Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te kestätte kuunnella autoradioista noita vanhoja musiikkikappaleita?

Vierailija
27.07.2025 |

Eikä vaan autoradioista vaan muutenkin.

En kestä kuunnella sekuntikaan noita vanhoja renkutuksia. Ihan kuin menisi takaisin kivikaudelle. En viitsi edes nimetä esimerkkejä kun tekee niin pahaa jo ajatuskin.

Muita, samoinajattelijoita?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä koskaan radiota kuuntele. Mulla on 18 vuotta vanha auto, jossa on bluetoothilla puhelimeen automaattisesti yhdistävä kosketusnäytöllinen soitin, jolla voin Spotifysta soittaa ihan mitä haluan. Eikä tarvii kuunnella mitään mainoksia. 

Spotifya kuuntelee vain homot. 

Sinä oletkin sitten asiantuntija näissä homoasioissa. Aijaijai. 

Vierailija
22/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikein tarkoitat vanhoilla musiikkikappaleilla? Anna esimerkki kivikautisesta kappaleesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa vara parempi🙂

Vierailija
24/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri toisinpäin. Harva 2000-luvun jälkeen tehty musiikki on lainkaan kuuntelukelpoista.

Vierailija
25/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä koskaan radiota kuuntele. Mulla on 18 vuotta vanha auto, jossa on bluetoothilla puhelimeen automaattisesti yhdistävä kosketusnäytöllinen soitin, jolla voin Spotifysta soittaa ihan mitä haluan. Eikä tarvii kuunnella mitään mainoksia. 

Onko mitään homompaa kuin sanoa aijaijai.

Vierailija
26/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia esimerkkejä ovat Hitmix ja radio kasari. 

En ymmärrä, että miten he kehtaavat soittaa toistona niitä kaikista kuluneimpiä ysärin ja kasarin renkutuksia vuorokauden ympäri, jotka ovat sitä ennen soineet jo 30-40v.

Ei niissä yksittäisissä kappaleissa ole niinkään vikaa, vaan lähinnä minua ärsyttää se, että ysärillä ja kasarilla on tietääkseni eri artistit tehneet muitakin kappaleita, kuin ikuisesti radiossa soivat soivat. Miksi näitä ei voida ikinä soittaa.

"Ja seuraavana kasarilla soi meille Michael Jakson ja Billie Jean". Eikö ****U soikoon Michaelilla ole muitakin kappaleita, kuin 2-3, jotka joka ikinen kerta pitää soittaa.

Vierailija
27/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän johtuu että 70 luvun musiikki oli loistavaa ja taitavasti tehtyä. 

Missä on uusi Queen. Abba. Ozzy...jne.

Sama pätee elokuviinkin. 

Vierailija
28/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla lupa olla netissä yksin?

Vierailija
29/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä tässä kaikki. Vävypoika lähti perheineen kotiinpäin ja eikö pistänyt radion päälle ja rakkaat lapsenlapseni joutuivat/joutuvat kuuntelemaan tuota melusaastetta.

Lässyn lässyn typerys 

Vierailija
30/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin, mutta tätä " pidä tuopistasi kaksin käsin kiinni" ei mitenkään jaksa kuunnella. Musiikkineuvos Danny on kuningas.

Vierailija
31/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimpia esimerkkejä ovat Hitmix ja radio kasari. 

En ymmärrä, että miten he kehtaavat soittaa toistona niitä kaikista kuluneimpiä ysärin ja kasarin renkutuksia vuorokauden ympäri, jotka ovat sitä ennen soineet jo 30-40v.

Ei niissä yksittäisissä kappaleissa ole niinkään vikaa, vaan lähinnä minua ärsyttää se, että ysärillä ja kasarilla on tietääkseni eri artistit tehneet muitakin kappaleita, kuin ikuisesti radiossa soivat soivat. Miksi näitä ei voida ikinä soittaa.

"Ja seuraavana kasarilla soi meille Michael Jakson ja Billie Jean". Eikö ****U soikoon Michaelilla ole muitakin kappaleita, kuin 2-3, jotka joka ikinen kerta pitää soittaa.

Se on kyllä että olisi paljon muutakin hyvää vanhaa musiikkia. Jos tiktokissa tai vastaavissa on jotain hyvää, niin se että sitä kautta saattaa jokin tuntematon vanha biisi nousta esille.

Vierailija
32/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy eri kanavat meillä paukkuvan. Nyt ymmärrän miksi on niin haastavaa kuunneltavaa😅. Vaihtakaa kanavaa ja nupit kaakkoon. Meillä kuuluu radiosta, Black Sabbathin lisäksi Ozzy, Rammstein, Iron Maiden, Judas Priest, Alice Cooper ym. raskaampi musiikki. 

Puhki soitettua. Ozzyn paranoid ei ole häävi kappale. Kiinalaisen sanalaskun mukaan jos yksi ihminen on väärässä ja miljardi asettuu samalle kannalle, niin sitten miljardi ja yksi on väärässä. Paranoidissa on kulttuurillista arvoa, mutta häävi kappale se ei ole.

Vierailija
33/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apee, miten sinuun vaikuttaa mitä ihmiset autoissaan kuuntelee???  Keksi uusi yhtä typerä aloitus.ja vastaile itsellesi.  🤭🤭😂

Juuri näin.

Vierailija
34/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäukko kuuntelee nostalgiaa, jonka biisit oli paskoja jo 70-80-luvulla ja samat soi moneen kertaan. Ihan mikä muu kanava saakeli kelpais.

Vierailija
35/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on homo.

...ja tosi nolo.

Vierailija
36/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin, mutta tätä " pidä tuopistasi kaksin käsin kiinni" ei mitenkään jaksa kuunnella. Musiikkineuvos Danny on kuningas.

.....oon viikonloooppu isä minä vaaaaan, joos lapset saan luoksein silloooiiiiiiiinnnnnnkaaaaaaannnnnnn.......

Vierailija
37/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kehopositiiviset ihralöllykät alkaa keinuttelemaan ihraista persettään, kun ..."

Vieläkö ihmettelet ettei sulla ole naisystävää, puhut niin kammottavasti, saitko taas pakit?

Vierailija
38/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apee, miten sinuun vaikuttaa mitä ihmiset autoissaan kuuntelee???  Keksi uusi yhtä typerä aloitus.ja vastaile itsellesi.  🤭🤭😂

Juuri näin.

Voe voe pikkuista kun töväisin musiikkimakuasi ...voe voe voe...soita terapiaan heti alkuviikosta.

ap

Vierailija
39/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunteleeko joku oikeasti niitä? Sehän on vain taustamelua. Ja tietty riippuu myös mistä musiikista puhutaan.

Vierailija
40/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään homompaa kuin sanoa aijaijai.

Sinä sen taas tiesit. Homostelun asiantuntija. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän