Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fetissit? onko teillä?

Vierailija
25.07.2025 |

Minä pidän erityisen paljon golden showerista! Tämäkin pitää ostopalveluna hoitaa kun kotona ei saa. Mikään ei tunnu paremmalle kuin kauniin naisen lämmin virtsasuihku kasvoilleni ja suuhun. 

Kokeilkaa ja yllättykää 

T: pervo setämies

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monella menee ohi ja lujaa se fakta, että mitä ja mikä se fetissi on oikeasti. Joku "uh ah mitkä kulmunit hehehe" on kaukana fetissistä. Yleensä fetissi kasvaa kasvamistaan ja pahimmillaan se rajoittaa seksielämääkin, koska ilman sitä ei onnistu ns. tavallinen seksi, varsinkaan jos toisella ei ole mitään hinkua osallistua toisen fetissiin - eikä siihen mielestäni saakaan pakottaa, vaikka se fetissin omaava olisi revetä liitoksistaan pelkästä ajatuksesta.

Vierailija
62/67 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naurettavaa ole. Itse en varsinaisesti orgastisesti kiihottunut touhuilusta, mutta pidin siitä. Intiimiä. Oli kiva tuottaa hyvää miehelle. Oli kivaa ja suloistakin juoda oman rakkaan virtsat erektiossa olevasta todella kauniista k.llista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Fetisseissä on se vähän kamala piirre, että muiden silmin kiihotus voi näyttää hassulta, vaikka ao. henkilö on pingahtaa omaan kiihotukseensa. Ja siksi fetissit aiheuttavat häpeää eikä niitä kehdata kertoa muille. "

Fetissihän on määritelmänsä mukaan jokin epätavallinen, eikä välttämättä edes mitenkään seksiin liittyvä asia jonka pelkkä näkeminen saa pimahtamaan.

Kaikki fetissit eivät tietenkään ole erityisen harvinaisia tai niin likaisia/pervoja että ne herättäisivät suuria tunteita niissä joilla samaa fetissiä ei ole.

Minulla on ollut jo teinistä alkaen aivan toivoton fetissi sivutissiin jollainen vilkahtaa näin kesäisin kun varsinkin pienirintaiset kulkevat ilman liivejä väljässä hihattomassa kesämekossa tai paidassa.

Saman asian variaatio on harvasti napitettu väljä kesäpaita ilman liivejä. Jos vielä nännien korkeudella oleva nappi on unohtunut auki, näkee naisen vähänkin kum

Miten tää toimii riippuvien tissien kohdalla?

Värähtääkö sulla?

Vierailija
64/67 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi :  varatut naiset ja raskaana olevat naiset.  Tai oikeastaan kolme : varatut,  raskaana olevat ja varatut raskaana olevat.   Tuota viimeisintä kun vielä kerran joskus saisin,  muita nyt saa helpostikin 

annoin vieraan naida omaa puolisoani viimeisimmän raskauden aikana.

Kaunista.

Vierailija
65/67 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas ollaan hieman hakoteillä kun puhutaan fetisseistä. On eri asia kiihottua jostakin mutta jos et pysty saamaan seksuaalista tyydytystä ilman kyseistä kohdetta on kyse fetissistä. Itselläni on fetissi ja en pysty saamaan orgasmia ilman sitä, oli se sitten konkreettisesti läsnä tai voimakkaana mielikuvana. Toisinaan se häiritsee minua mutta olen ajan saatossa pystynyt hyväksymään sen ja mikä tärkeintä myös kumppanini hyväksyy sen.

No mikä se on, kerro meille muille. Mitä sukupuolta oot? Onko sulla pillu vai kulli?

Vierailija
66/67 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä oisi fantasia että, Oisin sidottuna mahalleni pukkiin. Tiukka nahka domina laittaisi siveysvyön ja piiskaisi armotta kovaa. Sen jälkeen hän kutsuisi 2 isomunaista miestä naimaan minua suuhun ja perseeseen. Välillä domina ruoskisi ja taas miehet naisivat suuta ja persettä. Perseeni ja suuni valuisi spermaa, kusi valuisi kullistani käsittelyni aikana. itkisin ja parkuisin anomalla armoa jota en saisi. Sitten minut jätettäisiiin pukkiin ja he poistuisivat sammuttaen valot sulkien oven perässään. Itkeä nyyhkyttäisin kivuissani ja spermaisena pimeässä. Muutaman tunnin jälkeen domina tulisi ja ruoskisi vielä kovaa ja sitten vapauttaisi ja käskisi runkkarin painua kotiin häpeemään.

Äitisi tai hoitajasi (eivät ole hoitaneet) jättänyt sinut yksin. Huudat itket yksin pimeässä, jännität, pelkäät. Olet ollut märkänä liassa, kusessa tai paskassa, vaipoissa tai potulla. Pinnasängyssä parkumassa seisten yms. Laiminlyötynä js ehkä myös lyötynä.

Järkyttävää.

Vierailija
67/67 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: On menkkafetissi ja melkoinen määrä fantasioita sen ympärillä, aina siteen vaihdon katselemisesta suuseksin antamiseen runsaasti vuotavalle naiselle. Kynnys tällaisen kertomiseen naisystävälle (jos olisi sellainen) olisi luonnollisesti äärimmäisen korkea. Asian fetisoiminen kun voi ihan ymmärrettävästi olla vähän liikaa niillekin naisille, jotka haluavat seksiä kuukautisten aikaan.

On olemassa naisia joille tämä olisi se kaikista toivottavin tilanne, ainakin minä. Siis arastelen seurustelua muutenkin, en ole koskaan seurustellut ja olen vähän sellainen ettei tule edes treffeillä käytyä (en kai vain halua), mutta jos olisi pakko olla poikaystävä niin kaltaisesi olisi paras vaihtoehto mulle, koska muiden kanssa mulla olisi todennäköisesti paha olo, sillä olen sairaalloisen epävarma tästä (ja muista) asioista. Vihaan sukupuoltani muutenkin ja mulla on todella vakava ongelma sen kanssa, m

Aikuiset miehet suhtautuvat menkkoihin aivan tavallisena asiana. Olet tainnut tehnyt asiasta ison peikon mielessäsi, aivan turhaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän