Avaamaton metwursti paketti unohtui 30 minuutiksi huoneen lämpöön, hirveä huuto riita miehen kanssa
Kommentit (18)
Voi syödä. Mutta jos sinä et itse niitä halua syödä, niin älä syö, anna miehen syödä. Miksi siitä riitelemään?
No minulla menee yleensä 1,5 tuntia marketista kotiin. Näin kesällä iso osa siitä saunatunnelmissa linja-autossa.
Matkalla lämmenneet meetvurstit olen silti syönyt, ja olen jotenkin pysynyt hengissä.
Uusavuttoman aloitus ja turha riitely.Mies on oikeassa mutta ap älä syö, älä myös riitele turhista asioista.
Ei ole pilalla, on niin suolaistakin, ettei pidempikään aika ois paha
Ulkomailla metukat säilytetään huoneenlämmössä. Niitä myydään huoltoasemilla eikä niitä pakata muoviin.
Vaikka pidät viikon repussa metsäkeikalla niin ei mene pilalle joten lopettakaa lapsellinen höpötys.
Huutokommunikaatio on parisuhteen kivijalka ja syyllistäminen sen katto. Muu suhdetoiminta jää näiden väliin.
Hyvä siitä vielä tulee!
Mulla oli joskus Lapin vaelluksella meetvurstipötkö viikon rinkassa ja joka päivä oli hellettä. Hyvää oli loppuun asti.
Syö, Justiina, Snickers. You're not you when you're hungry.
Voi tietysti syödä. Onhan se välillä pöydällä kun vaikka ollaan aamupalalla perheen kanssa, ja ihmiset tulee vähän eri aikoihin tekemään voileipää. Te olette varmaan yleisesti ottaen tarkempia, jos tuo 30 min sekottaa pakan täysin. Mut sen tuotteen säilyvyys on useita kuukausia jääkaapissa, siihen voi vähän suhteuttaa. Syötte varmaan viikossa-parissa pois. Kyllä se siihen saakka säilyy.
MEETWURSTI 0/5, niitähän myydään esim espanjassakin vakuumipakattuna ja irtopaloina huoneenlämmössä helteessä, ei missään kylmävarastossa!, ei meetwursti mene pilalle moneen viikkoon pöydällä!
Madridissa olin käymässä siellä roikkui savustettuja sian potkia lämpöimässä, kilohinta 700 e kg!
Vierailija kirjoitti:
Mies on aina oikeassa, ap.
Miehet vain on viisaampi puolisko.
No kyllä voi syödä.