Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fetissit? onko teillä?

Vierailija
25.07.2025 |

Minä pidän erityisen paljon golden showerista! Tämäkin pitää ostopalveluna hoitaa kun kotona ei saa. Mikään ei tunnu paremmalle kuin kauniin naisen lämmin virtsasuihku kasvoilleni ja suuhun. 

Kokeilkaa ja yllättykää 

T: pervo setämies

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä maksaa ja mistä löydät tuollaisen nainen?

Vierailija
42/67 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauta tissit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko tollanen palvelu yleensä maksaa? Ja mistä löytää myyjiä/ostajia? Ajattelin jos Joskus laajentaisi omia kuvioita.

Tämä mitä olen itse jo vuosia käyttänyt maksaa 250€ tunti. Eli tähän saa seksiä samaan rahaan. Pelkän golden showerin saa noin satasella. Ja näitähän löytyy seksitreffit sivuilta

Nyt on kyllä iso rakko palveluntarjoajalla jos kustavaa riittää tunniksi. 😁

Ai kun olit nokkela. Kusi päälleni on esileikkimme. Häntä kiihottaa valta-asema siinä kun kusee naamalleni. Kunhan olen pessyt itseni kusisession jälkeen hän on pyllypystyssä sängyn reunalla odottamassa. Erittäin muodokas pylly hänellä. Toki muutoinkin tavattoman naisellinen nainen.

Eli toiveesi ihmissuhteessakin olisi kusta päällesi ja suuhun ja sen jälkeen vedät sängyn reunalla naista peräsuoleen. 😅

Mitä nainen saa.. 🤔

Vierailija
44/67 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Fetisseissä on se vähän kamala piirre, että muiden silmin kiihotus voi näyttää hassulta, vaikka ao. henkilö on pingahtaa omaan kiihotukseensa. Ja siksi fetissit aiheuttavat häpeää eikä niitä kehdata kertoa muille. "

Fetissihän on määritelmänsä mukaan jokin epätavallinen, eikä välttämättä edes mitenkään seksiin liittyvä asia jonka pelkkä näkeminen saa pimahtamaan.

Kaikki fetissit eivät tietenkään ole erityisen harvinaisia tai niin likaisia/pervoja että ne herättäisivät suuria tunteita niissä joilla samaa fetissiä ei ole.

Vierailija
45/67 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällasia ihan perus fetissejä vaan kuten pikkuhousua ja kenkiä

Vierailija
46/67 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun animaatiovideoista joilla esiintyy robottinaisia, harmillisesti tällaisia ei tunnu helpolla löytyvän.

Vierailija
47/67 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilunhaluisen hieman heikon itsetunnon omaavan naisen tutustuttaminen roolileikkihin ja vaatetus tuhmaksi nartuksi. Siinä on jotain siinä naisen katseessa kun hän näkee itsensä muuttuvan harmaavarpusesta seksipommiksi ja uskaltaa nauttia. Etenkin pari vanhempaa varattua naista tavannut näissä merkeissä, mukavat muistot.

Vierailija
48/67 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyt pikkarit

Vierailija
49/67 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on fetissi isosta, karvaisesta mua vanhemmasta setämiehestä. Haluan että hän kurittaa ja alistaa, silittää päätä ja laittaa mut tekemään tuhmia juttuja. Olen itse siro ja tyttömäinen ja ero mieheen kiihottaa. Haluan aivan älyttömästi seksiä jos löytyy ihminen joka herättää nämä halut ja haluan palvella häntä kaikin tavoin.

Mun on vaikea löytää miestä kun nämä joista olen kiinnostunut eivät usko että oikeasti haluan heitä. Pitävät mua heille liian nuorena ja nättinä, eivät suhtaudu muhun seksuaalisesti.

Vierailija
50/67 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: On menkkafetissi ja melkoinen määrä fantasioita sen ympärillä, aina siteen vaihdon katselemisesta suuseksin antamiseen runsaasti vuotavalle naiselle. Kynnys tällaisen kertomiseen naisystävälle (jos olisi sellainen) olisi luonnollisesti äärimmäisen korkea. Asian fetisoiminen kun voi ihan ymmärrettävästi olla vähän liikaa niillekin naisille, jotka haluavat seksiä kuukautisten aikaan.

On olemassa naisia joille tämä olisi se kaikista toivottavin tilanne, ainakin minä. Siis arastelen seurustelua muutenkin, en ole koskaan seurustellut ja olen vähän sellainen ettei tule edes treffeillä käytyä (en kai vain halua), mutta jos olisi pakko olla poikaystävä niin kaltaisesi olisi paras vaihtoehto mulle, koska muiden kanssa mulla olisi todennäköisesti paha olo, sillä olen sairaalloisen epävarma tästä (ja muista) asioista. Vihaan sukupuoltani muutenkin ja mulla on todella vakava ongelma sen kanssa, mutta olisi varmaankin vaikeaa mulle seurustella sellaisen kanssa joka EI fetisoisi tuota asiaa. Se nimittäin helpottaa mua tässä asiassa, vaikkakin vain hiukan. Taas seurustelu "normaalin" miehen kanssa voisi hyvinkin pahentaa henkistä tilaani. Kuulostaa oudolta mutta joo halusin vain sanoa että tällaisiakin naisia on.

Vierailija
51/67 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mieltymyksenä tai jonkinlaisena fetissinä (kai?) olleet jo pitkään tukevammat/muodokkaammat naiset, joilla on upeat riippuvat, pitkän- ja leveän malliset ja upottavan pehmeät rinnat.

Haaveilen että pääsisin tuntikausiksi hyväilemään ja nostelemaan upeita rintoja. Tekisin toki myös kaikkea muutakin, mistä vaan nainen pitäisi. Mutta itselläni ns. tekeminen keskittyisi nimenomaan upeiden rintojen hyväilemiseen, vellomiseen jne.

