Miten te kestätte kuunnella autoradioista noita vanhoja musiikkikappaleita?
Eikä vaan autoradioista vaan muutenkin.
En kestä kuunnella sekuntikaan noita vanhoja renkutuksia. Ihan kuin menisi takaisin kivikaudelle. En viitsi edes nimetä esimerkkejä kun tekee niin pahaa jo ajatuskin.
Muita, samoinajattelijoita?
Kommentit (58)
........hotel californiaa....vou vou vou voooo...töttörööö töttöröö!
Okei. Mitä musaa on tehty viime viiden vuoden aikana? Laita tähän muutama.
Teiniurpot ajelee mopotraktorilla ja siitä kuuluu pelkkä subbarin jyskytys. Onko se jokin uusi styge?
Apee, miten sinuun vaikuttaa mitä ihmiset autoissaan kuuntelee??? Keksi uusi yhtä typerä aloitus.ja vastaile itsellesi. 🤭🤭😂
En avaa radiota, nykymusa on paskaa.
Eikä tässä kaikki. Vävypoika lähti perheineen kotiinpäin ja eikö pistänyt radion päälle ja rakkaat lapsenlapseni joutuivat/joutuvat kuuntelemaan tuota melusaastetta.
Tämä ulkomaalainen ``musiikki ``joka kuuluu monista autoista vasta kamalaa onkin.Musiikkia?!
Mä en jaksa kuunnella nykypaskaa joka tehdään täysin kaupallisuuden ehdoilla. Kappaleet ovat toistensa kopioita.
En minä koskaan radiota kuuntele. Mulla on 18 vuotta vanha auto, jossa on bluetoothilla puhelimeen automaattisesti yhdistävä kosketusnäytöllinen soitin, jolla voin Spotifysta soittaa ihan mitä haluan. Eikä tarvii kuunnella mitään mainoksia.
Siinä on sellainen nappula mistä sen saa pois päältä. Vaihtoehtona voit soittaa sillä mieleistäsi musiikkia valintasi mukaan. Ei ehkä ärsytä niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Apee, miten sinuun vaikuttaa mitä ihmiset autoissaan kuuntelee??? Keksi uusi yhtä typerä aloitus.ja vastaile itsellesi. 🤭🤭😂
Toivoisin pääseväni näiden pään sisään ja saada selitystä käytökselleen?
Epäilemättä ihminen polveutuu apinoista hmm... Apinatkin tökkii tikkua muurahaiskekoon ja imaisee makoisat muurahaiset suihinsa. Että kyllä kai se selitys tätä kautta löytyy miksi "toistimet" suoltaa kaikkillekin tuota melusaastetta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Totta. Etenkin suomalainen kaupallinen musiikki on todella läpipaskaa. Mut ulkomaisistakin soi tyypillisesti koko ajan ne kaikki samat. Onhan se puuduttavaa. Raskainta radion kuuntelemisessa on kuitenkin ne vähän väliä toistuvat mainokset.
Soittolistat on puuduttavia, mutta kyllä se vanha musiikki on uutta parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vuosikymmenestä toiseen kaupallisilla radiokanavilla puhki soittaneet samoja 1970-2000-luvun alun kappaleita. Kehopositiiviset ihralöllykät alkaa keinuttelemaan ihraista persettään, kun Dingon Levoton tuhkimo pörähtää taas kerran soimaan: "Hei, mähän tunnen tän!"
Ja Radio Suomessakin jo vuosia soittaneet näitä samoja soittolistakappaleita. Pitäisi laittaa kaikki se sonta pysyvään soittokieltoon.
Vierailija kirjoitti:
En minä koskaan radiota kuuntele. Mulla on 18 vuotta vanha auto, jossa on bluetoothilla puhelimeen automaattisesti yhdistävä kosketusnäytöllinen soitin, jolla voin Spotifysta soittaa ihan mitä haluan. Eikä tarvii kuunnella mitään mainoksia.
Spotifya kuuntelee vain homot.
MInua naurattaa tämä uusi musiikki, jossa laulutaidoton autotunen turvin selittää identiteettinsä kehittymistä, kun toinen on jättänyt. Sellaista terapia-analysointia, että mielessä käy, tehtiinkö tämä aidosti tosissaan.
Näkyy eri kanavat meillä paukkuvan. Nyt ymmärrän miksi on niin haastavaa kuunneltavaa😅. Vaihtakaa kanavaa ja nupit kaakkoon. Meillä kuuluu radiosta, Black Sabbathin lisäksi Ozzy, Rammstein, Iron Maiden, Judas Priest, Alice Cooper ym. raskaampi musiikki.
Meillä on vuosimallia 1964 ja radio/mankka jossa on nettiyhteys ja toimii btllä.
Ei tarvii kuunnella valtakunnallisia radiokanavia voi kuunnella netin välityksellä sitä mitä haluaa mistä haluaa.
AP on vaan tyhmääkin tyhmempi
Vierailija kirjoitti:
MInua naurattaa tämä uusi musiikki, jossa laulutaidoton autotunen turvin selittää identiteettinsä kehittymistä, kun toinen on jättänyt. Sellaista terapia-analysointia, että mielessä käy, tehtiinkö tämä aidosti tosissaan.
Pääasia että kaikki riimit päättyy joko -iin tai -aa.
Kaupallinen salaliitto masennuslääkkeiden valmistajien kanssa.
Totta. Etenkin suomalainen kaupallinen musiikki on todella läpipaskaa. Mut ulkomaisistakin soi tyypillisesti koko ajan ne kaikki samat. Onhan se puuduttavaa. Raskainta radion kuuntelemisessa on kuitenkin ne vähän väliä toistuvat mainokset.