Asiakkaita pyydetään nyt avaamaan kassit ja reput kassalla Citymarketissa
Sastamalan Citymarketissa asiakkaita pyydetään avaamaan kassinsa kassalla.
Itse lopettaisin asioimisen kyseisessä kaupassa ihan periaatteen takia. Se on minun valinta, käytännössä syytät minua varkaaksi ja kuvittelet että se luo hyvän asiakassuhteen.
Kommentit (89)
Eniten ärsyttää teennäinen mukavaa/hyvää päivänjatkoa/hyvää viikonloppua papukaija mantra, jos ois vilpitön toivotus niin ei olis paha mutta nyt kauppias ohjeistanut hokemaan tuota mantraa kaikille niin tosi rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä näkee miten ulkkarien tuonti Suomeen on rikkonut keskinäisen luottamuksen. Ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin kassien näyttäminen kassalla. Ennen on tarkkaan syynätty vain kansallisasuiset.
Tämäkin niitten takia, prkl! Mulla on aina reppu mukana kun kävelen matkat ja aina olen kysäissyt kasslta että haluaako katsoa mun reppuun, ei ole vielä kertaakaan haluttu.
Ei meillä vaan. Mutta mitäs siitä, jos myyjä haluaa penkoa hikisiä treenikamojani!
Vierailija kirjoitti:
Eniten ärsyttää teennäinen mukavaa/hyvää päivänjatkoa/hyvää viikonloppua papukaija mantra, jos ois vilpitön toivotus niin ei olis paha mutta nyt kauppias ohjeistanut hokemaan tuota mantraa kaikille niin tosi rasittavaa.
Tuo on niin totta! Jokainen tietää, että kassamyyjä toivottaa hyvää päivän- tai illan jatkoa joka asiakkaalle vain, koska häntä on ohjeistettu niin tekemään. Mahtaa myyjistä itsestäänkin tuntua teennäiseltä hokea sitä samaa mantraa - voisi todellakin lopettaa. Tervehdys ja ystävällinen hymy asiakkaan tullessa kohdalle riittää hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin totta! Jokainen tietää, että kassamyyjä toivottaa hyvää päivän- tai illan jatkoa joka asiakkaalle vain, koska häntä on ohjeistettu niin tekemään. Mahtaa myyjistä itsestäänkin tuntua teennäiseltä hokea sitä samaa mantraa - voisi todellakin lopettaa. Tervehdys ja ystävällinen hymy asiakkaan tullessa kohdalle riittää hyvin.
Ei riitä esimiesten mielestä. Stockmannilla oli aikoinaan listat takahuoneessa että mitä missäkin tilanteessa piti asiakkaalle sanoa. Ja nykyäänkin on kaiken maailman tyhmiä ohjeistuksia.
Arto köyhdytti Sastamalan, näpistykset raketoivat.
Kävin tuolla juuri pari kertaa tällä viikolla, kun olin mökillä etätöissä. Reppu oli selässä, kuten aina, eikä mitään availuja pyydetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostuisin näyttämään vain, jos kaupassa ei ole laukkulokerikkoa, jonne jättää laukku tai reppu ostosten teon ajaksi. Jos kauppias ei viitsi panostaa niihin, tuntekoon vapaasti epäluottamusta asiakkaitaan kohtaan.
Siis meinaatko että kassalta pitää rynnätä taas lokerikolle ja takas, sitten lappamaan tavaraa reppuun. Siitä tulee aikamoinen ihmiskaaos kun jokainen tekee niin. Ja kassa hidastuu.
Ne lokerot täytetään ENNEN kuin mennään portista kauppaan eikä sinne jää varastettua kaupan tavaraa.
Eli miten pakkaat ostoksesi sinne lokeroon vietyyn reppuun
Niin, se lokero soveltuu käyttöön jos on eri kassit tai reput kuin hankituille kauppatavaroille.
Joka kaupalle eri reppu tai kassi?
Käyn samalla reissulla kahdessa tai kolmessa kaupassa ja samaan laukkuun menee tavarat. Jos eivät mahdu niin laukusta löytyy muovikassi lisäksi. Noissa kaupoissa ei edes ole säilytyslokeroita.
Omaa lähikauppaa ei onneksi kiinnosta, vaikka olisin äsken käynyt toisessa kaupassa ostoksilla ja tulen puolitäydellä repulla piipahtamaan.