Edgettäisin samalla lukuisia kertoja naista hyväillessäni. Nainen olisi leikissä mukana, ja edgetyksen aikana antaisi minun myös työnnellä kaluani rintojensa väliin. Hänestä olisi huvittavaa, kuinka edgetyksen edetessä kohti loppuaan kestäisin vain muutaman työnnön kerrallaan ennen kuin joutuisin pitämään tauon laukeamisen estämiseksi. Tai siis lykkäämiseksi. Lopulta saisin laueta naisen vapaina riippuville, pitkille rinnoille.

Taitaa kyllä olla enemmänkin haave tämä, kuin fetissi?

Vierailija
52/67 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen runkkaamisen katselu ja sen kontrollointi ja käskytys samalla, että kerron, mitä haluan nähdä. Joskus kiva myös katsoa kun mies vetää omalla tahdillaan. Tykkään myös dominoida sängyssä yleisesti. Minä päätän mitä tehdään ja missä järjestyksessä. Saan itse aina ensin kolme kertaa ja sen jälkeen teen miehelle sitä, mitä hän sillä kertaa haluaa. Tykkään myös siitä, että miehellä on pyllyssä jokin eturauhasen hieronta väline. 

Vierailija
53/67 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä oisi fantasia että, Oisin sidottuna mahalleni pukkiin. Tiukka nahka domina laittaisi siveysvyön ja piiskaisi armotta kovaa. Sen jälkeen hän kutsuisi 2 isomunaista miestä naimaan minua suuhun ja perseeseen. Välillä domina ruoskisi ja taas miehet naisivat suuta ja persettä. Perseeni ja suuni valuisi spermaa, kusi valuisi kullistani käsittelyni aikana. itkisin ja parkuisin anomalla armoa jota en saisi. Sitten minut jätettäisiiin pukkiin ja he poistuisivat sammuttaen valot sulkien oven perässään. Itkeä nyyhkyttäisin kivuissani ja spermaisena pimeässä. Muutaman tunnin jälkeen domina tulisi ja ruoskisi vielä kovaa ja sitten vapauttaisi ja käskisi runkkarin painua kotiin häpeemään.

Vierailija
54/67 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella sormissa paksuja sormuksia ja rannerenkaat.Erityisesti paksut sileät kultaiset vihkisormukset.Näin varustetut sormet tarttuvat veijarin ympäri niin näen tähtiä. M37

Vierailija
55/67 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on fetissi isosta, karvaisesta mua vanhemmasta setämiehestä. Haluan että hän kurittaa ja alistaa, silittää päätä ja laittaa mut tekemään tuhmia juttuja. Olen itse siro ja tyttömäinen ja ero mieheen kiihottaa. Haluan aivan älyttömästi seksiä jos löytyy ihminen joka herättää nämä halut ja haluan palvella häntä kaikin tavoin.

Mun on vaikea löytää miestä kun nämä joista olen kiinnostunut eivät usko että oikeasti haluan heitä. Pitävät mua heille liian nuorena ja nättinä, eivät suhtaudu muhun seksuaalisesti.

Tämähän se olis! Terveisin myös siro ja tyttömäinen

Vierailija
56/67 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimieliset, tyylikkäät business-naiset jakkupuvuissaan ja silmälaseissaan.

T. Rokkaripoika 33v

Vierailija
57/67 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko tollanen palvelu yleensä maksaa? Ja mistä löytää myyjiä/ostajia? Ajattelin jos Joskus laajentaisi omia kuvioita.

Tämä mitä olen itse jo vuosia käyttänyt maksaa 250€ tunti. Eli tähän saa seksiä samaan rahaan. Pelkän golden showerin saa noin satasella. Ja näitähän löytyy seksitreffit sivuilta

Nyt on kyllä iso rakko palveluntarjoajalla jos kustavaa riittää tunniksi. 😁

Ai kun olit nokkela. Kusi päälleni on esileikkimme. Häntä kiihottaa valta-asema siinä kun kusee naamalleni. Kunhan olen pessyt itseni kusisession jälkeen hän on pyllypystyssä sängyn reunalla odottamassa. Erittäin muodokas pylly hänellä. Toki muutoinkin tavattoman naisellinen nainen.

Mikä on pyllypysty?  Se, missä se muija on. Joku laite.

Vierailija
58/67 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihotun animaatiovideoista joilla esiintyy robottinaisia, harmillisesti tällaisia ei tunnu helpolla löytyvän.

Ulkoilu saattaa auttaa ja tuoda vinttiin muita ajatuksia

Vierailija
59/67 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä kun nainen on kyykkypissalla.

Ehkä vielä joskus saan toteutettua haaveeni. Vaimo ei tuollaiseen suostu, ja eihän toista saa pakottaa tekemään mitään mitä itse ei halua.

Vieraisiin siis.....

Vierailija
60/67 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyydät,

Nainen, jolla hiukset päälaella nutturalla,  korolliset kumisaappaat, mustat rintsikat tai sivutissi huips puserosta tai paidasta tms kyykistyy päällesi ja pisssaa psss psss suuhun koko rakollisen, sen jälkeen pyytää saada juoda sinun virtsasi suoraan elimestäsi, mikä samaan aikaan seisokissa.

Mahdollista. Harvinaista.

Jos pyydät, 

lopuksi nainen ottaa suihin,

jos pyydät

ja nainen nielee spermat, kaiken viime tippaan ja osa roiskunut silmäripsiinkin. Lopuksi nuolee pusuttaen elimesi.

Mahdollista. Harvinaista.

Jos pyydät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi