Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatko kysyä jotain äidiltä joka on ollut huostaanotettuna ja jonka omat lapset ovat olleet huostassa myös?

Vierailija
26.07.2025 |

Sanoilla ei minua voi loukata, joten reagoin vain asiallisiin kysymyksiin. 

Kommentit (46)

21/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiseksi koit olot laitoksessa? Mitä hyvää ja mitä huonoa siellä olossa oli?

Vierailija
22/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ymmärtää, mitä varten ja ketä varten lastensuojelu toimii. Ne ei niin fiksut taas... no jaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa, missä lahkossa kasvoit ja oletko itse nykyisin uskonnollinen?

Vierailija
24/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annoit kierteen jatkua sukupolvelta toiselle?

Vierailija
25/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Minkälaiseksi koit olot laitoksessa? Mitä hyvää ja mitä huonoa siellä olossa oli?

Olin valtion koulukodissa joka oli melkoisen rankka paikka, näin siellä pahoja ja surullisia asioita. Koin hyvänä että pääsin eroon kulttiuskonnon vaikutuspiiristä. Sain myös koulun käytyä loppuun. Muuten ei valitettavasti löydy paljon muuta hyvää sanottavaa. Paikka oli täynnä hirveitä ihmiskohtaloita. Kuolemaa, huumeita, pahoinpitelyitä, seksuaalista kaltoinkohtelua jne.

Ap

Vierailija
26/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhäreiden ongelmia.

Vierailija
27/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko laitoksessa vai sijaisperheessä? Miksi?

Vierailija
28/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jehovantodistajat. En ole uskonnollinen ollenkaan.

Ap

Vierailija
29/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko saaneesi välit kuntoon omien lasten kanssa?

Vierailija
30/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jehovantodistajat. En ole uskonnollinen ollenkaan.

Ap

Kamala lahko. Onneksi pääsit irti!

31/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vuosina olit itse? Entä lapsesi?

Vierailija
32/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää, mutta pisteet avun pyytämisestä sinulle! 

Vierailija
33/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi annoit kierteen jatkua sukupolvelta toiselle?

Jos olisimme olleet nat**-Saksassa, minut olisi varmasti eliminoitu etten pystyisi levittämään huonoja geenejä eteenpäin. Valitettavasti mikään ei ollut estämässä kaltaisteni lisääntymistä, eikä oma harkintakykyni riittänyt. 

Ap

34/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

isopillu kirjoitti:

Juljus kirjoitti:

Turpa kii Julius. 

🖕

Vierailija
35/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut aina läheiset välit vaikeista ajoista huolimatta, ja eniten on ollut kuitenkin hyviä ja hauskoja aikoja elämässä. Olen ollut työelämässä ja menestynyt kohtuullisen hyvin. Olen pystynyt tekemään lasten kanssa mukavia asioita, tarjoamaan hyviä harrastuksia, viemään retkille ja matkoille, kustantamaan ajokorttia jne. Olen myös pystynyt tukemaan kouluttautumisessa siten, että olen kannustanut jatko-opintoihin ja maksamaan esim. preppauskursseja. Lapseni ovat hyvin kouluttautuneita ja pärjänneet hienosti. Jotain olen tehnyt myös oikein.

Ap

Vierailija
36/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut aina läheiset välit vaikeista ajoista huolimatta, ja eniten on ollut kuitenkin hyviä ja hauskoja aikoja elämässä. Olen ollut työelämässä ja menestynyt kohtuullisen hyvin. Olen pystynyt tekemään lasten kanssa mukavia asioita, tarjoamaan hyviä harrastuksia, viemään retkille ja matkoille, kustantamaan ajokorttia jne. Olen myös pystynyt tukemaan kouluttautumisessa siten, että olen kannustanut jatko-opintoihin ja maksamaan esim. preppauskursseja. Lapseni ovat hyvin kouluttautuneita ja pärjänneet hienosti. Jotain olen tehnyt myös oikein.

Ap

Hienoa.  Onnittelut.  

Vierailija
37/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hienoa.  Onnittelut.

Kiitos!

Ap

Vierailija
38/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet fiksu ihminen ap. Kaikkea hyvää jatkoon!

Ai fiksu ihminen kun lisääntynyt holtittomasti ja pennutkin sijoitettuna ja kärsii

Painu sinä helvettiin täältä! Kyllä AP on minunkin mielestä fiksu ihminen ja toiminut täysin oikein.

Vierailija
39/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa lukea kuinka olet onnistunut vaikka on ollut vaikeaa!👍

Vierailija
40/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan mahtavaa lukea kuinka olet onnistunut vaikka on ollut vaikeaa!👍

Kiitos. Halusin tuoda tässä esille että joskus graavin kuuloinen alkuasetelma voi muuttua hyväksi. Tosin tilastollisesti asiat eivät mene kaltaisillani näinkään hyvin. Ja toki olen maksanut kovan hinnan kaikesta. Lahkoon jäämällä olisin ehkä elänyt sosiaalisesti hyvöksyttävämmän elämän, ehkä. Omille teilleni lähtemällä menetin perheeni, sukulaiseni, ystäväni ja yhteisöni. Sitä kautta menetin myös perusturvallisuuden, joka vaikutti myöhempään elämään. 

Ap