Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Atte Kalevan poliittinen ura ohi?

Vierailija
26.07.2025 |

Tyyppi siis vähättelee sotarikoksia. Ei pääse ministeriksi koskaan.

Kommentit (200)

Vierailija
141/200 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Atte ei ole tukenut terrorismia toisin kuin moni muu.

On tukenut. Perseilynsä ansiosta terroristit saivat suuret lunnasrahat suomalaisen veronmaksajan lompakosta. M51

Valehtelet. Raha ei tullut alkuunkaan veronmaksajilta, eikä ollenkaan Suomesta, vaan mitä todennäköisimmin ulkomaisista lähteistä, Tämä luki sanomalehdissä.

Vierailija
142/200 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on se hullu joka tunnustaisi  hamasin terrori maan,kommunistit vai? Eiköhän se kysyttäisi Israelilta ei Suomen antisemitisteilta.

Se onkin hyvä kysymys kun yhtään kukaan ei ole Hamasin valtiota tunnustamassa, eivät tietääkseni edes julkiantisemitistit kuten Junnila tai Rydman. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/200 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atte Kalevalla on kokemusta panttivankina olemisessa. Ehkä traumat sitten vielä puskee pintaan.

Vierailija
144/200 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oikeassahan hän on 

https://www.verkkouutiset.fi/a/hamasin-taistelijat-esittelevat-piilotta…

Juuri näin. En ota kantaa Kalevaan henkilönä puolesta tai vastaan, mutta ihmetyttää yleinen asenne.

Kaikki huutaa, että Israelia on rangaistava, koska eivät anna viedä tarpeeksi avustuksia Gazaan ja lapset näkee nälkee. Kukaan ei sano poikkipuolista sanaa Hamasin ihmishirviöistä, jotka varastavat nekin avustukset, jotka perille saadaan, lasten suista ja vievät terroristitunneleihinsa. Ja sitten vielä pitäisi Hamasin hallitsema palestiina tunnustaa valtiona... Herätkää.

Aivan tuore uutinen Hesarissa: ilmeisesti Hamas ei anasta paljonkaan ruokakuljetuksia. 

Siis; ruokatoimitusten ongelmat ovat Israelin syytä. 

Hyi, hyi Israel. Olette häpeäksi ihmiskunnalle. 

Vierailija
145/200 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antisemitismi on Jumalalle kauhistus,Israel on Jumalan silmäterä.

Kerro tuo Junnilalle.

Se, ettei hyväksy kansanmurhaa, ei ole antisemitismiä. Minussa on itsessänikin juutalaisverta mutta se mitä Gazassa nyt tapahtuu on minusta hirvittävää. Sanomattakin on selvää että tuomitsen myös Hamasin hyökkäyksen. 

Vierailija
146/200 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksen Atte Kaleva ja Terve Sammallahti tietävät ruokatilanteen Gazassa paremmin kuin Israelilaiset ja Yhdysvaltalaiset viranomaiset.

https://www.hs.fi/maailma/art-2000011389146.html 

Ei ole ruokapulaa. Israel tietää, koska on paikalla. Vasurit vaan ulisee.

Vierailija
147/200 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tukenut. Perseilynsä ansiosta terroristit saivat suuret lunnasrahat suomalaisen veronmaksajan lompakosta. M51

Valehtelet. Raha ei tullut alkuunkaan veronmaksajilta, eikä ollenkaan Suomesta, vaan mitä todennäköisimmin ulkomaisista lähteistä, Tämä luki sanomalehdissä.

Mitä todennäköisimmin... M51

Vierailija
148/200 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verovaroja kului Kalevan pelastamiseen 500000€. Onko kiitollinen, ehei haukkuu muita joilla asiat on vielä huonommin.

https://yle.fi/a/3-7676755

Kuinka paljon kului Haaviston isis-lentoihin ja niiden jälkiseurauksiin?

Haukkuiko Haavisto nälkäänkuolevia?

Ei, mutta käytti valtion rahoja omavaltaiseen maailmanpelastusoperaatioon. Tämä ei ole diktatuuri vaan demokratia.

Miten niin omavaltaiseen? Hän teki juuri niin kuin laki velvoittaa, ulkoministerin velvollisuus on järjestää ulkomailla vaaraan joutuneet Suomen kansalaiset turvaan.

Joo, mutta Atte Kalevaa kiellettiin menemästä. Hän

"Joulukuussa 2012 ulkoministeriö oli kehottanut välttämään Jemeniin matkustamista ulkomaalaisiin kohdistuvan kidnappausuhan ja maan epävakaan tilanteen vuoksi. Puolustusministeri Carl Haglundin mukaan Atte Kalevan matka Jemeniin yritettiin estää kaikin keinoin. Puolustusvoimat, Porin prikaatin komentaja, ulkoasiainministeriö ja poliisihallinto olivat kaikki vahvasti suositelleet Kalevalle, että hänen ei tulisi lähteä Jemeniin. Tästä huolimatta hän päätti lähteä matkaan."

wikipedia.

Vierailija
149/200 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palestiinalaiset valitettavasti rettelöivöt vähän kaikkialla, Suomessakin.

Vierailija
150/200 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verovaroja kului Kalevan pelastamiseen 500000€. Onko kiitollinen, ehei haukkuu muita joilla asiat on vielä huonommin.

https://yle.fi/a/3-7676755

Kuinka paljon kului Haaviston isis-lentoihin ja niiden jälkiseurauksiin?

Haukkuiko Haavisto nälkäänkuolevia?

