Asiakkaita pyydetään nyt avaamaan kassit ja reput kassalla Citymarketissa
Sastamalan Citymarketissa asiakkaita pyydetään avaamaan kassinsa kassalla.
Itse lopettaisin asioimisen kyseisessä kaupassa ihan periaatteen takia. Se on minun valinta, käytännössä syytät minua varkaaksi ja kuvittelet että se luo hyvän asiakassuhteen.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytän kassini pyydettäessä.
M55
I H A N A
T. Nainen
Haluatko tulla katsomaan niitä paikanpäällä?
Ei ole ikinä pyydetty näyttämään laukkua. Tosin en olisi näyttänytkään.
Laukkua en jätä lokeroon tms. koska pakkaan ostokseni siihen. Usein siellä on toisesta kaupasta ostettuja tuotteita ja ne näkyvät kassalla kaikille siinä kun pakkaan ko kaupan ostoksia.
Nostan laukusta esim. toisen kaupan banaanit, munat tms. väliaikaisesti kassapöydälle koska ne tulevat kassiin päällimmäisiksi. Koskaan ei ole kysytty niistäkään. Ehkä olen vain niin kyherön näköinen etteivät usko minun kykenevän näpistykseen.
Vierailija kirjoitti:
Täytyykö ottaa housutkin pois?
Ei ne muuten näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M55
I H A N A
T. Nainen
I H A N A A !
Ilman muuta, vaikka heti. Pistä osoite seuraavaan viestiisi.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M55
I H A N A
T. Nainen
I H A N A A !
Ilman muuta, vaikka heti. Pistä osoite seuraavaan viestiisi.
T. Nainen
Facen yksityisviestillä voisin pistää. Kai sulla on facebook-tili?
Vierailija kirjoitti:
Laukkua en jätä lokeroon tms. koska pakkaan ostokseni siihen. Usein siellä on toisesta kaupasta ostettuja tuotteita ja ne näkyvät kassalla kaikille siinä kun pakkaan ko kaupan ostoksia.
Nostan laukusta esim. toisen kaupan banaanit, munat tms. väliaikaisesti kassapöydälle koska ne tulevat kassiin päällimmäisiksi. Koskaan ei ole kysytty niistäkään. Ehkä olen vain niin kyherön näköinen etteivät usko minun kykenevän näpistykseen.
Kyherön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostan laukusta esim. toisen kaupan banaanit, munat tms. väliaikaisesti kassapöydälle koska ne tulevat kassiin päällimmäisiksi. Koskaan ei ole kysytty niistäkään. Ehkä olen vain niin kyherön näköinen etteivät usko minun kykenevän näpistykseen.Kyherön?
Älyllinen kehitysvammaisuus.
Meillä on paikallisessa K-marketissa myös tällainen lappunen. Ikinä eivät ole pyytäneet mitään näyttämään, eikä tietääkseni ainakaan ole alakouluikäisen lapsenkaan tarvinnut reppua näyttää, kun on kavereiden kanssa joskus perjantaina koulun jälkeen käynyt ostamassa karkkia.
Oletan niiden kuitenkin olevan siellä syystä, joten varmaan sitten pyytävät näyttämään, jos on epäilyttävämpää sakkia liikenteessä... Ehkä siitä sitten on syytäkin loukkaantua.
Vierailija kirjoitti:
"Pyytämällä asiakasta avaamaan kassinsa, sitoudutte asiakkaan kassin avaamisen pyytämistä koskevaan maksuvelvoitteiseen. Maksuvelvoite on viisikymmentä euroa ilman erillistä pyyntöä ja 120 euroa, jos asiakas joutuu erikseen pyytämään maksua. Maksu on mahdollista suorittaa ainoastaan käteisellä."
Mikä tämä on?
Vierailija kirjoitti:
Turvaton kyherö?
> "Sastamalan Citymarketissa asiakkaita pyydetään avaamaan kassinsa kassalla. "
Entä jos asiakkaalla ei satu olenaan kirurginveistä mukanaan? Onko sellainen talon puolesta ja varmasti steriili?
"avattu kassi on luottamuspassi"
🤣🤣🤣
Varmaan yli tonnin kuussa menee ruoka/kodintavarakauppaan ja siitä huolimatta ASIAKAS on se, jota epäillään rosvoksi 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pyytämällä asiakasta avaamaan kassinsa, sitoudutte asiakkaan kassin avaamisen pyytämistä koskevaan maksuvelvoitteiseen. Maksuvelvoite on viisikymmentä euroa ilman erillistä pyyntöä ja 120 euroa, jos asiakas joutuu erikseen pyytämään maksua. Maksu on mahdollista suorittaa ainoastaan käteisellä."
Mikä tämä on?
Vähän vastaava kuin ovikellon soiton sanktioiminen samaan tapaan kuin parkkifirmat parkkiruutuja.
"Soittamalla tätä ovikelloa sitoudutte asunnon haltijan häirintää koskevaan maksuvelvoitteiseen. Maksuvelvoite on viisikymmentä euroa ilman erillistä pyyntöä ja 120 euroa, jos asiakas joutuu erikseen pyytämään maksua. Maksu on mahdollista suorittaa ainoastaan käteisellä."
Miten ja kenelle kassit näytetään, jos käyttää automaattikassaa ja onko siinä joku kamera johon pitää pyllistää, että se näkee hameen alle?
90-luvulla pyysin erästä nuorta asiakasta näyttämään taskunsa, olin nimittäin töissä kioskissa ja asiakkaiden taskuihin helposti sujahti karkkia ym. ja niin epäilin nytkin käyneen.
Tämä nuori mies höpisi, että jos hänen taskuistaan ei löydy mitään, niin olen velvollinen lain mukaan suorittamaan hänelle ”tyhjätarkastusmaksun”.
Sanoin hänelle, että kun itse näytät taskusi niin ei sinua kukaan ole silloin tarkastanut, itsehän sinä ne silloin tarkastat. Asiakas näytti taskunsa ja poistui hämillään.
"Molemminpuolisen luottamuksen säilyttämiseksi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostan laukusta esim. toisen kaupan banaanit, munat tms. väliaikaisesti kassapöydälle koska ne tulevat kassiin päällimmäisiksi. Koskaan ei ole kysytty niistäkään. Ehkä olen vain niin kyherön näköinen etteivät usko minun kykenevän näpistykseen.Kyherön?
Älyllinen kehitysvammaisuus.
Oikeastaan vain yleisesti osaamaton, tumpelo, ei kovin näppärä tms. Lisäksi nokkelan vastakohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostan laukusta esim. toisen kaupan banaanit, munat tms. väliaikaisesti kassapöydälle koska ne tulevat kassiin päällimmäisiksi. Koskaan ei ole kysytty niistäkään. Ehkä olen vain niin kyherön näköinen etteivät usko minun kykenevän näpistykseen.Turvaton kyherö?
Ulkomuodostani voi päätellä että olen hyvin turvallinen kyherö.
Se varastettu tavara voi olla vaikka mummon rollaattorissa, keski-ikäisen repussa tai mamman vauvan vaunuissa.
I H A N A
T. Nainen