Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katseletko kassalla muiden ostoksia.

Vierailija
27.07.2025 |

Ja ihmettelet miksi tuo lihava ostaa tuollaista.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin, mutta väkisin tulee liukuhihnalla noteerattua kuinka vihannesköyhä ruokavalio suomalaisilla on. Ja kuinka suosittuja einekset ja puolivalmisteet ovat. 

Vierailija
42/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä välillä katson. Monesti saan ideoita omiin ruokaostoksiin kun näen toisten ostoksia, esim alkukesästä näin kun joku osti silliä. Ostin sitten itsekin seuraavalla kauppareissulla ja hyvää oli ruisleivän päällä.

Ok. Tuo selitys hyväksytään. Mutta mitä jos ei muista enää myöhemmin, mitä kaikkea hyvää toisella oli ja mitä kauemmin kuluu aikaa sitä vähemmän muistaa ellei sitä kirjoita ylös. Osa tekee jo hyllyllä tutkailuja mitä muut ostavat! Jännä ilmiö. Joku tulee aika lähellekin. Tavallaan outoa..

Minä otan aina kassalla kuvia toisten ostoksista niin sitten muistan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit ei tykkää kun niiden ostoksia katsellaan.

Vierailija
44/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä laiheliinitkaan siitä tykkää kun heille huomauttaa mitä ovat ostaneet. 

Vierailija
45/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä pakostaki huomaa, muttei niinkään huomioi.

Mutta se kyllä totta että lihavilla  aina viikon ainoa herkkupäivä just sillo.

Vierailija
46/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikkoon, en, mutta tosiaan jos on läski, niin katson.

Läski kyttää siis  toisen läskin ostoksia jos tulisi uusia ideoita syömiseen. 

Vierailija
47/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lihava ja yritän aina piilottaa se salaattipussin alle suklaalevyn ettei sitä näkyisi niin hyvin.

Kassan naamasta tosin näkee mitä hän ostoksistani ajattelee. Sellainen halveksuva katse.

Millaisen katseen saat vaatekauppojen myyjiltä? Vai tilaatko XXXXXXXXL-asusteesi verkosta vai ostatko Prismasta tai jostain muusta sellaisesta kaupasta, jossa ei ole vaateosastolla erityistä asiakaspalvelua?

Vierailija
48/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhutaan katselemisesta, ei sanomisesta.

Vierailija
49/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tulee katsottua mutta en ainakaan omasta mielestäni varsinaisesti arvioi toisten ostoksia. Itse ostan usein eineksiä ja myönnän, että tunnen siitä yleensä jonkinlaista syyllisyyttä. Siksi on mukavaa nähdä kun joku muukin niitä ostaa.

Eineksillä on muuten aivan turhaan huono maine. Ne ovat erittäin käteviä ja niitä voi "tuunata" sellaiseksi kuin haluaa.

Vierailija
50/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En katsele ollenkaan. Mutta omiani kyllä kommentoidaankin joskus, olen tosi terveellisesti elävä mielestäni ja en juo oikein koskaan, kerran sitten lämpimänä päivänä ostin muutaman oluen ja heti joku kommentoi että aiokkos nuo juoda😅😅😅 voivoivoi voi pappa kommentoi😆 

Tämä on kyllä jännä juttu että itsekin urheileva ihminen ja juon varmaan 2-3 kertaa vuodessa ja aina kun ostan olutta tulee sellainen kun olisi juoppo ja tekisi jotain väärää, mitähän muut ajattelee tästä ja arvaa jos tuttuja tulee vastaan niin sitten vasta hävettääkin 😅

NO just se😀 ihan ku tosiaan tekis oikeen jotain väärää 😂 

vähä sama ku poliisiauto sattuu olemaan autoillessa lähellä niin tuntuu ku pelottais jäädä kiinni jostain vaikka ei oo edes tehny mitään pahaa 😂

Ja jos ne muutaman alkoholijuoman on sit joskus oikeen juonu niin seuraavana päivänä on sellanen syyllinen "juoppo olo, ja pitää heti hävittää kaikki ne pari pulloa silmistä😂😂😂

Vierailija
51/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele, mutta nauratti mielessä ku hain miehelle kerran pullon captain morgania alkosta jumppavaatteet päällä aamusella ja se myyjä näytti vähä oudolta ja sanoiki et yleensä näitä juo nuoret miehet😂 sanoin et tää menee miehelle illaks ni naurettiin yhes ku tuntu et se myyjäki oli yhtä helpottunu ku mä 😂😂😂😂

Vierailija
52/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lihava ja yritän aina piilottaa se salaattipussin alle suklaalevyn ettei sitä näkyisi niin hyvin.

Kassan naamasta tosin näkee mitä hän ostoksistani ajattelee. Sellainen halveksuva katse.

Minua taas läskinä nolottaa jostain syystä kun välillä ostan kaikki mahdolliset vihannekset, ajattelen kyylien ajattelevan, taas tio muka yrittää laihduttaa. 

Minäkin läski ja tykkään säilöä. Syksyllä saatan ostaa kymmenen kiloa lanttua ja porkkanaa ,siihen sipulia useita kiloja. Joskus näen ihmetteleviä katseita jo kärryyn niitä laittaissani. Olen myös himoleipuri ja jonkun on tuotokset syötävä..

Vierailija
53/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Moni yrittää ostoksillaan esittää jotain mitä ei ole. 

Vierailija
54/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaisen onko paljon vai menenkö IP kassalle. 

Vierailija
55/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele. Minulle on aivan samantekevää, mitä  muut ostavat tai ajattelevat minun ostoksidtani.

Vierailija
56/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ajatuksissani.. 

Vierailija
57/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina itsepalvelukassaa, muut ovat selkäni takana, saan asioida rauhassa enkä ole kiinnostunut siitä mitä muut ostavat, miksi olisin.

Vierailija
58/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukkien höpinää....

Vierailija
59/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhutaan katselemisesta, ei sanomisesta.

Ensin katsellaan ja sitten huomautetaan. 

Vierailija
60/76 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katsele. Minulle on aivan samantekevää, mitä  muut ostavat tai ajattelevat minun ostoksidtani.

Mitä niin kallista ostat kun olet noin itsevarma? "Aivan samantekevää mitä muut ajattelevat ostoksistani" 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi