, sekoaa.
Alapään hajun menevän ohi ja alkaa tekemään mieli vesirottaa.