Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakkaita pyydetään nyt avaamaan kassit ja reput kassalla Citymarketissa

Vierailija
25.07.2025 |

Sastamalan Citymarketissa asiakkaita pyydetään avaamaan kassinsa kassalla. 

Itse lopettaisin asioimisen kyseisessä kaupassa ihan periaatteen takia. Se on minun valinta, käytännössä syytät minua varkaaksi ja kuvittelet että se luo hyvän asiakassuhteen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin näyttämään vain, jos kaupassa ei ole laukkulokerikkoa, jonne jättää laukku tai reppu ostosten teon ajaksi. Jos kauppias ei viitsi panostaa niihin, tuntekoon vapaasti epäluottamusta asiakkaitaan kohtaan.

Vierailija
22/27 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydetäänkö avaamaan myös hameet?

Peräsuolen tarkistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pyytämällä asiakasta avaamaan kassinsa, sitoudutte asiakkaan kassin avaamisen pyytämistä koskevaan maksuvelvoitteiseen. Maksuvelvoite on viisikymmentä euroa ilman erillistä pyyntöä ja 120 euroa, jos asiakas joutuu erikseen pyytämään maksua. Maksu on mahdollista suorittaa ainoastaan käteisellä."

Vierailija
24/27 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuisin näyttämään vain, jos kaupassa ei ole laukkulokerikkoa, jonne jättää laukku tai reppu ostosten teon ajaksi. Jos kauppias ei viitsi panostaa niihin, tuntekoon vapaasti epäluottamusta asiakkaitaan kohtaan.

Siis meinaatko että kassalta pitää rynnätä taas lokerikolle ja takas, sitten lappamaan tavaraa reppuun. Siitä tulee aikamoinen ihmiskaaos kun jokainen tekee niin. Ja kassa hidastuu.

Vierailija
25/27 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis meinaatko että kassalta pitää rynnätä taas lokerikolle ja takas, sitten lappamaan tavaraa reppuun. Siitä tulee aikamoinen ihmiskaaos kun jokainen tekee niin. Ja kassa hidastuu.

Et ole kuullut sanontaa "sitä saa mitä tilaa?" Itsepähän alkoivat kyselemään turhuuksia.

- Sivustahuutelija

Vierailija
26/27 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmea uutinen myymälävarkaille.

Vierailija
27/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmea uutinen myymälävarkaille.

En ole myymälävaras, ja siksi en pidä siitä että minua kohdellaan potentiaalisena myymälävarkaana, onko tämä vaikeaa ymmärtää? Eräässä Citymarketissa tulee myyjä ''järjestelemään'' hyllyjä viereen jos seisoskelen vähänkin kauemmin tutkimassa tuotteita hyllyn edessä. Kun näin kävi kolmatta kertaa, päätin että vien rahani mieluummin vaikka ulkomaiseen nettikauppaan tämän kauppiaan sijasta, enkä ole enää sen koommin siellä asioinut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi