Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noista hukkumisista, selittäkää nyt tyhmälle.

Vierailija
26.07.2025 |

Siis mun järkeen ei mitenkään mahdu miten voi nuoret uimataitoiset ihmiset noin vain hukkua muutaman metrin päähän rannasta tai laiturista? 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi koulussa ei opeteta kellumista. Se pelastaisi monen hengen. Uimakoulussa keuliminen ohitetaan ja rynnätään suoraan uimaharjoitteluuun.

Juuri tämä, voi kerätä voimia. Jos ei ole voimia uida, muut voi löytää. Mutta aallot voi silti olla ongelma. 

Ja jos on kova pohjavirtaus, uimalla joutuu vaan kauemmaksi. Jos pystyy kellumaan, voi päästä pintaveden mukana lähemmäs rantaa ja samalla voi kerätä voimia.

Vierailija
42/43 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lapsena opetettiin, että koskaan ei lähdetä uimaan selälle päin, vaan kahlataan niin pitkälle että jalat vielä yltää hyvin pohjaan ja sitten lähdetään uimaan rantaa kohti. Tätä neuvoa olen noudattanut aikuisenakin. Vaikka sitä uimamatkaa ei ehtisi yhdellä kierroksella kertyä kuin joitain kymmeniä metrejä, niin ainakin se on turvallista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se kummoista vaadi. Itse olen osannut uida jo pienenä. Muistan kun uimahallissa laskin mäkeä ja vedin vettä henkeen niin kyllä siinä paniikki helposti tulee. Aikuinen nosti veden alta pois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi