Miten voisin selvittää mikä mussa aiheuttaa miesten kiinnostuksen loppumisen?
En tiedä mikä mussa on vikana tai teen väärin. Suhteet loppuvat ennen kuin edes alkavat huolimatta esim. siitä onko ollut seksiä vai ei.
Kommentit (338)
Vierailija kirjoitti:
"No koe ajaa niin kauan, että on tarpeeksi hyvää seksiä? Se nyt menee ylitsemuiden. "
Jos se muu arki ja henkinen puoli ei toimi niin kyllä se hyvä seksi loppuu useimmiten aika pian. Aika harva jaksaa kauaa panna ihmistä joka muuten ärsyttää koko ajan ja jonka kanssa ei jaksaisi makuuhuoneen ulkopuolella olla.
No mutta hyvä/huono seksi on helppo tsekata nopeasti. Tota sun pointtia nyt ei ikinä saa heti tietää kättelyssä?
Nooo säästyt ainakin paljolta. Ole onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
"Ystävä voi sitten olla ilman seksiäkin jos on hyvä tyyppi."
Oikeasti hyvä suhde sisältää sekä vahvan ystävyyden että hyvän seksin samassa paketissa. Ei kannata tyytyä liian vähään.
Mielummin on yksin ja haaveilee täydellisestä prinssistä joka hakee kotoa ja on aivan täydellinen. Ja yhtäkkiä havahdut, kun olet vanhainkodin kiikkustuolissa 86-vuotiaana, vieressä olevalle 85-vuotiaalle matille tulee vieraita ja sinä olet aivan yksin ollut viimeiset 27-vuotta. Mietit, että ehkä se tepon siilitukka ei olisi ollut niin paha kun muuten oli niin täydellinen kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy miehiltä, joita tapailit. Mä kysyin ja sain vastaukseksi vähän mitä arvelinkin:
- liian vanha pysyvään suhteeseen: oon 55-vuotias ja tapailumiehet oli 45-60-vuotiaita ja jokainen halusi itseään reilusti nuoremman naisen
- iän tuomat fyysiset muutokset: vaikka kertaseksi olisi ok, en ole miehille seksuaalisesti haluttava pysyvästi. Muotoilivat tämän yllättävän nätisti ja vain yksi sanoi suoraan että vaikka piti kroppaani hyvänä, niin löysä vatsanahka iäkkäällä naisella oksettaa, nuorella kuulemma eri juttu. Ja kun en tästä nuorene niin tilannehan ei parane.
- suhde omiin lapsiin ja lapsenlapsiin liian kiinteä: kaikki moittivat että lapsenlapset menee suhteen edelle. Tässä ovat erittäin oikeassa, mutta mulle tää on kynnyskysymys.
Olisin voinut haukkua noita tapailumiehiä mm. huonosta hygieniasta ylä- ja alapäässä, sottaisuudesta ja öykkäröinnistä
Tää on kyllä paha, itse miehenä voisin kiinnostua varmaan 55-vuotiaasta, jos olisin ollut hänen kanssaan sillon kun hän oli vielä viehättävä, kun olisi muistot ja tunteen siinä. Toivottavasti löydät jonkun, joka ei ajattele niinkuin minä. Toki olen vielä nuori, ehkä ajatukseni muuttuvat. Tsemppiä! ja ainakin sinulla on lapsia ja lapsenlapsia niin et ole aivan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että tapailet vain itseäsi tasokkaampia miehiä. Joille kelpaa kyllä seksi, mutta ei parisuhde kanssasi.
Se on usein näin, kun nainen valittaa, että ei saa parisuhdetta. Riisu niitä meikkejä hiukan ja katso itseäsi alasti kokovartalopeilistä. Yritä nyt miettiä samantasoinen mies oletettu tilallesi. Suurin piirtein tämä on sinun tasosi.
Ja en halua loukata, mutta ärsyttää tämä ulkonäön ja kehokoostumuksen ignoraaminen. Vaikka kyllä kaikki tietää, että sillä on väliä ENITEN. Esitetään jotain maailmanparantajia ja hyvä ihmisiä ja ei ulkonällä ole väliä yms ja silti toimitaan päin vastoin.. ULKONÄÖLLÄ on väliä
Jaa, minkähänlaisissa suhteissa ulkonäöllä on ENITEN väliä? No, sellaisissa ei ehkä niin viisaissa suhteissa. Ei kai normaali ihminen ajattele, että olis
Mies voi harrastaa seksiä paljon tasoistaan huonomman kanssa mutta ei seurustella. Toki jotkut, mutta suurin osa ja ehkä ensikertalaiset. Pointti oli se, että 6/10 muija panee 8/10 jätkiä ja ihmettelee kun nämä eivät halua pariutua. kokee nyt itsensä 8/10 muijaksi, koska sai seksiä 8/10 jätkältä. Ymmärrätkö.
