Paljostako vetoa että aurinkorasvat suurelta osin kielletään lähivuosina
https://yle.fi/a/74-20174523?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…
Iso luontoa kuormittava tekijä. Itse olen aina vältellyt aurinkorasvoja. Iso osa ihmisistä ei niitä tarvitse mikäli ulkoilee järkevästi.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
No, ei naiset edes tarvitse noita jatkossa, kun islamisoituvaan Suomeen tulee pian burkhapakko.
Huhhuh. Noin kovastiko pelottaa ihan kaikki. Asutko jossain periferiassa missä lähin naapuri on 10 km päässä?
Ei kielletä, sillä nykyään on uusia, ympäristölle vähemmän haitallisia aineita. Ja myös hyviä luonnonkosmetiikan aurinkovoiteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, pitää ostaa niitä sitten varastoon useamman vuoden tarpeiksi.
Nehän vanhenee vuodessa.
Vain avattuna.
Sen lisäksi, että auringossa itsensä kärventäminen aiheuttaa ihosyöpää se saa ihon myös vanhenemaan pikavauhtia. Uskokaa pois, sen usein näkee naamasta, kuka on ollut auringonpalvoja nuorempana. Itsellä tämä on yksi syy suojautua sekä aurinkovoiteella, hatulla että aurinkolaseilla. Auringon säteily on yksi pahimmista ihon vanhentajista, muut ovat tupakointi, huono ruokavalio ja tietty jossain määrin geenit. Itse olisin toivonut, että äitimme ei olisi meitä lapsia päästänyt palamaan ruskeiksi kun olimme lapsia, noita solutasoisia vammoja kun ei voi enää korjata kun ne ovat kerran tulleet.
Varmaan vaan epäileväinen, skitso henkilö