Ei, mutta käytti valtion rahoja omavaltaiseen maailmanpelastusoperaatioon. Tämä ei ole diktatuuri vaan demokratia.

Miten niin omavaltaiseen? Hän teki juuri niin kuin laki velvoittaa, ulkoministerin velvollisuus on järjestää ulkomailla vaaraan joutuneet Suomen kansalaiset turvaan.

J

Saa olla idiootti jos menee mihkään muslimi maahan hilluun. 

Vierailija
151/200 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin rimanalitus ko."poliitikolta". 

Vierailija
152/200 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aten takia terroristit sai rahaa.

Mistähän nekin rahat tuli Qatarille ja Omanille, tuskin silkasta hyväntahtoisuudestaan maksoivat.

"New York Times kertoi, että Qatar ja Oman maksoivat kahdesta suomalaisesta, yhdestä itävaltalaisesta ja yhdestä sveitsiläisestä yhteensä 20,4 miljoonaa dollaria."

Vierailija
153/200 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se selittyy, että vanhemmat ovat lihavia ja lapsi on kuin luuranko? eikö sen nälänhätä koettele aikuisia siellä? Vai onko AI-kuvissa taas hutiloitu? Vai näännyttävätkö ne lapsia ihan tahallaan, propagandan takia? Toivottavasti ei sentään näin ole. 

Vierailija
154/200 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antisemitismi on Jumalalle kauhistus,Israel on Jumalan silmäterä.

Olivatko Johannes ja Jeesus siis "antisemitisteja"?

"Älkääkä luulko saattavanne sanoa mielessänne: 'Onhan meillä isänä Aabraham'; sillä minä sanon teille, että Jumala voi näistä kivistä herättää lapsia Aabrahamille. Jo on kirves pantu puitten juurelle; jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, siis hakataan pois ja heitetään tuleen."

"Jos Jumala olisi teidän Isänne, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt. Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani. Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä. Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden. Kuka teistä voi näyttää minut syypääksi syntiin? Jos minä totuutta puhun, miksi ette minua usko? Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan sanat. Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta." Niin juutalaiset vastasivat ja sanoivat hänelle: "Emmekö ole oikeassa, kun sanomme, että sinä olet samarialainen ja että sinussa on riivaaja?"

"Jokainen valtakunta, joka riitautuu itsensä kanssa, joutuu autioksi, eikä mikään kaupunki tai talo, joka riitautuu itsensä kanssa, pysy pystyssä. Jos nyt saatana ajaa ulos saatanan, niin hän on riitautunut itsensä kanssa; kuinka siis hänen valtakuntansa pysyy pystyssä? Ja jos minä Beelsebulin voimalla ajan ulos riivaajia, kenenkä voimalla sitten teidän lapsenne ajavat niitä ulos? Niinpä he tulevat olemaan teidän tuomarinne. Mutta jos minä Jumalan Hengen voimalla ajan ulos riivaajia, niin on Jumalan valtakunta tullut teidän tykönne. Taikka kuinka voi kukaan tunkeutua väkevän taloon ja ryöstää hänen tavaroitansa, ellei hän ensin sido sitä väkevää? Vasta sitten hän ryöstää tyhjäksi hänen talonsa. Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa. Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta. Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa."

Vierailija
155/200 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän Orpo oikeasti ajattelee. Kaksi vuotta on saanut sietää persujen paskantamista matolle, ja nyt omat alkavat tehdä perässä. 

Varmasti hän yllättyi. Taas. 

Vierailija
156/200 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän Orpo oikeasti ajattelee. Kaksi vuotta on saanut sietää persujen paskantamista matolle, ja nyt omat alkavat tehdä perässä. 

Orpohan tiesi esim. Rydmanin kuvion jo silloin kun tuo nilkki oli vielä kokkareissa. Ei se orpoa paljon liikuttanut. Orpo sietää ihan mitä tahansa, jotta pääsee toteuttamaan hyvää hallitusohjelmaansa. Ei sitä oikeasti kiinnosta mikään muu kuin oma ja kavereiden etu. Se on nähty.

Vierailija
157/200 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orpohan tiesi esim. Rydmanin kuvion jo silloin kun tuo nilkki oli vielä kokkareissa. Ei se orpoa paljon liikuttanut. Orpo sietää ihan mitä tahansa, jotta pääsee toteuttamaan hyvää hallitusohjelmaansa. Ei sitä oikeasti kiinnosta mikään muu kuin oma ja kavereiden etu. Se on nähty.

Orpoa vaan harmittaa kun Turun Orpojuna ei ehkä toteudukkaan. Rahat loppuu vaikka kuinka lainailee EUlta ja eläkerahastosta. Pitää siis taas pyytää Purralta apua leikkaamiseen.

Vierailija
158/200 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka se olisikin ohi, niin sekin on ollut merkityksellisempi ura kuin teillä! 🤣

Sai hän näiden valtion palkkioiden lisäksi jo puoli miljoonaa veronmaksajien rahaa, kun lähti vastoin ohjeita matkailemaan.

Ei tainnut Atte niitä rahoja saada.

Ei niin, ne sai ISIS. Attena olisin aika hiljaa.

Vierailija
159/200 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta Hamasiakaan.

Vierailija
160/200 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on kyllä tukenut. Hänen Jemenin matkailunsa takia al-qaida sai 16 miljoonaa euroa lunnasrahoina. Voi vaan miettiä mihin sekin raha käytettiin. Voi myös ajatella kuinka monen kuolemasta Atte on vastuussa. Kaleva on täysin kyvytön minkäänlaiseen kansanedustamiseen.