Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te kestätte kuunnella autoradioista noita vanhoja musiikkikappaleita?

Vierailija
27.07.2025 |

Eikä vaan autoradioista vaan muutenkin.

En kestä kuunnella sekuntikaan noita vanhoja renkutuksia. Ihan kuin menisi takaisin kivikaudelle. En viitsi edes nimetä esimerkkejä kun tekee niin pahaa jo ajatuskin.

Muita, samoinajattelijoita?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apee, miten sinuun vaikuttaa mitä ihmiset autoissaan kuuntelee???  Keksi uusi yhtä typerä aloitus.ja vastaile itsellesi.  🤭🤭😂

Juuri näin.

Voe voe pikkuista kun töväisin musiikkimakuasi ...voe voe voe...soita terapiaan heti alkuviikosta.

ap

Mitä sinä kuuntelet ap? Vai uskallatko edes kertoa? 

Vierailija
42/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko vanhojen kappaleiden suosio kaipuuta omaan menetettyyn nuoruuteen.

Surullista heidän itsensä kannalta. Ole ap kiitollinen että osaat elää tässä hetkessä ja tulevassa "ajan hermolla" ja myönteisessä hengessä, eikä jalkoja kolottaessa tihrusta vain sinne taustapeiliin ja "menetettyyn".

Ajattelen samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti en tykkää kuunnella sellaista mitä en tykkää, joten vaihdan kanavaa. Tuolaan ei aina  toimi kun kanava 1: huono kappale, kanava 2 sama, kanava 4 mainoksia, samoin kanava 5. Tuon takia en yleensä kuuntele. Jos yksin autossa eli muita ei häiritse kanavien vaihto, vaihtelen niitä monen kanavan välillä kappaleiden mukaan. Periaatteessa hyvin monipuolinen maku diskosts hevimpääm, mutta joo, joitain kappaleita ei mielellään kuuntele. 

En viitsi maksaa spotifystä tai muista, joten kuuntelen you tubestä ja silloinkin otan vaan kuulokkeet pois korvista mainosten ajaksi. Ne on ärsyttäviä joskus. Liikaa horinaa ja puhetta. 

Vierailija
44/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apee, miten sinuun vaikuttaa mitä ihmiset autoissaan kuuntelee???  Keksi uusi yhtä typerä aloitus.ja vastaile itsellesi.  🤭🤭😂

Juuri näin.

Voe voe pikkuista kun töväisin musiikkimakuasi ...voe voe voe...soita terapiaan heti alkuviikosta.

ap

99% ajastani en kuuntele mitään musiikkia.

ap

Vierailija
45/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyy eri kanavat meillä paukkuvan. Nyt ymmärrän miksi on niin haastavaa kuunneltavaa😅. Vaihtakaa kanavaa ja nupit kaakkoon. Meillä kuuluu radiosta, Black Sabbathin lisäksi Ozzy, Rammstein, Iron Maiden, Judas Priest, Alice Cooper ym. raskaampi musiikki. 

Puhki soitettua. Ozzyn paranoid ei ole häävi kappale. Kiinalaisen sanalaskun mukaan jos yksi ihminen on väärässä ja miljardi asettuu samalle kannalle, niin sitten miljardi ja yksi on väärässä. Paranoidissa on kulttuurillista arvoa, mutta häävi kappale se ei ole.

Ei radiossa yleensä soitetakaan Paranoidia (joka on sitä paitsi Sabbathin, ei Ozzyn biisi). Ozzylta soi yleensä Bark at the Moon tai Mama Im coming home.

Vierailija
46/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoradio.....musiikkikappale... minkä ikäinen olet?

Vierailija
47/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuuntelen automobiilin radiovastaanottimesta iskusävelmiä ja jytää.

Vierailija
48/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä soi aina autossa se biisi vladislav baby dont hurt me. Vaihtaisi välillä.

Vierailija
49/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vanha?

Musiikkihan syntyy aina soitettaessa ja kuolee, kun sitä ei kuunnella. Joten käytännössä se on aina iätöntä tai iankaikkista, vähän niin kuin Jumalan Sana.

Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala. Hän oli alussa Jumalan tykönä. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.

"Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä."

"Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen."

"Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa."

Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi."

Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat ostetut maasta.

Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas."

https://www.youtube.com/watch?v=u9SWCcDWpGI&list=RDu9SWCcDWpGI&start_radio=1

Vierailija
50/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vanha?

Musiikkihan syntyy aina soitettaessa ja kuolee, kun sitä ei kuunnella. Joten käytännössä se on aina iätöntä tai iankaikkista, vähän niin kuin Jumalan Sana.

Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala. Hän oli alussa Jumalan tykönä. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.

"Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä."

"Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen."

Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O,

Jos musiikki virtaa jumalasta, onko soitin jumalan puhelin?

Vierailija
51/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin, mutta tätä " pidä tuopistasi kaksin käsin kiinni" ei mitenkään jaksa kuunnella. Musiikkineuvos Danny on kuningas.

.....oon viikonloooppu isä minä vaaaaan, joos lapset saan luoksein silloooiiiiiiiinnnnnnkaaaaaaannnnnnn.......

😃😄😁 olipas oikeesti hauska sun viesti, muistan kappaleen, eikös se ole surullinen joiku. En pitänyt, mutta monet pitivät. 

Vierailija
52/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

ap

Ihan vaan pelkkää paskaa.

ap

Vierailija
53/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin, mutta tätä " pidä tuopistasi kaksin käsin kiinni" ei mitenkään jaksa kuunnella. Musiikkineuvos Danny on kuningas.

.....oon viikonloooppu isä minä vaaaaan, joos lapset saan luoksein silloooiiiiiiiinnnnnnkaaaaaaannnnnnn.......

😃😄😁 olipas oikeesti hauska sun viesti, muistan kappaleen, eikös se ole surullinen joiku. En pitänyt, mutta monet pitivät. 

hahahahaha kuningas juupajuu....kurjuuden...

"Suuuuuudelllllaaaaannnn, Suuuuuudelllllaaaaannnn,Suuuuuudelllllaaaaannnn,Suuuuuudelllllaaaaannnn...." joku äijä vetää kolme minuuttia pelkkää tuota, on siis lyhennetty sanoituksia, piti kaupasta lähtee , oli niin kamalaa joikaamista

Vierailija
54/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kuuntelen automobiilin radiovastaanottimesta iskusävelmiä ja jytää.

Eikö purukumipoppi iske?

Vierailija
55/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä radiokanavalta kuuluu vanhoja musiikkikappaleita? Radio Suomikin veivaa näitä vinkutytsyjä, joita fiittaa joku räppipelle.

Vierailija
56/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vanha?

Ja hän

Jos musiikki virtaa jumalasta, onko soitin jumalan puhelin?

Periaatteessa kyllä

https://fi.wikipedia.org/wiki/%C5%A0ofar

https://www.youtube.com/watch?v=tvqvuGywD8U 

Vierailija
57/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa ei tarvitsisi oikeastaan kuunnella yhtään mitään.

Olen joutunut onnettomuuspaikalle, jossa kuoli yksi nuori ja toinenkin myöhemmin sairaalassa.  Auto oli katollaan ja siellä pauhasi edelleen joku ihan saatanallinen rääkymusiikki  kovimmalla mahdollisimmalla teholla.  

Joku kirjoitti, että lapsetkin altistettiin tälle, joten onko ihme, jos lapset on levottomia ja keskittymiskyvyttömiä nykyään?  Autossakin pitää ajomatkalla olla kuin joku mielipuolinen festarimeininki.  

Vierailija
58/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä koskaan radiota kuuntele. Mulla on 18 vuotta vanha auto, jossa on bluetoothilla puhelimeen automaattisesti yhdistävä kosketusnäytöllinen soitin, jolla voin Spotifysta soittaa ihan mitä haluan. Eikä tarvii kuunnella mitään mainoksia. 

Spotifya kuuntelee vain homot. 

Niinhän sitä sanotaan että kyllä homo homon tuntee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän