Voiko ja kehtaako kaupan kuoharin antaa lahjaksi?
Kommentit (36)
En ikinä antaisi alkoholia lahjaksi enkä halua sitä itsekään
Aika harvalla taitaa itse tehtyä kuoharia olla annettavaksi. Ainakin itse joudun kuoharit kaupasta ostamaan. En edes osaisi sellaista tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Samaahan se on kun alkossakin. Ihan samoja merkkejä.
Kun ei todellakaan ole. Ei se merkki mitään takaa kun toinen maistuu mehulle ja toinen viinille.
Tämä on ihan suomalainen kummallisuus, ettei tavallisessa kaupassa saa myydä ihan tavallista kuohuviiniä. Kuitenkin kaljaa saat ostaa vaikka rekka-autollisen kerralla!
Minä annan kyläillessä usein sen mitä sattuu kaapissa olemaan eli mitä olen itselle ostanut. Ostan viinit kuitenkin Alkosta eli ihan kunnon tavaraa ovat. Yleensä se on joku 12-18 euron pullo, joskus työnantajalta lahjaksi saatu 50 euron shampanja. En antaisi ruokakaupan mehuja lahjaksi enkä osta niitä itsellekään.
Jollekin 19-vuotiaalle tupaantuliaisiin joo. Muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Jollekin 19-vuotiaalle tupaantuliaisiin joo. Muuten ei.
Miksi vain teinille?
Vierailija kirjoitti:
En ikinä antaisi alkoholia lahjaksi enkä halua sitä itsekään
Ei kukaan fiksu, toista kunnioittava, anna alkoholia lahjaksi.
Osta alkosta joku freixenet, ne ei ole kalliita. Vaikka se vaaleanpunainen, jossa on erikoisempi pullo.
Sain kerran tuliaiseksi ystävältäni alkoholittoman kuoharin (ostettu laivalta tai Virosta?), jonka hän oli saanut joltakin. Annoin sen myös eteenpäin...
Ostaisin siis kuoharin Alkosta.
Itse ilahtuisin Lehtikuohusta (0%), mutta tiedän että moni ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaahan se on kun alkossakin. Ihan samoja merkkejä.
Kun ei todellakaan ole. Ei se merkki mitään takaa kun toinen maistuu mehulle ja toinen viinille.
No esim. Fruit Fragolaa ja jo mainittua Fresitaa saa ihan molemmista.
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei koskaan.
Ei koskaan myrkkyjä lahjaksi.
Tupakkiaskin voit myös antaa. Nuuskapussikin käy.
Alkoholihaitat pitäisi kaikkien jo tietää.
Pidin kirjajulkkarit, sain lahjaksi varmaan liki 10 kuoharipulloa, noin puolet tavan kaupasta. Ihan ok, ja hyviä olivat.
Ajatus on tärkein :)
8 % alkoholi on todella sokerilitkua. En todellakaan veisi.
Markettivaihtoehto on että etsi jotain hyvää alkoholitonta.