Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näen vanhan naisen, jonka vartalo on muuttunut, mutta hän silti pukeutuu niin paljastavasti,

Vierailija
26.07.2025 |

että päällään on melkein vain muutama naru, tunnen inhoa. Eikö vanhemmalla iällä voisi pukeutua arvokkaammin?

N40

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha nainen 40? Sä oot sekaisin. Minä tiedän että kaikki tuon ikäiset on vielä hehkeitä

Vierailija
42/67 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedostan, että peittelen allejani. Myös vatsanahka on kamalan näköistä. Roikkuu ryppyisenä. Näin voi käydä, kun vanhana laihtuu. Lääkäri oli kirjoittanut Omakantaan, että olen hoikka.

Yksi luuviulu olen, enkä kehtaa uimapuvussa kuin omalle rannalle. Kaupungille aina hihallinen vaate päälle. Se kamala tunika esimerkiksi. Tai paitapusero takkia korvaamaan. Pitää varmaan jatkossa esiintyä vain pimeällä, etteivät teinit häiriinny.

Mitäpä jos opettelisit rakastamaan itseäsi niin kuin oot? Aika rumasti kirjoitat itsestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56 ja aion ostaa narubikinit. Et tosin tiedä ikääni, kroppa on kunnossa.

Vierailija
44/67 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on vapaus pukeutua ihan miten vain iästä riippumatta ja huolimatta niuhottajien narinoista.

Vierailija
45/67 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinaista että  vanhus kulkisi  persvaon näyttävissä  trikoissa. Eikös nämä huomionhakuiset niissä kulje.Tuskin vanhus hakee enään mitään huomioo. Mikä on vanhus ,jonkun mielestä jo 40 teinipissiksen mielestä.

Vierailija
46/67 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa negatiivinen ja riitaisa miljöö.

Oikein hyvää vkl, ja pukeutukoon jokainen

miten tykkää. Oon tikissä, mutta en ollut

lainkaan rannalla kroppaani esittelemässä

useista syistä johtuen. Ensi kesänä sitten.

Toivottavasti. 

Vierailija
47/67 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satulalaukutko ne täällä ärhentelee :D

Vierailija
48/67 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoiko kuumotella omakohtaisesti, ap? 40 vuotias räähkä.

Vierailija
49/67 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna esimerkkejä arvokkaasta pukeutumisesta. 

Vierailija
50/67 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
51/67 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieltynyt usean eri kansallisuuden tuottamaan somesisältöön.

Ero on järisyttävän suuri kansallisen auraenergian osalta.

Meillä on todella raskas, eripurainen kollektiiviaura maamme yllä. Negatiivisen ilkeilyn ja kilpailuhenk. kateuden määrä on aivan jäätävä.

Meidän pitäisi puhdistaa tuo kuona yhdessä.

Ei ihme, että herkät nuoremme voivat tässä lähes psykåpatiaa muistuttavassa värähtelyssä aika huonosti.

Vierailija
52/67 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen siis itseni peilistä. Ap

Vierailija
53/67 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin nuo pervot nakuili mökeillään ja nudistirannoilla, nyt tunkevat ihmisten ilmoille lähes alasti esittelemään roikkuvia perseitään jne. Oksettava ilmiö, eikä mitenkään toivottava nuorempienkaan esitellä perspillujaan.

Kukahan se pervo tässä onkaan. 😁

Vierailija
54/67 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ite en ainakaa ajatellu ruveta pukeutumaan muiden vaatimusten ja mielipiteiden mukaan, vaikka en enää teini olekaan. 

Pukeudun silleen, mistä ite tykkään ja missä viihdyn. 

N30

Vierailija
55/67 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä hänellä on tarkalleen ottaen päällään? Kuinka sinä toivoisit hänen pukeutuvan?

Vierailija
56/67 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna esimerkkejä arvokkaasta pukeutumisesta. 

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000005764246.html

Vierailija
57/67 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Kuinka tämä liittyy iäkkäämmän naisen pukeutumiseen? Vai oletko sinä siis vanhempi nainen?

Vierailija
58/67 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhenemisen merkit ovat luonnollisia ja väistämättömiä, ja se, miten hän pukeutuu, on hänen oma asiansa.

Nykykulttuuri se vasta toksinen ja vihamielinen onkin, se että asiat ovat joiltain osin muuttuneet ei ole muuttanut asenteita, naisvihamielisyys kukoistaa ja naiset objektoivat itseään entistä enemmän kuvitellen, että se on heidän oma valintansa. Huorakulttuuri kukoistaa jne.

Olen eri mutta olet oikeassa. Kun ennen patriarkaatti määräsi yhden ainoan oikean tavan olla nainen, nyt sen tekee toisen naiset. Edelleenkään naiset ei saisi elää ja pukeutua omat mieltymykset edellä. Ennen piti miellyttää miehiä, nyt taas ei saa vahingossakaan miellyttää. Pitäisi olla peittävä kaapu päällä ja ikuinen nyrpeä ilme naamalla ollakseen oikeanlainen. Muuten on feikki tai hölmö tai johdateltavissa.

Entä, jos joku sattuu aidosti tykkäämään kevyestä vaatetuksestaan, olemaan luonteeltaan iloinen ja flirtti ja ehkä jopa - iik - tykkää seksistäkin? Tämäkö on teille ihan mahdoton konsepti? Teidän mielestä kaikkien naisten aito oma itse on se sama beigenharmaa kaapuun pukeutunut nutturapää? Ja jos joku tästä kaavasta poikkeaa, niin te tiedätte hänen puolestaan, ettei hän voi oikeasti olla sellainen?

Vierailija
59/67 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää narisijat katsomaan kuinka italiattaret pukeutuvat. Hame voi olla lyhyt ja korot korkeat, jos jalka vielä nousee. Itsetunto on tapissa ja näkyy muillekin, että ei tarvitse kysellä, sopiiko noin pukeutua. Lisää rohkeutta, naiset. Heittäkää ne helkutin teltat mäkeen ja antakaa vartalonne näkyä!

Vierailija
60/67 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa VAPAA MAA VAPAA LIIKKUMINEN . VANHUKSET NAUTTII LYHESTÄ KESÄSTÄ KAIKILLA EI OLE VARAA MATKUSTAA ETELEEN LOMILLE !!!   OTTAKAA NYT AURINKOA VIELÄ VIIKKO KAKSI VOI.  ALKAA SYKSYN SATEET.  JAAKON KYLMÄ PÄIVÄ OLI JO.   ALKAA MÄTÄKUU !!!!   TALVI TULEE. NYT KAIKKI ULOS KUN VIELÄ VOI.