Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi käydä yksin uimarannalla uimassa?

Vierailija
26.07.2025 |

Ei voi ottaa lompakkoa mukaan. Avaimet ehkä pysyy uimahousun taskussa. Silmälasitkin vähän ristialttiin kun voi tippua veteen. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia pitäisi lompakko ottaa mukaan uimarannalle. Vesitiiviitä säilytyspusseja on markkinoilla pilvin pimein.

Vierailija
2/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia pitäisi lompakko ottaa mukaan uimarannalle. Vesitiiviitä säilytyspusseja on markkinoilla pilvin pimein.

Että voi ostaa jätskiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että voi ostaa jätskiä.

Siihen riittänee ihan pankkikortti mikäli nyt lompakolla ihan jotain muuta maksuvälinettä tarkoita..

Vierailija
4/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin monessakin lafkassa myydään erilaisia vesitiiviitä säilytyspusseja. Sellaiseen voi pakata tärkeät tavarat ja ottaa mukaan uidessa.

Vierailija
5/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että voi ostaa jätskiä.

Ota muutama kahden euron kolikko mukaan.

Vierailija
6/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn usein yksin uimarannalla. Lompakon ja puhelimen jätän kotiin. Jätskirahaa mukaan käteisenä.

Rillit kyllä pysyy päässä uidessa. Ja pyörän avain pyyhekassiin, ei ole kukaan sieltä pöllinyt.

Vierailija
7/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että voi ostaa jätskiä.

Siihen riittänee ihan pankkikortti mikäli nyt lompakolla ihan jotain muuta maksuvälinettä tarkoita..

Ap varmaan koittaa saada jäätelölleen maksajan karvalompsallaan...

Vierailija
8/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortit Google Walletiin ja kännykkä vesiviisiiseen pussiin. 

Silmälasit päässä uiminen nyt on aika omituinen ongelma, kun eihän päätä uidessa vedenpinnalle pidetä...

Vierailija
9/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän kaikki tavarat autoon, lasit pidän päässä uudessa (en laita päätä veteen). Auton avaimen pyöräytän johonkin pyyhkeen mutkaan. Uudessa pidän omia tavaroita silmällä.

Vierailija
10/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka uusavuton voi aikuinen ihminen oikeasti olla?

Vierailija
11/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se onkin hankalaa. Voi mennä pyörällä ja laittaa avaimen samaan tapaan kuin uimahallissa. Pyyhe ja vaatteet täytyy vain jättää rannalle paikkaan, jonka näkee. Maauimalassa on lokerikot.

Vierailija
12/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, ne jotka ui oikein matkaa niin käyttää tuota kirkkaanväristä säilytyspussia joka suojaa myös ettei kukaan tule veneellä päälle jos ui matkaa keskellä järveä

Vierailija
13/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse avovesiuimarina käytän tosin puhallettavaa turvapoijua, missä vesitiivis säilytystasku. Tulee kiinni lantiolle narulla ja kelluu perässä huomaamattomasti. 

Jos menee autolla, voi harkita vanteeseen tms. kiinnittettävää safety boksia. Useita eri malleja. Kannattaa vain katsoa, että on mallia "faradayn häkki", ettei avaimen läheisyys mahdollista auton avaamista. 

Vierailija
14/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iältäni noim 40 vuotias. Oien aina ollut sinkku. Asunut solussa tai muutoin yksin sen jälkeenn kun muutin omilleni lukion jälkeen eli yli 20 vuotta sitten jatkaaksenn opintojan toisella minulle aluksi täysin vieraassa yliopistokaupungissa  joskus olen ihmetellyt, että miten olen sinkkuna pysynyt hengissä tai olenko tehnyt virheen kun en one deittiapissa ymmärtänyt kertoa, että tapaan pitää kotini siistinä kun niin moni vaikuttaa täällä olevan kyllästyneitä siivoamaan kumppaninsa jälkiä. - Vai liehlä kumppanin sottuisuus olilkin syynä miten kumppaninsa löysikinn ja halusi olla hänen rinnallaan   kun kumppani toi elämään sisältöä ja olon (lähes) korvaamattomana jälkien siivoajana. Muutoinnkumppani saattaisi hukkua luomaansa sotkuun 

Vierailija
15/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina jättänyt tavarat kasaan rannalle, lompakonkin, jos sen on täytynyt olla mukana. Silmälasit myös, muuten ei voi sukeltaa. Vielä ei ole mitään viety. Olen 58 v ja uin kesäisin päivittäin, useimmiten yksin.

Vierailija
16/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää meen villarilla. Sen jaätän rannalle puuta vasten siksi aikaa ku räpiköön. Ja sitte takaasi kotia samoon ku tulinki. Villari solaha ja tupaha. Äitee on aina laittanu pullasuttua. Oikeen joskus kerman kaas ku lehemä on vasikoonu.

Vierailija
17/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellanen käytetty tena aina mukana, jonka sisään käärin puhelimen ja avaimet. Ei jostain syystä varkaat kiinnostuneet? 😃

Vierailija
18/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mönkijällä yleensä menen, pari kilometriä matkaa.

Vierailija
19/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tässä illalla käydä. Uimaranta tuossa alle 500 m päässä. En ota mukaan kuin pyyhkeen ja kotiavaimet. Luotan siihen, että ei kukaan niitä avaimia vie nopean kastautumisen aikana...

Vierailija
20/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän kaikki tavarat autoon, lasit pidän päässä uudessa (en laita päätä veteen). Auton avaimen pyöräytän johonkin pyyhkeen mutkaan. Uudessa pidän omia tavaroita silmällä.

Minä uin silmälasit päässä, ei ongelmaa vaikka pään laittaa veteen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän