Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatko kysyä jotain äidiltä joka on ollut huostaanotettuna ja jonka omat lapset ovat olleet huostassa myös?

Vierailija
26.07.2025 |

Sanoilla ei minua voi loukata, joten reagoin vain asiallisiin kysymyksiin. 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä lisäännyit tuolla taustalla? Eikö omien lasten hyvinvointi kiinnosta yhtään? Itselläkin traumatisoiva lapsuus taustalla ja en ikinä haluaisi siirtää näitä ongelmia eteenpäin, joten en ole lapsia hankkinut.

Vierailija
42/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Traumatisoiduin ja kärsin myös epävakaasta persoonallisuushäiriöstä. Se ei ole hyvä alku millekkään."

Olen itse epävakaa, vaikkakin aika lieväasteinen, ja tehnyt heti dg:n saatua päätöksen, ettei tällä dg:lla kukaan ole hyvä äiti, joten lapsia en hanki.  En voi ymmärtää, miten kukaan voi olla niin itsekäs, että huolimatta näin kauheasta häiriöstä, hankkii lapsia. Varmaan pitäisi olla lailla kielletty, jos ihmisten oma kyky tehdä lasten kannalta hyviä päätöksia ei riitä. Suututtaa lasten vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä lisäännyit tuolla taustalla? Eikö omien lasten hyvinvointi kiinnosta yhtään? Itselläkin traumatisoiva lapsuus taustalla ja en ikinä haluaisi siirtää näitä ongelmia eteenpäin, joten en ole lapsia hankkinut.

Täysin samaa mieltä, lisäännyin holtittomasti eri miehille. Lapsiani en saa enää jälkiabortoitua, joten vaihtoehdoksi jäi selviytyä.

Ap

Vierailija
44/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Traumatisoiduin ja kärsin myös epävakaasta persoonallisuushäiriöstä. Se ei ole hyvä alku millekkään."

Olen itse epävakaa, vaikkakin aika lieväasteinen, ja tehnyt heti dg:n saatua päätöksen, ettei tällä dg:lla kukaan ole hyvä äiti, joten lapsia en hanki.  En voi ymmärtää, miten kukaan voi olla niin itsekäs, että huolimatta näin kauheasta häiriöstä, hankkii lapsia. Varmaan pitäisi olla lailla kielletty, jos ihmisten oma kyky tehdä lasten kannalta hyviä päätöksia ei riitä. Suututtaa lasten vuoksi.

Olet tehnyt varmasti oikean päätöksen. Toivon että pystyt kuitenkin toipumaan, ja nauttimaan elämästä, lasten kanssa tai ilman.

Ap

Vierailija
45/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hankit lapsia?

Vierailija
46/46 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

isopillu kirjoitti:

Monelleko miehelle olet antanut ja tykkäätkö anaalista?

up