Vierailija kirjoitti:
En ihan joka sivua lukaissut tästä keskustelusta, eli sori jos on jo kysytty ja vastattu. Mut huomaan vain viestejä ap:lta jossa luettelet vahvuuksiasi ja jos joku ehdottaa jotain negatiivista piirrettä niin sanot että se ei voi olla se ongelma, niin voisitko kertoa heikkouksistasi? Kai on asioita mistä ajattelet että "tuon asian voisin hoitaa paremmin"? Onko jo joitakin asioita mitä yrität kehittää itsessäsi? Tuleeko mieleen tilanteita joissa muisto käytöksestäsi aiheuttaa "facepalmin"? Tajuatko joskus vaikka kailottavasi turhan kovaan ääneen tms?
Niinpä. Miehiä todella häiritsee, jos nainen kailottaa. Vaikka olisi minkälainen huippumalli tahansa niin kailottaminen on erittäin suuri turn off. Nää vastaukset on niin koomisia :D
Varmaan jos on aitoa rakkautta ei ole väliä muilla seikoilla. Aito rakkaus siis puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vanhapiika tietää millaisia miehet on 😆
Vanhapiika sen useimmiten parhaiten tietääkin, kun on kokemusta useammasta miehestä. Naimisiin päässyt/joutunut on saanut kokemusta pahimmillaan vain yhdestä miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhapiika sen useimmiten parhaiten tietääkin, kun on kokemusta useammasta miehestä. Naimisiin päässyt/joutunut on saanut kokemusta pahimmillaan vain yhdestä miehestä.
On sellaisia vanhoja piikoja, joilla on paljonkin kokemusta miehistä, ja sitten on myös sellaisia vanhoja piikoja jotka ovat ikisinkkuja, eivätkä ole koskaan seurustelleet tai käyneet treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sellaisia vanhoja piikoja, joilla on paljonkin kokemusta miehistä, ja sitten on myös sellaisia vanhoja piikoja jotka ovat ikisinkkuja, eivätkä ole koskaan seurustelleet tai käyneet treffeillä.
Koko kylän polkupyörää en kyllä mieltäisi vanhaksi piiaksi.
" Mies voi harrastaa seksiä paljon tasoistaan huonomman kanssa mutta ei seurustella. Toki jotkut, mutta suurin osa ja ehkä ensikertalaiset. Pointti oli se, että 6/10 muija panee 8/10 jätkiä ja ihmettelee kun nämä eivät halua pariutua. kokee nyt itsensä 8/10 muijaksi, koska sai seksiä 8/10 jätkältä. Ymmärrätkö. "
Eli miehet on oksettavia hyväksikäyttäjiä.. vai miksi muuten 8/10 mies panisi alempitasoista naista, eikö saa oman tasoista? Vai eikö oikeasti olekaan 8/10?
Liian moni mies on lisäksi autisminkirjolla mikä laskee tasoa alle kutoseen vaikka olisi muuten mikäkin laatikkoleukalentäjä chad.
Vierailija kirjoitti:
" Mies voi harrastaa seksiä paljon tasoistaan huonomman kanssa mutta ei seurustella. Toki jotkut, mutta suurin osa ja ehkä ensikertalaiset. Pointti oli se, että 6/10 muija panee 8/10 jätkiä ja ihmettelee kun nämä eivät halua pariutua. kokee nyt itsensä 8/10 muijaksi, koska sai seksiä 8/10 jätkältä. Ymmärrätkö. "
Eli miehet on oksettavia hyväksikäyttäjiä.. vai miksi muuten 8/10 mies panisi alempitasoista naista, eikö saa oman tasoista? Vai eikö oikeasti olekaan 8/10?
Liian moni mies on lisäksi autisminkirjolla mikä laskee tasoa alle kutoseen vaikka olisi muuten mikäkin laatikkoleukalentäjä chad.
Jeps, tuo autistisuus tai insinööriaivoisuus on sama kuin vammaisen kanssa eläisi. Tällaisten miesten säilytyspaikkoja ovat insinööritoimistot, ei naisen sänky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitset vastauksia jos et usko että se liittyy luonteeseen tai ulkonäköön?
Koska uskon, että se liittyy mun käytökseen ja haluan ehdotuksia siitä mitä se voi olla.
Ap
Kälätät liikaa.
Olet itserakas ja kuvittelet, että olet superälykäs ja että sun jutut on superhauskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Esimerkiksi minä olen sen verran vahva, että miehet usein haluavat paritella kanssani, mutta suhteessa eivät yksinkertaisesti pärjää kanssani."
No suhde vaatii kompromisseja. Kyse ei ole oikeastaan siitä onko joku vahva vai ei vaan siitä kykeneekö tekemään kompromisseja niin että kumpikin tulee kuulluksi.
Olen ollut samassa suhteessa melkein puolet elämästäni ja melkeinpä sanoisin, että kompromissit ovat se viimeinen ratkaisu.
Sana kompromissi voi tarkoittaa eri ihmisille eri asioita. Jollekin se voi olla sitä, että löydetään molemmille sopiva ratkaisu ongelmaan, jollekin taas sitä että tehdään jotain mikä ei sovi kummallekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyt niiltä joiden kiinnostus lopahti ja pyydät kertomaan kaunistelemattoman totuuden.
Olen saanut vastaukseksi "oot kiva, mutta joku kipinä puuttuu". Sen enempää hän ei osannut kertoa. Ilmeisesti en ole riittävän jännittävä?
Ap
Mä olen mies, ja olen lähettänyt ajan saatossa kymmenille naisille "kiitoksia mukavista treffeistä, mutta en tuntenut kipinää" viestin. Yhtä naista lukuunottamatta syynä oli joka kerta se, että kyseinen nainen ei ollut silmiini riittävän kaunis.
Se yksi poikkeustapaus oli nainen, joka oli kyllä varsin kaunis, mutta hänellä oli todella pahoja mt-ongelmia.
Aikamoista esineellistämistä. Ihan kuin olisi etsimässä itselleen huonekalua eikä kumppania. "Ei tämä ole oikein kivannäköinen."
Kun näitä asioita on tutkittu, on havaittu että usein kiinnostuksen lopahtaminen johtuu pelkästä väärinkäsityksestä. Esimerkiksi nainen tekee tai sanoo jotain, mistä mies vetää aivan liian pitkälle menevät johtopäätökset.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että tapailet vain itseäsi tasokkaampia miehiä. Joille kelpaa kyllä seksi, mutta ei parisuhde kanssasi.
Se on usein näin, kun nainen valittaa, että ei saa parisuhdetta. Riisu niitä meikkejä hiukan ja katso itseäsi alasti kokovartalopeilistä. Yritä nyt miettiä samantasoinen mies oletettu tilallesi. Suurin piirtein tämä on sinun tasosi.
Tasoteoria toimisi, jos tasot olisivat objektiivisia. Nyt ne on persoonan omia mieltymyksiä. Katsojan silmässä. Itse asiassa tutkitusti kohtaamme koko ajan suuren määrän ns tasoisiamme ja kelpaavia ihmisiä, mutta hyvin harva sykäyttää. Etsimme jotain tiettyä ihmistä, usein ihmistä mikä muistuttaa vanhemmistamme tai eksistämme, on omaa tyyppiämme. Toisaalta myös vahvuudet vaikuttavat, uskallus parinmuodostukseen. Kuka pokaa kenet, kuka on ujo. Yllättävän moni superkaunis on introvertti ja tutustuminen vaikeaa, asiaa ei helpota se että koko ajan randomit käy yrittelemässä saada kontaktia.
Olen tänä kesänä deittaillut pitkästä aikaa. Ikää on hiukan päälle 50 v. Kaikki tapaamani (5 kpl) miehet olisivat halunneet jatkoa. Kaksi höpötti toisen tapaamisen jälkeen ihastumisesta. Toisen ihanan tyypin kanssa homma jatkuu edelleen. :)
Olen timmissä kunnossa, rauhallinen, naisellinen (kesällä lähes aina hame/mekko päällä), enemmän harkitseva tarkkailija kuin suupaltti kailottaja. Vakityö ja talous kunnossa.
Eli en tiedä mikä sinussa karkottaa miehiä, mutta minulle heitä tulee ovista ja ikkunoista.
Vierailija kirjoitti:
Olen tänä kesänä deittaillut pitkästä aikaa. Ikää on hiukan päälle 50 v. Kaikki tapaamani (5 kpl) miehet olisivat halunneet jatkoa. Kaksi höpötti toisen tapaamisen jälkeen ihastumisesta. Toisen ihanan tyypin kanssa homma jatkuu edelleen. :)
Olen timmissä kunnossa, rauhallinen, naisellinen (kesällä lähes aina hame/mekko päällä), enemmän harkitseva tarkkailija kuin suupaltti kailottaja. Vakityö ja talous kunnossa.
Eli en tiedä mikä sinussa karkottaa miehiä, mutta minulle heitä tulee ovista ja ikkunoista.
Näinhän se aina menee. Vastakkaisen sukupuolen kiinnostus ja huomio ei jakaudu tasan, vaan on sellaisia ihmisiä joista iso joukko on kiinnostunut, ja sitten on sellaisia ihmisiä joista oikein kukaan ei meinaa kiinnostua yhtään.
Sinä edustat tässä ketjussa tuota ensin mainittua, ja ap toisena mainittua ihmistyyppiä.
Suun terveys ei hetkessä huonone niin että henki lemuaa ja akuuteissa vaivoissa pääsee kyllä päivystykseen. Jos käy säännöllisesti hammaslääkärissä ja suuhygienistilla ja hoitaa hampaita (oikeasti) hyvin kotona niin ei suurempia ongelmia sen suhteen luulisi olevan.