Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porin parhaassa pizzeriassa koiria sisällä !

Vierailija
26.07.2025 |

Kuka hullu tuo koiria ravintolaan sisälle ? Istuttin ihanaa lomapäivää Nuovossa, Porin parhaassa pizzeriassa kunnes naapuripöydän seurue toi ravintolaan sisälle kaksi koiraa.

Toinen koirista alkoi haukkua äänekkäästi kesken lounaan.  Ihana lomapäivän tunnelma pilalla. Olen vielä allerginen koirille.

Eikö ihmisillä ole minkäänlaisia käytöstapoja ? En ole kyllä muualla koskaan nähnyt koiria ravintolassa sisälle. Jossain terassilla vielä jotenkin ymmärrän jos koira osaa olla hiljaa.  

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koiraa, mutta mieluummin menisin sellaiseen ravintolaan, jossa on koiria. Toki sen koiran on osattava käyttäytyä.

Vierailija
22/136 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitus terveystarkastajalle ja paikka syyniin. Koirat eivät kuulu ruokapaikkoihin, jos kuuluisivat sinne voisi tuoda myös sikoja ja vasikoitakin.

Turha on ilmoitella mihinkään, saahan koiria nykyään viedä moniin ruokakauppoihinkin. Ja se on ihan sallittua.

Koiravihaajat ja allegikot voivat asioida niissä paikoissa joihin koiria ei saa viedä. Koiranomistajat koirineen voivat asioida niissä paikoissa joihin koiran saa viedä. Ja koiriin neutraalisti suhtautuvat voivat sitten asioida kaikkialla. Niin yksinkertaista. 

Uros koirat merkkaavat paikkoja missä ne haistaa muita koiria. En halua asioida kaupassa jossa koira on kussut munskennojen päälle tai nuuhkinut tomaatteja. EI Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/136 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan törkeää käytöstä koirien omistajilta.

Ei nykyään tarvitse käyttäytyä tai ottaa muita huomioon. Elämme MinäMinä ! maailmassa.

Minä voin. Minä haluan...

Vierailija
25/136 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan ravintolat saavat itse päättää saavatko koirat tulla terassille tai jopa sisään ravintolaan. Se on sitten allergisen tai koiria inhoavan valittava sellainen paikka, johon koirat eivät ole tervetulleita. Ihan hyvä, että sivistys on rantautunut Suomeenkin. 

Vierailija
26/136 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoijakkaa, kyllä on meillä suomalaisilla hyvin asiat! Menkää valittajat jonnekin Afganistaniin tai Gazaan tmv, missä varmasti päällimmäisenä mieleen tulee, että joku koira joskus haukkuu. Älkääkä luulko, että olen koiran omistaja. En ole, mutta hiton kyllästynyt aloittajan tyylisiin ihmisiin. 

Vierailija
27/136 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyään tarvitse käyttäytyä tai ottaa muita huomioon. Elämme MinäMinä ! maailmassa.

Niin minä minä ihminen on myös sellainen, joka ei hyväksy toisten tyyliä elää esim. pitää niitä eläimiä mukana. Tästä syystä on hyvä, että ravintola itse määrittelee asiakaskuntansa.

Vierailija
28/136 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huomautitko henkilökunnalle, että olet allerginen ja koirien läsnäolo häiritsee sua muutenkin? Eikö ravintola reagoinut?

Omistaja tuli huolestuneena kysymään onko kaikki hyvin. Tajusi varmaan ilmeestäni että koirat eivät todellakaan olleet ok.

En jaksanut nostaa asiasta meteliä kun oltiin lähdössä.

Lähinnä järkyttää ihmisten normaalien käytöstapojen puute. En ole koskaan muualla nähnyt vastaavaa.

Luulisi että koirien omistajille on selvää mihin niiden kanssa voi mennä ja minne ei.

Vierailija
29/136 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoijakkaa, kyllä on meillä suomalaisilla hyvin asiat! Menkää valittajat jonnekin Afganistaniin tai Gazaan tmv, missä varmasti päällimmäisenä mieleen tulee, että joku koira joskus haukkuu. Älkääkä luulko, että olen koiran omistaja. En ole, mutta hiton kyllästynyt aloittajan tyylisiin ihmisiin. 

Just oli uutisissa että koira oli tappanut vauvan. 

Vierailija
30/136 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitus terveystarkastajalle ja paikka syyniin. Koirat eivät kuulu ruokapaikkoihin, jos kuuluisivat sinne voisi tuoda myös sikoja ja vasikoitakin.

Turha on ilmoitella mihinkään, saahan koiria nykyään viedä moniin ruokakauppoihinkin. Ja se on ihan sallittua.

Koiravihaajat ja allegikot voivat asioida niissä paikoissa joihin koiria ei saa viedä. Koiranomistajat koirineen voivat asioida niissä paikoissa joihin koiran saa viedä. Ja koiriin neutraalisti suhtautuvat voivat sitten asioida kaikkialla. Niin yksinkertaista. 

Todella oksettaa koirat ruokakaupassa.

Vierailija
31/136 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat eivät kuulu samaan paikkaan missä on ihmisiä jotka eivät tykkää koirista. 

Vierailija
32/136 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni useimmat pizzerioiden pitäjät pitävät koiria saastaisina eläiminä (vielä saastaisempina kuin vääräuskoisia).

Vierailija
33/136 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuodesta 2012 lähtien koirat ovat saaneet olla mukana kahviloissa ja ravintoloissa, jos omistaja sen sallii.

Vierailija
34/136 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin ensin että pizzassa koiraa sisällä.

Vierailija
35/136 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos oli opaskoiria, niitä ei saa kieltäytyä ottamasta ravintolaan tai kauppaan sisälle kun tulee syyte syrjinnästä. 

No ei ollut mitään opaskoiria. Ja sellaiset nyt osaa yleensä käyttäytyäkin. 

Vierailija
36/136 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koskaan nähneeni Helsingissä ravintolassa sisällä koiria. Onko tämä joku vstenmielinen Porilainen tapa ?

Vierailija
37/136 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, tietää olla menemättä. Terassilla koirat on ok jos osaavat olla haukkumatta.

On todella ärsyttävää syödä jos koira häslää ja haukkuu vieressä kun yrittää syödä.

Vierailija
38/136 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset eivät tajua tällaista itse ?

Minä, minä, minä, minun piski, minun kauhean ihana piski.......

Tämä. Perheenjäsen....ja paras kaveri.

My ass....sääliksi käy ihmiset joiden paras ystävä on koira.

tTuskin sulla on koiraa ollut koskaan että voit tuosta ystävyydestä sanoa mitään.Koira rakastaisi sunkinkaltaista tyyppiä,ihmiset tuskin.

Vierailija
39/136 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uros koirat merkkaavat paikkoja missä ne haistaa muita koiria. En halua asioida kaupassa jossa koira on kussut munskennojen päälle tai nuuhkinut tomaatteja. EI Kiitos!

Sain hyvät naurut tästä,voiko joku olla näin tyhmä?

Vierailija
40/136 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.Allergiset inisijät kuvittelevat että heillä on oikeus määrätä muita.Minä-minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi