Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikkäin vaate miehellä?

Vierailija
26.07.2025 |

Peukutetaan seksikkäintä vaatetta miehellä. Peukku ylös samaa mieltä, peukku alas erimieltä.

Pikkutakki ehdottomasti. 

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä tulkitsem tätä niin, että en pysty pukeutumaan seksikkäästi. Mikään ei ole hyvä. Harmi. Naisilla helppoa, hametta mekko ja korkkaria ja tuskin kukaan on tykkäämättä.

Yhtälailla mies voi pukea istuvat farkut ja valkoisen t-paidan ja suurin osa tykkää, kuten tässäkin kyselyssä näet. Enemmistö naisista tykkää myös pukumiehistä.

Itse pukedun juurikin mekkoihin ja korkkareihin eikä minua ole koskaan lähestynyt tietyntyyliset miehet, joten tuskin tämä kokonaisuus miellyttää kaikkia miehiäkään (vrt. puku miehellä).

Vierailija
62/91 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalukukkaro

Boratin stringit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blackhorset jostain seitkytluvulta.

Edelleen aktiivikäytössä kesät talvet, pinttyneet ja reikäiset. Pakko olla haute couture tänä päivänä.

Vierailija
64/91 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balettitossut

Vierailija
65/91 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä tulkitsem tätä niin, että en pysty pukeutumaan seksikkäästi. Mikään ei ole hyvä. Harmi. Naisilla helppoa, hametta mekko ja korkkaria ja tuskin kukaan on tykkäämättä.

Mene prideen. Siellä syötetään sellaista uskoa, että mieskin voi olla seksikäs. Ihan vaan pukemalla tietynlaiset vaatteet päälle. Se on kaupallista wokea ja hyvin se näyttää nuorille kelpaavan. Ihmisellä ei ole mitään väliä, vain ulkokuori ratkaisee. Se aate on just sulle.

Vierailija
66/91 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtälailla mies voi pukea istuvat farkut ja valkoisen t-paidan ja suurin osa tykkää, kuten tässäkin kyselyssä näet. Enemmistö naisista tykkää myös pukumiehistä.

Itse pukedun juurikin mekkoihin ja korkkareihin eikä minua ole koskaan lähestynyt tietyntyyliset miehet, joten tuskin tämä kokonaisuus miellyttää kaikkia miehiäkään (vrt. puku miehellä).

Farkut ja t-paita on hyvä, jos vain keli on sopiva. Näillä helteillä se on ollut liikaa, joten shortsit on ollut lähes pakko. Pukua taas ei voi käyttää juuri missään, ellei ole töissä sellaisella alalla.

Vierailija
67/91 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoinen kauluspaita musta vyö ja farkut

Vierailija
68/91 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppari 

Vierailija
69/91 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, ilman aluskalsareita. Kilttimies on panomies.

Vierailija
70/91 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden vastausten perusteella ainoa "sallittu" vaate miehillä on puku. Miksi naiset ovat kuin toistensa klooneja miesmaun suhteen...?

Vierailija
71/91 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikeepaidat

Vierailija
72/91 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi lyhyet farkkusortsit revityillä lahkeilla niin että taskut tulee ulos ja college-paita ängetty sisään syvälle. Niin syvälle että sekin pursuaa lyhyistä lahkeista ulos. Cowboy-bootsit kruunaamaan asukokonaisuus.

"Saako" mies tälläisiä shortseja (revityt tai ei) edes julkisesti käyttää? Mulla on parit. Onko vain naisten "oikeus". 

Vierailija
73/91 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Farkut ja t-paita on hyvä, jos vain keli on sopiva. Näillä helteillä se on ollut liikaa, joten shortsit on ollut lähes pakko. Pukua taas ei voi käyttää juuri missään, ellei ole töissä sellaisella alalla.

Totta. Mielestäni shortsit ja t-paita on ihan hyvä näillä ilmoilla. Shortseissa pituus on se ratkaiseva asia. Puuvillaiset kauluspaidat (lyhytillä hihoilla) on kanssa mielestäni ihan seksikkäitä miehillä.

Mekko ja korkkarit ei myöskään käy joka säälle tai joka paikkaan. Mekon malli, kangas ja kuosi vaikuttaa paljonkin siihen onko se miehistä seksikäs vai ei. Korkkareitakin on erilaisia mm. kiilapohjaa, tolppakorkoa, piikkikorkoa jne. 

Vierailija
74/91 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvännäköinen pusero, jossa kyynärään käärityt hihat. Esim pellavapusero, flanellipaita, myös juhlapusero.

Pitkä villainen ulkotakki, sellaista film noir -tyyliä.

Vierailija
75/91 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi lyhyet farkkusortsit revityillä lahkeilla niin että taskut tulee ulos ja college-paita ängetty sisään syvälle. Niin syvälle että sekin pursuaa lyhyistä lahkeista ulos. Cowboy-bootsit kruunaamaan asukokonaisuus.

"Saako" mies tälläisiä shortseja (revityt tai ei) edes julkisesti käyttää? Mulla on parit. Onko vain naisten "oikeus". 

Ei. Piste. Tyhmin muoti ikinä.

Vierailija
76/91 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Piste. Tyhmin muoti ikinä.

Miksi näin? Lähes kaiken peittävä puku on tosi cool? Itse kun ainakin tykkäsin välistä tyttöillä, olen jokseenkin androgyyni mies niin paljastavampi vaatetus ei omalla kohdalla tunnu omituiselta. Näytän selkeästi mieheltä, mutta silti sellainen "kissamainen" kroppa. 

Voi olla että silti uin normeja vastaan välittämättä siitä että kaikki ei tykkää, kaikkia ei voi koskaan miellyttää. Eräs pariskunta näki mut ko. shortsit + t-paita päällä ja ne hymyili.

Menen pian eräänlaiselle hippileirille ainakin kolmeksi viikoksi ja siellä kun voi olla ihan alastikin, menee tollaset shortsitkin, jos shortsikelejä vielä riittää.

Vierailija
77/91 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat työhousut esim. reisitaskuhousut, jotka istuu hyvin. Muhun vetoo muutenkin selkeesti työasuiset miehet, ne antaa itsestään pätevän ja kätevän vaikutuksen.

Jos mustiin reisitaskuhousuihin on pukeutunut roteva, harteikas keski-ikäinen mies joka kävelee hitaan itsevarmasti mua kohti suoraan silmiin katsoen olen melko lailla sulaa vahaa :) Saa olla vähän vatsaakin, ei haittaa. Kiinteä katse mun silmiin saa ajatukset harhailemaan työstä ihan muihin juttuihin.

Vierailija
78/91 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustat suorat siistit housut, voi olla trendikkäät, ei välttämättä "perinteiset" ja siihen puhdas valkoinen kauluspaita, kääräistyillä hihoilla, saa olla käsissä mielellään myös mustia karvoja vaikkei se vaatetusta olekaan ja hieno kello, mutta keep it simple, mustat housut (ei farkut) ja valkoinen kauluspaita, ei solmiota. Siitä ei miehen asu parane !

Vai että ihan kääräistyt voi että kun hörähdin.

Yleensäkin persereiät hörähtelee kulahtaneissa tamineissaan !

Vierailija
79/91 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellavapaita hihat käärittyinä ja siistit chinoshortsit. Lihaksikkaat ruskettuneet käsivarret ja sääret. 

Pidän myös puvusta miehellä.

Omalla miehellä molemmat 10+!

Vierailija
80/91 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehen ikä oli mikä ?