Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

58 miljoona voittanut suomalaismies jatkaa silti työelämässä!

Vierailija
27.07.2025 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/92974185-07dc-4578-bfd0-7ec822c5003d

Jaa. On meitä moneen junaan. Itse en tekis enää ikinä mitään työtä. Mahtaa sitten pitää työstään, kun haluaa jatkaa. 

Kommentit (258)

Vierailija
61/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos heti lopettaa työt, kaikki arvaa, kuka voittaja oli. Paras vaan jatkaa töitä ja valitella köyhyyttä.

Paras olisi heittäytyä kelan asiakkaaksi, niin kuin suuriosa suomalaisista tekee.

Työkkäriin vaan työnhakijaksi.

Vierailija
62/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin minäkin työntekoa, mutta yrittäjänä. Sarjayrittäjänä, erehtyisin ja kokeilisin uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isosta rahasta huolimatta elämä on kovin köyhää, jos ei keksi muuta sisältöä siihen kuin työnteko. 

On täällä vielä ajatteleviakin kommentoijia. 

Vierailija
64/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä peitetarina olla ettei kukaan tunnistaisi voittajaksi

Vierailija
65/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin lapsia niin monta kuin vielä ehtisin. Ei olisi enää ainakaan rahasta ja omasta jaksamisesta kiinni, lastenkin tulevaisuus olisi taattu ilman että täytyy raataa koko elämänsä surkealla palkalla orjana.

Vierailija
66/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isosta rahasta huolimatta elämä on kovin köyhää, jos ei keksi muuta sisältöä siihen kuin työnteko. 

On täällä vielä ajatteleviakin kommentoijia. 

Netflixin ja somen tuijottelu ei ole kaikkein rakentavinta työn vastapainoa myöskään.

Vierailija
67/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin lapsia niin monta kuin vielä ehtisin. Ei olisi enää ainakaan rahasta ja omasta jaksamisesta kiinni, lastenkin tulevaisuus olisi taattu ilman että täytyy raataa koko elämänsä surkealla palkalla orjana.

Mä voin auttaa siinä lapsenteossa🙋

Vierailija
68/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Et taida olla ihan terve?"

Ei sillä ole väliä silloin kun on rahaa. Rikas saa olla mitä tahtoo.

Sairas mielihyvä muiden kateudesta on vähintäänkin kummallista. Tuollaiset sadistit olen hävittänyt ystäväpiiristäni kauan sitten.

Vierailija
69/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkaisin minäkin työntekoa, mutta yrittäjänä. Sarjayrittäjänä, erehtyisin ja kokeilisin uudestaan.

Minä tekisin mieluummin hyväntekeväisyyttä. Hommaisin vaikka lisää drooneja Ukrainaan. 

Vierailija
70/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittäisi helposti 500 000 e niin lopettaisin jo työt. 

Minulla on enemmän tileillä, mutta käyn silti töissä. En ole vihervasemmistolainen.

Minullakin on enemmän sekä tileillä että sijoituksina ja käyn silti  töissä. Ja olen vihervasemmistolainen.

Vierailija
71/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Et taida olla ihan terve?"

Ei sillä ole väliä silloin kun on rahaa. Rikas saa olla mitä tahtoo.

Sairas mielihyvä muiden kateudesta on vähintäänkin kummallista. Tuollaiset sadistit olen hävittänyt ystäväpiiristäni kauan sitten.

Ei kukaan ole sitä kateutta teihin pakottanut, itsehän sen aiheutatte🤷

Vierailija
72/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että on joku tyyliin lääkäri tai juristi jolle työ on statuskysymys muutenkin . Rahahan tulee yleensä rahan luo.

Vierailija
73/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän sitä peitetarina olla ettei kukaan tunnistaisi voittajaksi

Senpä takia kannattaakin viettää kenties loppuelämänsä töitä tehden?

Mitä se paljastuminen haittaa? Ei muutkaan superrikkaat peittele vaurauttaan. Rohkeasti vaan olemaan se mitä on. Antaa kateellisten kadehtia. 

Vierailija
74/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittäisi helposti 500 000 e niin lopettaisin jo työt. 

Minulla on enemmän tileillä, mutta käyn silti töissä. En ole vihervasemmistolainen.

Minullakin on enemmän sekä tileillä että sijoituksina ja käyn silti  töissä. Ja olen vihervasemmistolainen.

Et voi olla jos sinulla on sijoituksia. Tai no jos olet Herlineitä niin sitten.

Vierailija
75/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on vain peitetarina ja Veikkauksen markkinointikikka. Kuinka moni ostaa nyt rivin EuroJackpottia kun osaisi mielestään käyttää rahat paremmin? :D

Vierailija
76/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostaisin tontin jostain hyvältä paikalta meren tai järven rannalta, rakennuttaisin haluamani talon siihen. Sitten laittaisin pääosan ulkomaisiin osakkeisiin joista maksetaan osinkoja hyvin jotta lisää rahaa virtaisi Suomen taloutta piristämään, ostaisin suomalaisia tuotteita vaikka ovat kalliimpia, yrittäisin edistää suomalaista maataloutta ja perustaisin ehkä säätiön joka tukee tyhjiksi jäävien maatilojen sukupolvenvaihdoksia apurahalla jotta maatalous ei lopu täältä koska se on huoltovarmuustekijä.

Vierailija
77/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun suomalainen voittaa 58 miljoonaa euroa. NIin ei jätä töitä, vaihtaa auton sen Toyota Corollaan uudempaan vm. 2012 ja nyt kun on rahaa pikkasen niin leivänpäälle voi laittaa niin makkaraa juuston kanssa yhtä aikaa.

Jep. Lisäksi punalappuiset S-marketin tuotteet voi vaihtaa Coopiin ja ostaa uudet tarralenkkarit. 

Ja sitten lähteä ekaa kertaa elämässään Helsinkiin Veikkauksen konttorille lunastamaan voitto ja jäädä sille tielle, kun joku tulee viemään ne uudet tarralenkkarit jaloista, kun jäbä on niin rikkaan näköinen ja tietysti kun vastustaa ryöstetyksi tulemista, niin saa puukosta ja kuolee ennenkuin saa koko rahat ensinkään...

Tämä niin kirjoittaa itse itsensä...

-winner-

Vierailija
78/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivä herätä meripäivien jälkeen krapulassa, kun joku v:n veikkaus soittelee...

Vierailija
79/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun suomalainen voittaa 58 miljoonaa euroa. NIin ei jätä töitä, vaihtaa auton sen Toyota Corollaan uudempaan vm. 2012 ja nyt kun on rahaa pikkasen niin leivänpäälle voi laittaa niin makkaraa juuston kanssa yhtä aikaa.

Jep. Lisäksi punalappuiset S-marketin tuotteet voi vaihtaa Coopiin ja ostaa uudet tarralenkkarit. 

Ja sitten lähteä ekaa kertaa elämässään Helsinkiin Veikkauksen konttorille lunastamaan voitto ja jäädä sille tielle, kun joku tulee viemään ne uudet tarralenkkarit jaloista, kun jäbä on niin rikkaan näköinen ja tietysti kun vastustaa ryöstetyksi tulemista, niin saa puukosta ja kuolee ennenkuin saa koko rahat ensinkään...

Tämä niin kirjoittaa itse itsensä...

-winner-

Kotkalainen ei lähde koskaan Kotkasta muuten kuin pakottavista syistä. Kun syyt loppuvat hän palaa Kotkaan.

Terveisiä Kotkasta.

Vierailija
80/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tyhmä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi