Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä ei vastaa viesteihin

Vierailija
26.07.2025 |

Mistä tällainen käytös kertoo? Olen tavoitellut häntä viestillä. Hän on laittanut ääniviestiä omista asioistaan , mutta ei vastaa minulle itse asiaan. Lähettelee reelsejä muualla kyllä minulle. En ymmärrä, eikö hän muista vai mistä on kyse. 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata pommittaa. Pistä estot päälle äläkä vastaa puheluihin.

Vierailija
42/47 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kun vain oma napa kiinnostaa 

Vierailija
44/47 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne päivitys: ystävä vastasi viimeinkin, että olisi niin mukava nähdä. Kerroin hänelle tarkasti, että minulle sopii tiistai, keskiviikko, torstai ja perjantai. Hän vastasi, että täytyy katsoa, hänellä on lauantaina puolisonsa kanssa jotakin menoa. Vastasin uudelleen : ei minulle sovi lauantaina, vaan nämä päivät. Taas ei kuulu mitään. Hän hokee vain, että olisi kiva nähdä, mutta taitaa puhua vain mukavikseen. AP

Vierailija
45/47 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne päivitys: ystävä vastasi viimeinkin, että olisi niin mukava nähdä. Kerroin hänelle tarkasti, että minulle sopii tiistai, keskiviikko, torstai ja perjantai. Hän vastasi, että täytyy katsoa, hänellä on lauantaina puolisonsa kanssa jotakin menoa. Vastasin uudelleen : ei minulle sovi lauantaina, vaan nämä päivät. Taas ei kuulu mitään. Hän hokee vain, että olisi kiva nähdä, mutta taitaa puhua vain mukavikseen. AP

Ei halua nähdä. Kiertelee asiaa. 

Vierailija
46/47 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

???

Vierailija
47/47 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko 12 v?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme