Miten voisin selvittää mikä mussa aiheuttaa miesten kiinnostuksen loppumisen?
En tiedä mikä mussa on vikana tai teen väärin. Suhteet loppuvat ennen kuin edes alkavat huolimatta esim. siitä onko ollut seksiä vai ei.
Kommentit (338)
Minä olen myös vastaanottanut tänä vuonna pakkeja miehiltä, ja olisin valmis vaikka maksamaan vähän siitä, että muutama heistä kertoisi minulle ihan raatorehellisesti että miksei sitä kipinää nyt sitten heidän puolellaan tuntunut. Minä kun omalta osaltani kuitenkin tunsin kemiaa ja kipinää ja halua tavata uudelleen 😀
Ap, tiedätkö oikeasti mitä etsit, onko sinulla selkeä näkemys siitä ja tuot sen myös avoimesti ja rehellisesti esiin? Jos se selkeä näkemys, oikeastaan vakaumus ja visio asiasta puuttuu, niin se kyllä näkyy sinusta. Hieman epävarmana tulee myös tapailtua kaikenlaisia ihmisiä lähinnä ulkoisten asioiden perusteella. Silloin et tiedä mihin olet tähtäämässä, vaan ajaudut, katselet ja toivot, että tästä tulisi jotakin.
Sisäinen varmuus omasta tahdostasi karsii pois turhia tapaamisia, koska et vain halua lähteä mukaan kaikkeen. Se ei ole mitään dominointia ja määräilyä. Sisäinen varmuus ja omanarvontunto tekevät myös vaikutuksen. Silloin sinusta voi tosin kiinnostua aidosti ne ns väärätkin ihmiset, joten siinä valinnassa täytyy olla tarkkana. Tuohon lisäksi vielä empaattisuus sekö keskustelu- ja kuuntelutaito. Eli kyseessä on loppujen lopuksi henkiset asiat ja kommunikaatiotapa, joka tekee vaikutuksen ja aidosti koskettaa. Silloin väärätkin tyypit ikäänkuin heräävät, että tuossa on jotakin (joka vastaa henkisiin tarpeisiini). He saattavat yrittää taipua tuhannelle mutkalle saadakseen sinut. Ulkonäkö toki tekee sen ensivaikutelman ja herättää kiinnostuksen. Lisäksi muiden elämänedellytysten on syytä olla kunnossa suhteen käytännön onnistumisen kannalta, mutta se varsinainen koskettavuus - Se Jokin - on henkisellä tasolla.
Minulla on pitkältä ajalta tällainen kokemus, ihan varhaisaikuisuuden sinkkuajoilta alkaen. Ihmiset todella hakeutuvat seuraani, ellen tietoisesti väistä heitä.
Miehet ovat naisten suhteen esteettisiä.
Oma mies on 63v ja olemme olleet naimisissa 25 vuotta. Edelleen hän jaksaa intoilla minun ulkonäöstäni ja kertoo miten onnekas hän on kun hänellä on kaunis ja haluttava vaimo. Ihan oikeasti. Totta kai en ole välttämättä kaikkien mielestä kaunis ja haluttava, mutta hänen silmissään olen ja sillä on hänelle hurjan iso merkitys. Hän on kaiken kaikkiaan ollut hirveän hyvä aviomies; hyvä luonne, luotettava, hyvä isä jne, mutta kaikesta huolimatta minun kohdallani hän saa voimaa ja elämäniloa myös minun ulkoisesta olemuksestani, eikä hän peittele sitä. Olen minä tietysti luonteeltanikin hänelle sopiva, onhan meillä takana pitkä rakkaudentayteinen liitto.
Joten naiset älkää vähätelkö ja mitätöikö ulkonäön merkitystä parisuhteessa. Vaikka et haluaisi ja se on väärin, että ulkonäöllä on niin suuri merkitys, mutta sillä vaan on, eikä me voida sitä miesten päästä muuttaa tai poistaa.
Ehkä tosiaan olet liian kiltti ja normaali. Miehet tykkäävät ilkeistä naisista, jotka vedättävät heitäsitten voi itkeä tälläkin palstalla siitä, miten tavallinen mies ei kelpaa naiselle
Vierailija kirjoitti:
Oma mies on 63v ja olemme olleet naimisissa 25 vuotta. Edelleen hän jaksaa intoilla minun ulkonäöstäni ja kertoo miten onnekas hän on kun hänellä on kaunis ja haluttava vaimo. Ihan oikeasti. Totta kai en ole välttämättä kaikkien mielestä kaunis ja haluttava, mutta hänen silmissään olen ja sillä on hänelle hurjan iso merkitys. Hän on kaiken kaikkiaan ollut hirveän hyvä aviomies; hyvä luonne, luotettava, hyvä isä jne, mutta kaikesta huolimatta minun kohdallani hän saa voimaa ja elämäniloa myös minun ulkoisesta olemuksestani, eikä hän peittele sitä. Olen minä tietysti luonteeltanikin hänelle sopiva, onhan meillä takana pitkä rakkaudentayteinen liitto.
Joten naiset älkää vähätelkö ja mitätöikö ulkonäön merkitystä parisuhteessa. Vaikka et haluaisi ja se on väärin, että ulkonäöllä on niin suuri merkitys, mutta sillä vaan on, eikä me voida sitä miesten päästä
Kuulostatte kumpikin aivan ääliöiltä, ukkosi ulkonäkökeskeisyytensä kanssa ja sinä miellyttämisenhalusi kanssa. En tajua mikä teidän ikäpolven naisia vaivaa, kun palvotte miehiä jonain kuninkaina. Yksinkertaisuus ehkä?
- Sensuroi mielestäsi kaikki ehdotukset tai arvaukset joista et pidä (ml. tämä).
- Hanki vahvistusta omille ennakkokäsityksillesi (olet ihana, miehet ovat sikoja).
- Älä muuta itsessäsi mitään äläkä kehity ihmisenä.
- Jatka valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten naiset älkää vähätelkö ja mitätöikö ulkonäön merkitystä parisuhteessa. Vaikka et haluaisi ja se on väärin, että ulkonäöllä on niin suuri merkitys, mutta sil
Ok. Voisit yllättyä jos tuntisit meidät. Ilmeisesti nuoruutesi ja kokemattomuutesi vuoksi teet äkkivääriä johtopäätöksiä ja se piirre on yksi sellaisista jolla saa parisuhteen tai orastavan sellaisen karahtamasn karille.
Eletty elämä ja ikä koulii ihmistä ja saa havaitsemaan asioita joita ei ennen ole havainnut tai halunnut havaita.
Kaikesta ällöttävyydestämme huolimatta meillä on avioparina hyvä, rakastava ja tasapainoinen liitto, eikä meistä kumpikaan kärsi tässä, joten jossain me olemme kumminkin onnistuneet. Onnea sinulle hyvän parisuhteen etsintään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten naiset älkää vähätelkö ja mitätöikö ulkonäön merkitystä parisuhteessa. Vaikka et haluaisi ja se on väärin, e
Ok. Voisit yllättyä jos tuntisit meidät. Ilmeisesti nuoruutesi ja kokemattomuutesi vuoksi teet äkkivääriä johtopäätöksiä ja se piirre on yksi sellaisista jolla saa parisuhteen tai orastavan sellaisen karahtamasn karille.
En ole nuori tai kokematon enkä etsi parisuhdetta, koska olen jo hyvässä sellaisessa.
Kyllä olet. Sen perusteella, että kirjoitat "teidän ikäpolvien naisilta" vaikka en maininnut omaa ikääni.
Vierailija kirjoitti:
Tapailet miehiä deittisovelluksista. Siellä olevat tyypit hakevat ammattilaistasoista kertaseksiä ilmaiseksi tai kahvikupin hinnalla.
Sivusta.
Mistähän kannattaisi nykyään etsiä tasokasta treffikumppania, jos deittisovellukset jätetään pois?
Baareissa tietysti myös pörräävät pintaliitoihmiset, juopot ja pelkkää panoa etsivät.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olet. Sen perusteella, että kirjoitat "teidän ikäpolvien naisilta" vaikka en maininnut omaa ikääni.
Olet naimisissa 63-vuotiaan kanssa, joten oletan, että itsekin suhteellisen lähellä tuota ikää. Minä en ole nuori, mutta en myöskään samaa ikäpolvea. Vaikutat vielä entistäkin oudommalta tapaukselta, kun alat inttää tällaisesta. Kai mä nyt itse tiedän minkä ikäinen olen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sanoi että oli tavannut ennen minua ihan viehättävän naisdn mutta innostus oli lopahtanut sen vuoksi, että nainen oli haissut vähän hielle. Miehelläni on tosi herkkä hajuaisti kuten minullakin. En voi alkaa suhteeseen jos haistan mitään epämiellyttäviä hammas tms hajuja.
Suo anteeksi. Minusta se, että ihminen haisee hiukan hielle, on aika pieni juttu. Jos hänellä ei ole omaa pyykkikonetta? Ei osaa ajaa karvoja, ei käytä tehokasta dödöä.
Hiki on korjattavissa nopeasti. Muu ominaistuoksu, esim. sairaus on sitten vaikeammin muutettavissa.
Haiseva suu on ällö. Hammaslääkäriin on vaikea päästä. Monien kuukausien jono. Mutta sekin on korjattavissa oikealla hygienialla.
Tässä vielä yksi näkökulma hajuasiaan, vaikka se ei välttämättä liity juuri AP:n tilanteeseen mitenkään:
Naisella syy voi olla hormonaalinen ja ihan itsestään ohimenevä, sinänsä normaali ilmiö. Esim. raskauden aikana / synnytyksen jälkeen / imetysaikana voi olla tällaista vaivaa, että nainen hikoilee tavallista runsaammin ja se hiki myös haisee. Jopa omaan nenään niin että inhottaa.
Mulla on tästä ihan omakohtaista kokemusta ja oli muuten aika kiusallista, koska tiedostin että haisen, mutta siihen ei tehonnut kunnolla mikään. Välillä tuntui etten edes kehtaa lähteä kotoa mihinkään, mutta en antanut asian hallita liikaa mun elämää. Oli vähän muutakin mietittävää silloin pienen vauvan kanssa. Eikä mulla olisi ollut aikaa tai kiinnostusta mihinkään treffailuun muutenkaan. Ajan mittaan onneksi helpotti tämä(kin) vaiva. Eikä jäänyt edes löysää vatsanahkaa!
Varmaan vaihdevuodet voi aiheuttaa joillekin samaa, siis hikoiluun liittyvää ongelmaa. Eipä ole helppoa naisen elämä.
Vierailija kirjoitti:
- Sensuroi mielestäsi kaikki ehdotukset tai arvaukset joista et pidä (ml. tämä).
- Hanki vahvistusta omille ennakkokäsityksillesi (olet ihana, miehet ovat sikoja).
- Älä muuta itsessäsi mitään äläkä kehity ihmisenä.
- Jatka valittamista.
Hyvä tiivistelmä siitä, miten vauvan ikisinkku naiset neuvovat toisia ikisinkku naisia (samalla varmistaen että miestä ei tule ikinä löytymään).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyt niiltä joiden kiinnostus lopahti ja pyydät kertomaan kaunistelemattoman totuuden.
Olen saanut vastaukseksi "oot kiva, mutta joku kipinä puuttuu". Sen enempää hän ei osannut kertoa. Ilmeisesti en ole riittävän jännittävä?
Ap
Mä olen mies, ja olen lähettänyt ajan saatossa kymmenille naisille "kiitoksia mukavista treffeistä, mutta en tuntenut kipinää" viestin. Yhtä naista lukuunottamatta syynä oli joka kerta se, että kyseinen nainen ei ollut silmiini riittävän kaunis.
Se yksi poikkeustapaus oli nainen, joka oli kyllä varsin kaunis, mutta hänellä oli todella pahoja mt-ongelmia.
Aikamoista esineellistämistä. Ihan kuin olisi etsimässä itselleen huonekalua eikä kumppania. "Ei tä
Ja sitten jotkut miehet vollottavat, kuinka naiset ovat pinnallisia eivätkä "nää sitä kiltteyttä sen miehen ulkokuoren takana". No eivät näköjään ne miehetkään muusta välitä kuin sen naisen ulkonäöstä. Joten lopettakoon sen ainaisen itkunsa. Samaa tekevät itse, turha vinkua.
Jos miehet ovat ensin kiinnostuneita ja sitten kiinnostus lopahtaa, niin todennäköisesti syy on jokin, mitä ei näe ensi vilkaisulla vaan tulee esiin tutustumisen myötä. Netin kautta mahdotonta diagnosoida mikä, mutta saatat olla esim. tylsää seuraa tai ilkeämielinen, minkä miehet huomaavat jutellessaan kanssasi enemmän.
En tiedä, en ole tavannut sinua... laita ne ukot kirjoittaan paperille ne huonot puolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet naimisissa 63-vuotiaan kanssa, joten oletan, että itsekin suhteellisen lähellä tuota ikää. Minä en ole nuori, mutta en myöskään samaa ikäpolvea. Vaikutat vielä entistäkin oudommalta tapaukselta, kun alat inttää tällaisesta. Kai mä nyt itse tiedän minkä ikäinen olen :D
Sinua jollakin tavalla triggeröi minun alkuperäinen kirjoitukseni. Itse tiedät ehkä sisimmässäsi vastauksen siihen.
Ongelma se on toisinkin päin. Eli suurin osa miehistä haluaisi tavata uudelleen, minä taas todella harvoin tunnen kipinää. Ulkonäköni vetää puoleensa, kun minä taas etsin mielenkiintoista, älykästä ja syvällistä keskustelua. Suurin osa ei osaa keskustella. Sitten ihmetellään, miksi noin kiva, fiksu ja kaunis nainen on yhä vain sinkku. No ehkä just siks. Ja ehkä on hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on päinvastainen ongelma kuin ap:lla. Kiinnostuneita ilmaantuu aina jostakin, vaikka olen jo pitkään ollut parisuhteessa. Olen miettinyt niitä syitä miksi jotkut miehet hakeutuvat seuraani. Olen olemukseltani tyttömäinen ja lämmin. Näytän varmaan aika pehmeältä, jotenkin suojeltavalta ja empattiselta, mutta oikeasti minulla on selkeät rajat. Olen hyvä keskustelija ja olen kiinnostunut ihmisistä. Silti en tietoisesti lähde syviin keskusteluihin miesten kanssa enkä halua miespuolisia kavereita ja ystäviä. Ja siitä huolimatta jotkut miehet lähestyvät minua kohteliaasti mutta sitkeästi.
Miesten kiinnostus minua kohtaan ei perustu ammattiasemaani tai muihin ulkoisiin statustekijöihin, kuten suosioon tai isoihin rintoihin, tai käytännön taitoihin tms, vaan siihen millainen olen vuorovaikutuksessa. He siis kiinnostuvat minusta persoonana ja ulkoisella olemuksella on siinä oma osuutensa. Olen opetellut olemaan antamatta tiedostamattani sellaisia
Siinä kokemusta päinvastaisesta ongelmasta. Ei niin "tyttömäiset ja lämpimät" naiset vissiin alapeukuttivat.
Ulkonäkö on yksi tärkeimpiä asioita kumppanissa tosi monelle ihmiselle. Todennäköisesti myös sinulle, vaikka täällä hurskasteletkin.