Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katseletko kassalla muiden ostoksia.

Vierailija
27.07.2025 |

Ja ihmettelet miksi tuo lihava ostaa tuollaista.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee joskus seuraava. Jos olet itse lähellä kassaa ja takana oleva lappaa ostoksia. Katso sen taakse, katsooko seuraava takana jonossa sen ostoksia tai muut siellä. Esimerkiksi jos mies takana. Se on jännää nähdä miten ihmiset katsovat muiden ostoksia. -Entä katsoiko myös takana tulija sun ostoksia aiemmin tai jos oli kaverukset. :)

Vierailija
22/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkoon, en, mutta tosiaan jos on läski, niin katson.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja viimeksi eilen huvitti kun joku fitness typy osti profiil rahkoja ja protskupatukoita. Mulla lonkeroa ja maitoa ja patonki.

Vierailija
24/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselen ja sitten vatuttaa kun en muistanut ostaa kurkkua ja luikkaria.

M55

mihin sä luikkaria tarvit?

Ei uppoo kurkku kuiviltaan anaaliin.

M55

Uppoaa ihan varmasti kun pyydät jonkun potkaisemaan sen sinne, kovaa ja vaikka poikittain, pyydä vaikka naapuri.

Vierailija
25/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä välillä katson. Monesti saan ideoita omiin ruokaostoksiin kun näen toisten ostoksia, esim alkukesästä näin kun joku osti silliä. Ostin sitten itsekin seuraavalla kauppareissulla ja hyvää oli ruisleivän päällä.

Ok. Tuo selitys hyväksytään. Mutta mitä jos ei muista enää myöhemmin, mitä kaikkea hyvää toisella oli ja mitä kauemmin kuluu aikaa sitä vähemmän muistaa ellei sitä kirjoita ylös. Osa tekee jo hyllyllä tutkailuja mitä muut ostavat! Jännä ilmiö. Joku tulee aika lähellekin. Tavallaan outoa..

Vierailija
26/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellä menevän ostoksia katson. Mitäköhän se mahtaa tosta fenkolista valmistaa, ai pahus unohdin ottaa wc-paperia, onpa terveelliset ostokset pystyisinpä itsekin, yllättävää että röökille haiseva äijä ja pelkkää kaljaa ja makkaraa osti. Näin minä ajattelen. 

Jos joku ostaa pelkät salaattiainekset ja pelkkää vihreää, miettii syökö se edes muuta ikinä.

Vierailija
27/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies osti Citymarketista kerran valtavan pussin jotain pakaste-mereneläviä. Lähikaupasta ei saa tai kalliimpi varmaan.

Vierailija
28/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele. Viimeksi kyllä kaupassa näin leipäosastolla sellainen 120 kilosen mimmin ja arvasin heti minne se menee.  Munkki- ja leivoshyllylle.

Vierailija
29/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Ei ole muutakaan tekemistä. Katson kaiken kokoisten ja ikäisten ostoksia.

Vierailija
30/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En

Minuakaan eivät kiinnosta toisten ostokset. Minua on paheksuttu ääneen kassajonossa, koska olen hakenut leirille isomman satson pillimehuja, hedelmiä jne. Ei kuulemma saisi ostaa niin montaa pillimehua ja banaani lihottaa. Kaljaako olisi pitänyt sitten pennuille ostaa?

Vierailija
31/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin vuosia sitten ruokakaupan iltakassana, katselin ihmisten ostoksia ja yritin arvata mitä ruokaa olivat tekemässä.

Vierailija
32/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan katso, mutta mietin arvosteleeko muut ostoksiani. 

Vierailija
33/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

evvk

Vierailija
34/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lihava ja yritän aina piilottaa se salaattipussin alle suklaalevyn ettei sitä näkyisi niin hyvin.

Kassan naamasta tosin näkee mitä hän ostoksistani ajattelee. Sellainen halveksuva katse.

Minua taas läskinä nolottaa jostain syystä kun välillä ostan kaikki mahdolliset vihannekset, ajattelen kyylien ajattelevan, taas tio muka yrittää laihduttaa. 

Kasvikset ovat osa normaalia ruokavalioa, eivät vain laihdutuskuureja varten, kuten moni tuntuu ajattelevan.

Vierailija
35/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen sen verran ajatuksissani mitään sen kummempaa ihmettelenättä, et jollain on täysin sellaiset ostokset mitä itse en osta.

Vierailija
36/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M55

Mitä luulisit, mihin mies tarttee luikkaria

Vierailija
37/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenmaailman proteiinilisiä ostellaan. Ihan naurattaa ihmiset! 

Mikäs siinä naurattaa? Itse taas varmaan syöt einespaskaa ja juot kaljaa

Enpäs muuten syö einespaskaa enkä juo kaljaa. Naurattaa vain nuo ikuiset proteiinilisät. 

Vierailija
38/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tottakai katselen ja mietin, että mitä ruokaa tekisin sen toisen ostoksista.

Vierailija
39/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M55

Mitä luulisit, mihin mies tarttee luikkaria

Toisen miehen kanssa olemiseen. 

Naiset valittavat kauheasti miten miesten kanssa ei pääse edes tapaamiseen asti Suomessa. Jokuhan tähän on syynä. Olisiko sitten uutuuden viehätys ja kokeilunhalu eli toinen mies. 

Vierailija
40/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, ihan oikeastiko joku katselee mitä toinen asiakas ostaa ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi