Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jäänyt yksin

Vierailija
26.07.2025 |

Mikäs enää avuksi?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Muut menevät rientojaan, siis aivan kaikenlaiset tallaajat, ja minua ei oteta mukaan.

Ei kutsuta, ei soiteta. Elämä menee hukkaan kun ei pääse mukaan.

Vierailija
2/22 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Muut menevät rientojaan, siis aivan kaikenlaiset tallaajat, ja minua ei oteta mukaan.

Näinhän se menee😎🍋🍹

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä menee hukkaan kun ei pääse mukkaan.

Vierailija
4/22 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin onkin vaikea mennä muiden joukkoon tai tutustua. Vaikka joku muukin voi olla yksin.

Vierailija
5/22 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siihen johti?

Vierailija
6/22 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette palstan yksinäiset mene yhdessä rientoihin?

Vierailija
7/22 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne riennot oikein ovat? Itse ihmettelen miten ihmeessä jotkut jaksavat touhottaa niin järkyttävän paljon. Festareita ja muuta monta kertaa kesässä, samana päivänä rannalla, festareilla ja jossain ulkona syömässä, illalla vielä lenkillä.

Vierailija
8/22 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan enemmän ulos rannalle ,kirjastoon , kahville,kaikkialle missä tapaa ihmisiä.Pitää itse uskaltaa ottaa kontaktia ihmisiin.

Vierailija
9/22 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minä viitti täältä ketään tavata.... pitäisi sellaisten tuttujen osata pyytää rientoihin.... siis niiden fiksujen ja hauskojen..... Ei uuvattien.... vaan niitten hyvien tyyppien rientoihin pitäisi päästä mukaan.

Vierailija
10/22 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oujee😎

Vierailija
11/22 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vaan enemmän ulos rannalle ,kirjastoon , kahville,kaikkialle missä tapaa ihmisiä.Pitää itse uskaltaa ottaa kontaktia ihmisiin. Mitä siinä toljotat.

😅

Vierailija
12/22 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ja lopeta olemasta kuspää niin pääset mukaan

Vierailija
13/22 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää, ei sen enempää, on kaikki tää, koita ymmärtää.

Älä lannistu, ota rennompi elämänasenne. Elämälleen voi nauraa hyväntahtoisesti mieluummin kuin ottaa liian vakavasti. Ole armollinen itsellesi. Mene mukavuusalueidesi ulkopuolelle. Aloita syksyllä uusi(a) harrastus/harrastuksia. 🍁 🍂

Vierailija
14/22 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aina ehdotetaan kirjastoon tai museoon menemistä. Kertokaa nyt ihan rehellisesti kuinka monta ystävää te oikeasti olette kirjastosta tsi museosta löytäneet?

Vierailija
15/22 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sairaudet estää menemisen. Mutta varmasti jolla kulla muulla on vielä vaikeampaa, ei pidä valittaa. Ehkäpä joskus vointi sellainen, että voin elää normaalisti.

Vierailija
16/22 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Mutta en edes jaksaisi osaa vanhoista tutuista, jotka kohdelleet mua huonosti.

Vierailija
17/22 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset ala seurustelee jonkun miehen kanssa.

Vierailija
18/22 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä aina ehdotetaan kirjastoon tai museoon menemistä. Kertokaa nyt ihan rehellisesti kuinka monta ystävää te oikeasti olette kirjastosta tsi museosta löytäneet?

Kirjastosta on löytynyt poikaystäviä aikoinaan ja 30 vuotta kestänyt parisuhde, jossa aviossakin oltiin vuosia.

Vierailija
19/22 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjastosta on löytynyt poikaystäviä aikoinaan ja 30 vuotta kestänyt parisuhde, jossa aviossakin oltiin vuosia.

Mitä katseita siellä hyllyjen välissä voikaan luoda. Vaellella perässä juuri samoilla hyllyillä.

Vierailija
20/22 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee😎🍋🍹

Korkki kiinni ja huumeet pois. Tämä ihan aluksi. Nikotiini kannattaa lopettaa ensimmäisten päihteiden joukossa. Kannattaa hankkia itselleen toimintakyky ja liikuntakyky, jotta jaksaa lähteä ovesta ja kulkea ihmisten ilmoilla. Näin se menee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi