Porin parhaassa pizzeriassa koiria sisällä !
Kuka hullu tuo koiria ravintolaan sisälle ? Istuttin ihanaa lomapäivää Nuovossa, Porin parhaassa pizzeriassa kunnes naapuripöydän seurue toi ravintolaan sisälle kaksi koiraa.
Toinen koirista alkoi haukkua äänekkäästi kesken lounaan. Ihana lomapäivän tunnelma pilalla. Olen vielä allerginen koirille.
Eikö ihmisillä ole minkäänlaisia käytöstapoja ? En ole kyllä muualla koskaan nähnyt koiria ravintolassa sisälle. Jossain terassilla vielä jotenkin ymmärrän jos koira osaa olla hiljaa.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä yrittäjältä suuri moka. En ikinä asioi missä voi ulkoiluttaa koiraa.
Yrittäjille tiedoksi.
Älä huoli, moni koiranomistaja tulee paikkaan sinun tilallesi. Sinulle tulee ehkä yllätyksenä, että et välttämättä kuulu jokaisen ravintolan kohdeyleisöön.
Pizzeria täynnä koiria, jotka ei voi sietää toisiaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitus terveystarkastajalle ja paikka syyniin. Koirat eivät kuulu ruokapaikkoihin, jos kuuluisivat sinne voisi tuoda myös sikoja ja vasikoitakin.
Turha on ilmoitella mihinkään, saahan koiria nykyään viedä moniin ruokakauppoihinkin. Ja se on ihan sallittua.
Koiravihaajat ja allegikot voivat asioida niissä paikoissa joihin koiria ei saa viedä. Koiranomistajat koirineen voivat asioida niissä paikoissa joihin koiran saa viedä. Ja koiriin neutraalisti suhtautuvat voivat sitten asioida kaikkialla. Niin yksinkertaista.
No haista sitte vit-tu
Vierailija kirjoitti:
Kai sen nyt jokainen ymmärtää, ettei koiraa voi näillä helteillä autoonkaan jättää
Kotiin?! Vit-tu ihmiset syö niin tuommonen räksyttävä kuolaava iljetys! Onneksi asun kaukana porista
Vierailija kirjoitti:
Mä suosin aina paikkoja joihin saa ottaa koiran mukaan, vaikka ei omaa koiraa olekaan mukana yleensä.
Ap:n kaltaiset ihmiset on hirveitä ja esim omassa silmissäni koirat ovat ap:ta huomattavasti arvokkaampia.
Ruutitynnyriin kaikki
Vierailija kirjoitti:
No herranjestas mene paikkaan johon koirat ei ole sallittuja? Ravintola saa sallia koirat ja sinä et siihen voi vaikuttaa. Miten joku voi pahoittaa mielensä tuollaisestakin, jotkut ihmiset on ihan hemmetin raskaita, kauhea ininä joka helvatan asiasta.
Vieläkö sallittais paskantaminen, löytyis sun lautaselta
Porissahan oli kansainvälinen koiranäyttely, johon osallistui satoja koiria. Nuo pitseriassa olleet koirat olivat varmaan hienoja näyttelykoiria, omistajat tulleet varmaan satojen kilometrien päästä. Onneksi omistaja oli inhimillinen ja antoi varmaan poikkeuksellisesti luvan. Moni varmaan söi jossain terassilla. Kannattaisi vähän huomioida tilannetta ja ympäristöä, eikä olla vaan minä, minä, minä...
^tämä. Hyvä yrittäjä kyllä tietää koska joustaa. Ei se ole yleistä istua ravintolan sisällä muutenkaan koirien kanssa. Avustajakoiratkin ovat yleistyneet.
Kuten aikoinaan taksikuski tum ma mies haki autollaan minut ja näkövammaisen siskoni kaupasta. Avasi takakontin oletuksella että opaskoira menee sinne. Aika järkyttynyt ilme oli kun totesin että koira menee omistajan mukana takapenkille.
Matkalla kertoi ettei ole koskaan tavannut opaskoiraa edes nimellisesti. Oletti olevan lemmikkikoira kun tilausta tehtiin.
Tämähän oli Porille hieno kunnianosoitus, jonka näyttelyvieraat varmaan muistavat. Satojen kilometrien matka pitkä näyttelypäivä, ja 30asteen helle. Hyvä Pori! Hyvä Nuovo! Laittakaa seutaavalla kerralla kyltti, että vain koiranäyttelyvieraille näyttelypäuvänå.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitus terveystarkastajalle ja paikka syyniin. Koirat eivät kuulu ruokapaikkoihin, jos kuuluisivat sinne voisi tuoda myös sikoja ja vasikoitakin.
Miksi ihmiset eivät tajua tällaista itse ?
Minä, minä, minä, minun piski, minun kauhean ihana piski.......
Tämä. Perheenjäsen....ja paras kaveri.
My ass....sääliksi käy ihmiset joiden paras ystävä on koira.
Mieluummin koira kuin huono ihminen kaverina
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi ravintoloissa voi olla pieniä lapsia joita koirat voi purra. Justhan uutisoitiin kun koira oli tappanut vauvan. Ja koirien puremista voi saada vaikka mitä tauteja.
Tai sitten aineissa oleva ihminen voi hyökätä ihmisten kimppuun. Sitäkin on tapahtunut
Vierailija kirjoitti:
En astu jalallakaan ravintolaan, jossa on koiria. Sorry vaan.
Kiitos siitä 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En astu jalallakaan ravintolaan, jossa on koiria. Sorry vaan.
Kiitos siitä 🙂
Hienoa, että päätät omistajan puolesta, ettei se haittaa. Jotenkin epäilen, ettet ole ravintoloitsija.
Vierailija kirjoitti:
Typerys! Siitä ei päätä terveystarkastaja vaan ravintoloitsija itse.
Koiria enemmän vaan Suomeen. Haittaa maahansisäänmuuttajia joilla on koiravihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sen nyt jokainen ymmärtää, ettei koiraa voi näillä helteillä autoonkaan jättää
Kotiin?! Vit-tu ihmiset syö niin tuommonen räksyttävä kuolaava iljetys! Onneksi asun kaukana porista
Musu itkee... varo parta kastuu.
Kai pizzerian omistaja puuttuu?