Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nais-ihanteen muuttuminen

Vierailija
27.07.2025 |

Nykymies, huolisitko sellaista naista, joita oli miestenlehdissä vielä 1970-luvulla? Ei ollut silikonia eikä täytehuulia. Luonnolliset hiukset, ei tatuoitua ihoa. Sääret ja kainalot oli luonnontilassa eikä muutenkaan oltu paikkoja sheivattu. 

Tuli vaan mieleen. Kuolleen asuntoa siivotessa löytyi vanhoja lehtiä. Oi aikoja entisiä. 

Kommentit (284)

Vierailija
201/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikilla somessa itseään esittelevällä naisilla on pieni hyppyrinenä ja fillereillä täytetyt huulet. Näitä näkee 18 tusinassa. 

Vierailija
202/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kaikilla somessa itseään esittelevällä naisilla on pieni hyppyrinenä ja fillereillä täytetyt huulet. Näitä näkee 18 tusinassa. 

Miten tämä liittyy karvoihin :"D?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on muuttumassa. Ei kuljeta korkkareissa ja minihameessa. Vaan lenkkareissa ja verkkareissa. Ihan sama mitä miehet ajattelee.

Nainen pärjää paremmin koulussa ja pyrkii yliopistoon, heistä tulee juristeja, ylilääkäreitä, poliitikkoja.

Miehet kehittää rintalihaksia ja sijoittavat rahaa jotta kelpaisivat naisille.

Kaikki on muuttumassa, vielä 1930 -luvulla nainen ei saanut omistaa rahaa, vaan olivat miehestä riippuvaisia. Tulevaisuudessa on kaikki aivan toisin.

Vierailija
204/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa kunnon naurut kannattaa lukea sivu 5:

Pulsusta ja karvaisesta miehestä, nauroin ainakin itse hillittömästi.

Vierailija
205/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on muuttumassa. Ei kuljeta korkkareissa ja minihameessa. Vaan lenkkareissa ja verkkareissa. Ihan sama mitä miehet ajattelee.

Nainen pärjää paremmin koulussa ja pyrkii yliopistoon, heistä tulee juristeja, ylilääkäreitä, poliitikkoja.

Kaikki on muuttumassa, vielä 1930 -luvulla nainen ei saanut omistaa rahaa, vaan olivat miehestä riippuvaisia. Tulevaisuudessa on kaikki aivan toisin.

Totta, siksi miesten pitää pyrkiä olemaan Chadeja. Kaikin keinoin ja kasvattaa lihaksia, tilipussia, leukaa ja kalua, sekä ajaa karvat.

Vierailija
206/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainen alapää haisee virtsalle. 

Vierailija
207/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/terveys/art-2000011147736.html

Ajatus siitä, että karvaton alapää olisi hygieenisempi, elää yhteiskunnassa yhä sitkeänä.

Totuus on kuitenkin juuri päinvastainen.

Karvat ovat ikään kuin intiimialueen ilmastointikanava, Päiväniemi kuvailee.

"Siinä missä esimerkiksi kulmakarvojen ja ripsien on tarkoitus suojata silmiä roskilta, häpykarvojen tehtävä on suojata intiimialueen herkkää ihoa."

Nykyään on vaatteet sitä varten. Ei ole kuulat yhtä kuumana kun ajelee karvat. Lääkärien mielestä on varmaan joku hyvä tarkoitus sillekin miksi vanhana alkaa kasvaa karvoja korviin 😅

M50

Sun pitää itse löytää vastaus tuohon kysymykseesi.

Vaatteet  eivät auta intiimialueen ilmastoinnissa, luit jutun harppoomalla. Itse en ajele karvoja terveyssyistä.

Ihanteet on ihanteita, eikä niiden perässä kritiikittömästi juokseminen  ole aina terveydelle hyväksi. 

Vierailija
208/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kehitys 30-luvulta tähän päivään: vihaa miehiä palstalla aamusta iltaan, niin että uistimet vaan naamassa helisee ja sininen tukka senkun rasvoittuu.

Vierailija
209/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten selkäkarvat/olkapääkarvat on juuei.

En oo nähnyt mut noin yleisesti karvat miehessä on about seksikkäintä ikinä. Ja sellainen hyvän maun "luolamiesmäisyys" :D Nam.

No jos pitää miehen perskarvoista, niin ok.

Ei mua miehen peppuosasto kiinnostakaan. Tai timmi peppu on tietty jees mut muuten ihan sama. Enemmän se etupuoli kiinnostaa, voit itse keskittyä siihen takapuoleen sitten.

Vierailija
210/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kehitys 30-luvulta tähän päivään: vihaa miehiä palstalla aamusta iltaan, niin että uistimet vaan naamassa helisee ja sininen tukka senkun rasvoittuu.

Yritit varmaan kuvata miesten kehitystä nykypäivään: naisviha ja inceliys, kun eivät pysy kehityksessä itse mukana🥲.

Vierailija
211/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo nähnyt mut noin yleisesti karvat miehessä on about seksikkäintä ikinä. Ja sellainen hyvän maun "luolamiesmäisyys" :D Nam.

Ei mua miehen peppuosasto kiinnostakaan. Tai timmi peppu on tietty jees mut muuten ihan sama. Enemmän se etupuoli kiinnostaa, voit itse keskittyä siihen takapuoleen sitten.

Timmi takapuoli on kiva ja kiva puristella, mutta halut menee jo se kasvaa karvaa joihin takertunut kakka kikkareita.

Vierailija
212/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin naisilla muka ollut sääret ja kainalot sheivaamatta? 

No esim.  minulla aina. Minulla ei koskaan ole kasvanut ensimmäistäkään kainalokarvaa.  En tiedä miten yleistä tämä on, mutta tuskin nyt kuitekaan ainoa olen?

Säärissä myös karva niin olematota ja vaaleaa, ette koskaa ole sitä sheivannut. 

Vierailija
213/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timmi takapuoli on kiva ja kiva puristella, mutta halut menee jo se kasvaa karvaa joihin takertunut kakka kikkareita.

Edelleen suosittelen peseytymistä.

Vierailija
214/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam, mulla on tuollainen aloituksessa kuvattu nainen. Sen ihokin tuoksuu törkeän kiihottavalle.

Vierailija
215/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/terveys/art-2000011147736.html

Ajatus siitä, että karvaton alapää olisi hygieenisempi, elää yhteiskunnassa yhä sitkeänä.

Totuus on kuitenkin juuri päinvastainen.

Karvat ovat ikään kuin intiimialueen ilmastointikanava, Päiväniemi kuvailee.

"Siinä missä esimerkiksi kulmakarvojen ja ripsien on tarkoitus suojata silmiä roskilta, häpykarvojen tehtävä on suojata intiimialueen herkkää ihoa."

Nykyään on vaatteet sitä varten. Ei ole kuulat yhtä kuumana kun ajelee karvat. Lääkärien mielestä on varmaan joku hyvä tarkoitus sillekin miksi vanhana alkaa kasvaa karvoja korviin 😅

M50

Sun pitää itse löytää vastaus tuohon kysymykseesi.

Vaatteet  eivät auta intiimialueen ilmastoinnissa, luit jutun harppoomalla. Itse en ajele karv

Ei tarvi mitään ilmastointia. En kysynyt mitään.

Vierailija
216/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset poseeraavat kieli ulkona ja silmät kierossa. Joku p_ornoviittaus?

Vierailija
217/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, suu auki ja kieli ulkona viittaa siihen että lastit lasketaan suuhun.

Vierailija
218/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, suu auki ja kieli ulkona viittaa siihen että lastit lasketaan suuhun.

Edellytämme kyllä karvatonta kalua, sitten ehkä onnistuu

Vierailija
219/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää, nuoret naiset, kun noin itseänne alennatte miesten m_ällisaaveiksi. Mahtaa äitimuori ja isäukkokin olla ylpeitä, kun tytär tarjoaa itseään somessa ties kenelle.

Vierailija
220/284 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen palstanainen kun miehen taso tollanen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan