Tytär lähtee Kymiringille ajamaan prätkillä kavereiden kanssa
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Ajaako tytöt prätkillä?
Nykyajan tytöt ajaa, poikamaisia rällääjiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä opettelin virittämään tyttönä mopoa isäni avulla vanhimpana lapsena. Tietenkin p
Oikani osasi virittää pyörän ilman, että neuvoin sanallakaan.
Sama täällä. Minä opin mopon virittämiseen isältäni, mutta poikani vaan osasi. Kukaan ei tiedä miten, mutta ne vaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Ajaako tytöt prätkillä?
Kyllä. Mummokin ajaa. Ajan sellaisella, joka pitää hiljaista ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se penis, jolla vaihdetaan vaihdetta tali kaasutetaan tai jarrutetaan
No nyt selvisi, miksi joissain Harrkoissa on vaihdetanko siinä tankin kupeessa.
Meidän pojalla oli mopo nuorempana
> Minua äitinä pelottaa se pitkä suora.
Ei se suora mitään, mutta kun suoran jälkeen tulee aina mutka... vaan ei huolta, joka kesä useat moottopyöräilijät jäävät henkiin eivätkä kaikki edes vammaudu.
Vakavasti: jos yhtään järjen kanssa ajelee, luulisin radalla olevan jopa turvallisempaa kuin yleisellä tiellä. On isot turva-alueet joilla saa liukua persluistia kaatumisen jälkeen ilman että törmää kaiteeseen tai puuhun. Ei ole vastaantulijoita eikä kolmion takaa eteen tuuppajia. Eikä noin yleisesti tarvitse olettaa että kaikki muut yrittävät vasiten t*pp** sinut, mikä tulee muuten usein mieleen pyörän päällä tuolla tavallisen liikenteen seassa.
Vierailija kirjoitti:
Niin oli meidänkin pojalla. Viritteli sitä kavereiden kanssa ja joka ilta tarkistettiin, mitä sille on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oli meidänkin pojalla. Viritteli sitä kavereiden kanssa ja joka ilta tarkistettiin, mitä sille on tehty.
Raita Kuva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajaako tytöt prätkillä?
Nykyajan tytöt ajaa, poikamaisia rällääjiä.
On sitä ennenkin ajettu, ei ole nykyajan juttu. Eikä se tee tytöstä poikamaista, se tekee tytöstä tytön joka ajaa prätkällä. Voi luoja te ootte vanhanaikaisia. Mä olen aina ollut tyttö/nainen vaikka erilaiset moottoriajoneuvot, niiden rakentaminen ja niillä kilpailu kiinnostaa.
Pääsääntöisesti pitkiä suoria ei ole syytä pelätä. Suurimmat vaaranpaikat ovat lähes poikkeuksetta mutkia. Kehnokin kuski hallitsee pyörän suoralla osuudella, vain aniharvoin pyörä lähteee heittelemään suorilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se penis, jolla vaihdetaan vaihdetta tali kaasutetaan tai jarrutetaan
No nyt selvisi, miksi joissain Harrkoissa on vaihdetanko siinä tankin kupeessa.
Juu, niiden kuskeilla on niin lyhyt, että on vipuvartta pitänyt lisätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajaako tytöt prätkillä?
Eivät aja, katsos penis on olennainen osa pyörän hallitsemista.
Mies aistii peniksellä prätkän tärinästä onko pitoa ja miten prätkä käyttäytyy kurveissa. Jos pito puuttuu niin ei voi painaa kaasua pohjaan.
Minä olen ollut sikiönä äitini kohdussa ja myös lapseni on ollut.
Äitinä ostaisin ruumisarkun valmiiksi ja varaisin papin paikalle.
MuuteVierailija kirjoitti:
Minä opettelin virittämään tyttönä mopoa isäni avulla vanhimpana lapsena. Tietenkin p
Oikani osasi virittää pyörän ilman, että neuvoin sanallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkasi kiinni ja saatiin epämääräisiä koordinaatteja, mistä piti hakea peräkärryn kanssa.
Me kaikki ollaan saaneet pojilta koordinaatit, mihin mopo on leikannut kiinni. Jokainen äiti osaa suunnistaa poikansa antamiin koordinaatteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajaako tytöt prätkillä?
Eivät aja, katsos penis on olennainen osa pyörän hallitsemista.
Mies aistii peniksellä prätkän tärinästä onko pitoa ja miten prätkä käyttäytyy kurveissa. Jos pito puuttuu niin ei voi painaa kaasua pohjaan.
No mie tiedän, milloin pistän nojaten johonkin suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Me kaikki ollaan saaneet pojilta koordinaatit, mihin mopo on leikannut kiinni. Jokainen äiti osaa suunnistaa poikansa antamiin koordinaatteihin.
Jostain pitää keksiä peräkärry. Tuo on poikien äitien elämää.
Endurokuski -isä nostaa tyttärensä heti pyörän päälle