Seksikkäin vaate miehellä?
Peukutetaan seksikkäintä vaatetta miehellä. Peukku ylös samaa mieltä, peukku alas erimieltä.
Pikkutakki ehdottomasti.
Kommentit (121)
Työhaalarit tyyliin maanviljelijällä.
Metsätyövaatteet ja ympärillä leijaileva puun tuoksu. Tai jotkut muut työvaatteet esim huomioväri t-paita ja snickers housut.
Lemmy Kilmister tyylillä farkkushortsit vapailla kiveksillä, hihaton kauluspaita 4 ylintä nappia auki, yhtenevä kaulaparta ja pulisongit -yhdistelmä. Naamalla matrix-Neo lasit ja nenärenkaita.
Kenkäpuolelta nahkasandaalit, ja jos hattu on oltava, niin fedora.
Tuli vähän ekstraa.
Istuvat farkut ja tiukka valkoinen t paita, joka jättää hauikset näkyviin
Pitkä sadeviitta ja nokian kontio saappaat....
ei muuta. ps minulla burkha
stay upit, sukkanauhavyö, sellaiset stringit joissa kalulle reikä ja korkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Lemmy Kilmister tyylillä farkkushortsit vapailla kiveksillä, hihaton kauluspaita 4 ylintä nappia auki, yhtenevä kaulaparta ja pulisongit -yhdistelmä. Naamalla matrix-Neo lasit ja nenärenkaita.
Kenkäpuolelta nahkasandaalit, ja jos hattu on oltava, niin fedora.
Tuli vähän ekstraa.
Aika lyhyet ja väljät farkkushortsit saa olla että edes vanhan kansan vitjamunat heiluvat vapaasti tuulikellona.
Ei tarvitse paljoa. Minun miesystävillääni yhdistävänä tekijänä on musta Amex.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt Threadissa lihaksikkaan, aineita käyttävän äijän postaavan itsestään kuvia valkoinen tiukahko kauluspaita päällään. Naiset kuolaa onnessaan ja antaa sydämiä.
Tästä päättelen, että isot lihakset ja kauluspaita toimii.
Wau 😍😍
Erähousut tai työhousut, nam. Myös käyttäjälleen hyvin istuva, reisi-tai polvipituinen villakangastakki kiinnittää heti katseen.
Näkee naisten suhtautumisen miehiin tämän keskustelun vastauksista. Sanattomaksi vetää.
Kunhan ei oo vaaleanpunainen kauluspaita. Musta puku on paras.
Kaftaani