Näen vanhan naisen, jonka vartalo on muuttunut, mutta hän silti pukeutuu niin paljastavasti,
että päällään on melkein vain muutama naru, tunnen inhoa. Eikö vanhemmalla iällä voisi pukeutua arvokkaammin?
N40
Kommentit (67)
No voi hyvä vttu kun teillä on ongelmat!
Ootko joku pervo mummontuijottelija vai?
Vierailija kirjoitti:
Vanhenemisen merkit ovat luonnollisia ja väistämättömiä, ja se, miten hän pukeutuu, on hänen oma asiansa.
Äitini on tällainen vähän överi pukeutuja ja itsensä ehostaja. Näyttää aina pikkuisen oudolta.
Aina vähän liian pieni, liian paljastava ja räikeä asu, vähän liikaa ja liian voimakkain värein meikkiä ja vieläpä huonosti sinne päin tehtynä.
Aina vähän liian paljon tupeerattu, liian mustaksi värjätty tukka vaalealla ihmisellä. Aina jotenkin, tilanteesta riippumatta... vähän outo habitus.
Ei hän pahaa tarkoita. Ei ole ylimielinen tai tyhmä. Nuorena ollut hyvin kaunis ja hoikka. Nytkin asiallisesti stailattuna olisi upea.
On jämähtänyt siihen mielikuvaan että kroppa kestää katseet, liian isot kaula-aukot ja liian lyhyet helmat.
Teininä hän nolotti minua. Aikuisena naisena hyväksyn. Hän on erilainen ja rohkea. Hänellä on oma uniikki tyylinsä eikä hän millään tapaa siveettömästi kulje saati elä.
Hyvä ihminen on. Vähän höpsö korkeintaan, kun selvästi näkee peilistä sen entisen missityypin itsensä edelleen.
Kovasti yrittää olla tilanteeseen sopiva ja laittautuu, ei vain aivan onnistu. Vähemmän olisi enemmän mutta hän ei ikinä, ikinä ole luonnollinen ja saunapuhdas. Edes kotona.
Antakaa ihmisten olla. Ikääntyneet naiset ovat eläneet nykyaikaa vielä hyvin paljon toksisemmassa ja naisvihamielisessä kulttuurissa.
He ovat yrittäneet sopeutua ja miellyttää miehiä. Äitini on sellainen edelleenkin. Hirveän huono mies hänellä jota palvelee :(
Äitini on turhamainen ja eilenkin hän viritteli päällensä pitkähihaisen puseron, pitkälahkeiset housut, ja kiskaisi kaulaansa vielä sifonkihuivin. Miksi? Ettei rypyt ja löysä iho näy. Sitten oli mummolla 90+ kuuma, mutta pääasia ettei nahka näkynyt 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhenemisen merkit ovat luonnollisia ja väistämättömiä, ja se, miten hän pukeutuu, on hänen oma asiansa.
Äitini on tällainen vähän överi pukeutuja ja itsensä ehostaja. Näyttää aina pikkuisen oudolta.
Aina vähän liian pieni, liian paljastava ja räikeä asu, vähän liikaa ja liian voimakkain värein meikkiä ja vieläpä huonosti sinne päin tehtynä.
Aina vähän liian paljon tupeerattu, liian mustaksi värjätty tukka vaalealla ihmisellä. Aina jotenkin, tilanteesta riippumatta... vähän outo habitus.
Ei hän pahaa tarkoita. Ei ole ylimielinen tai tyhmä. Nuorena ollut hyvin kaunis ja hoikka. Nytkin asiallisesti stailattuna olisi upea.
On jämähtänyt siihen mielikuvaan että kroppa kestää katseet, liian isot kaula-aukot ja liian lyhyet helmat.
Teininä hän nolotti minua. Aikuisena naisena hyväksyn. Hän on erilainen ja rohke
Ikääntyneet naiset ovat eläneet nykyaikaa vielä hyvin paljon toksisemmassa ja naisvihamielisessä kulttuurissa.
Nykykulttuuri se vasta toksinen ja vihamielinen onkin, se että asiat ovat joiltain osin muuttuneet ei ole muuttanut asenteita, naisvihamielisyys kukoistaa ja naiset objektoivat itseään entistä enemmän kuvitellen, että se on heidän oma valintansa. Huorakulttuuri kukoistaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Äitini on turhamainen ja eilenkin hän viritteli päällensä pitkähihaisen puseron, pitkälahkeiset housut, ja kiskaisi kaulaansa vielä sifonkihuivin. Miksi? Ettei rypyt ja löysä iho näy. Sitten oli mummolla 90+ kuuma, mutta pääasia ettei nahka näkynyt 🤦
Tuon ikäiselle juuri sopivaa pukeutua pitkähihaisiin, hehän palelevatkin herkästi ja iho on herkempi.
Mikä teillä naukujilla on hätänä?
Ettekö ole sinut itsenne kanssa kun säikähdätte niin et melkein löysät housuissa kun näette ihmisiä kesäasuissa.
Jokainen voi ja saa pukeutua kuinka haluaa.
Ei ketään tarvitse tuijottaa.
Oma mieli ja sielu on kypsymätön jos arvostelee ihmistä kehon mukaan.
Miks ette ole kivoja toisille?
Tykätkää itsestänne ja avartakaa mielenne hyväksymään erilaisia kehoja.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ot joo 40v!
Olen paljon yli. , itsekkin läski ja ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäiselle juuri sopivaa pukeutua pitkähihaisiin, hehän palelevatkin herkästi ja iho on herkempi.
Ei mun äitini ainakaan. Hän on ruskea kuin papu kun mökillä uskaltaa olla uimapuvussakin.
Mua itseäni hieman häiritsee kun pikku tytöt kulkee napapaidoissa ja vähän isommat niin tiukoussa housuissa että persvako näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Ootko joku pervo mummontuijottelija vai?
Olen läskikasa. Käy kateeksi kun toisilla vahva omanarvontunto.
Ap, käännä katseesi. Nainen on sinut itsensä kanssa, sinä et !
Itse ainakin pukeudun niin kuin haluan. En tarvitse siihen neuvoja enkä lupaa. Jos sua häiritsee voit aina katsoa muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/229daea0-19ea-4ee0-8a20-da2f75551de7
🤣🤣 hupakkoja pannaan halvalla
Mikä saa ihmisen heilumaan noin ja kuvittelemaan, että se näyttää hyvältä.
Mieti sitä koko päivä. Juo nyt just lasi vettä.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on niin tyhjä elämä ja sairas pää, etteivät voi muuta kuin arvostella muita.
Vierailija kirjoitti:
Ap, käännä katseesi. Nainen on sinut itsensä kanssa, sinä et !
😡😡😡😡😡🤬🤬🤬🤬🤬🤬
Ap
Bikinit uimarannalla! Voi kamala! 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on niin tyhjä elämä ja sairas pää, etteivät voi muuta kuin arvostella muita.
Ja provosoida muita. Siksi on hyvä olla sinut itsensä kanssa, ettei näiden pään aukojien huulen heiluttelut liikuta.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää rusketusrajoista ja pukeudun kesällä sen mukaisesti.
Liikut alasti joka paikassa?
Tiedostan, että peittelen allejani. Myös vatsanahka on kamalan näköistä. Roikkuu ryppyisenä. Näin voi käydä, kun vanhana laihtuu. Lääkäri oli kirjoittanut Omakantaan, että olen hoikka.
Yksi luuviulu olen, enkä kehtaa uimapuvussa kuin omalle rannalle. Kaupungille aina hihallinen vaate päälle. Se kamala tunika esimerkiksi. Tai paitapusero takkia korvaamaan. Pitää varmaan jatkossa esiintyä vain pimeällä, etteivät teinit häiriinny.
En tykkää rusketusrajoista ja pukeudun kesällä sen mukaisesti.