Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei nyt haluakaan, että asutaan yhdessä..

Vierailija
09.03.2024 |

Onko kenellekään muulle käynyt näin? Miten olette ratkaisseet tilanteen?

Muutettiin siis puoli vuotta sitten yhteen. Ollaan seurusteltu muutama vuosi. Riitoja ei pahemmin ole, ja maksetaan kulut puoliksi. Lapsiakaan ei ole.

Mun pärstä (suoraan sanottuna) v*** miestä, kun hän näkee sen joka päivä. Olen antanut tilaa lähtemällä vaikka kävelemään iltaisin, jne.

Olen kysynyt suoraan, että muutanko pois? Ei hän missään tapauksessa vaarallinen ole, mutta nykyään aina jotenkin kärttyinen ja vihainen.

Ero on käynyt mielessä, mutta en haluaisi luovuttaa näin helpolla. Tykkään itse asua avoliitossa. Ei kauheasti houkuttele muuttaminen johonkin yksiöön niin, että näkisimme vaan joskus.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Mihin kaikkeen te ihmiset alistutte?

Vierailija
2/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tajunnut nyt, että hän tarvitsee enemmän sosiaalisesti tyhjää tilaa ollakseen tyytyväinen elämäänsä ja jaksaakseen. Jos ei ole aikaisemmin asunut yhdessä, voi tuo tulla yllätyksenä.

Minä muuttaisin pois, jos olisin sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä asua avoliitossa itsesi kanssa kun ei taida tykkäämistä olla sullakaan miestäsi kohtaan.

Vierailija
4/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe meneen

Vierailija
5/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua nähdä edes sinun naamaasi, niin silloin on jo hyvä alkaa pakata kimpsuja ja kampsuja ja lähteä. Ei se tuosta enää hyväksi muutu. Jos olet kiinnostunut asumaan avoliitossa jonkun kanssa niin etsi edes sellainen ihminen, joka tykkää katsella sinun naamaasi.

Vierailija
6/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä erilliset asunnot on mukavin tapa seurustella. Näkee kun siltä tuntuu.

Vierailija
7/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä molemmilla pitäisi olla omat huoneet.

Muutitko miehen nurkkiin? Ja tilaa on liian vähän? Virhe!

Tai sitten miehellä on vaihdevuodet menossa tai pitää taukoa mielialalääkkeestään.

Vierailija
8/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies koskaan aiemmin asunut kumppaninsa kanssa? Tai miten se meni.. Miehet tuntuu tuntevan itsensä keskimäärin huonommin kuin naiset ja usein olen kuullut samanlaista tarinaa. Testopäissään alkuhuumassa halutaan yhteen mutta sitten selviääkin että mies ei tunne itseään riittävän hyvin ja homma ei toimi. Tarvitsee omaa tilaa ja jatkuva kumppanin (vaikka rakkaankin) seura ärsyttää.

Itse nostaisin kissan pöydälle, kuvaile tuo sama miehelle ja puhukaa asumis tai totaalierosta. Rankkaa mutta on epätodennäköistä että tilanne muuttuu paremmaksi ajan kanssa kun katsotte toisianne lisää. Eikä se ole oikein sinua kohtaan että joudut lähtemään kotoasi miehen vuoksi, kunnes tilanne ratkeaa ehkä hän itse voi opetella ottamaan omaa tilaa ulkona tai vaikka hotellissa.

Vierailija
9/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta nyt hyvä ihminen muualle sieltä. Miten kukaan pystyisi asumaan jonkun sellaisen ihmisen kanssa, joka ei edes pidä sinusta.

Vierailija
10/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluat asua tai edes olla ihmisen kanssa, joka ei halua olla sinun kanssasi? 

11/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi teistä alunperin ehdotti yhteenmuuttoa?

Vierailija
12/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies ymmärtää, että naisetkin piereskelevät, kuorsaavat ja röyhtäilevät, niin näitä eroamisia sattuu, vaikka muuten kaikki olisi seinien sisällä kunnossa.

Samoin jos pariskunnalla on käytössään vain yksi vessa, niin eivät aamut ole enää helppoja, kun toinen puuteroi tai ripsilöi tms Clearasiloi itseään 0,5-1 tuntia. Toisen pitäisi päästä vaan käymään aamupissillä.

Siitä sitten lähdette yhteisellä autolla myöhässä töihin. Mies on värjötellyt odottelemassa ulkona jo 10 min skrabaamisen ja lumien harjaamisen + mahd. pihan kolaamisen jäljiltä. Tööttää kerran, mutta ei kahdesti, koska siitä tulisi aivan varmasti sanomista. Nainen saapuu autoon, toilauttaa pari näsäviisasta ilkeilyä kamalasta kiirehdinnästä ja muistaa unohtaneensa käsidesipurnukkansa - onhan nyt syyhyaika.

Vierailija
13/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen asunto on? Yksiö? Tai huone ja keittiö? 

Vierailija
14/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on myös tunnelukkoinen jurottaja, joten asutaan samalla asuinalueella mutta omissa asunnoissa. Olen aivan ok tyytyväinen mutta kai tässä olisi järkevää pitää silmät auki, jos vastaan tulisi rakkaus kenen kanssa yhteinen taloprojektikin olisi mahdollista. Rakastan kyllä miestäni mutta vuodet kuluu sellaista vauhtia että alan miettiä onko tässä järkeä, voisin olla niin paljon onnellisempi toisessa suhteessa.

Vierailija
15/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan miehen kanssa yksiössä eikä kumpaakaan ärsytä nähdä toisen naamaa 24/7. En tyytyisi tuollaiseen suhteeseen että pitää vältellä toista. 

Vierailija
16/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä erilliset asunnot on mukavin tapa seurustella. Näkee kun siltä tuntuu.

Seurustellessa onkin ne omat asunnot. Jotkut tykkää, että seurustelu kehittyy yhteiseksi arjeksi eli avo-/avioliitoksi.

Vierailija
17/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi AP sisustaa miehen ulos kodistaan.

Vierailija
18/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä häipyisin tuollaisen tökeryyden kuullessani.

Vierailija
19/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei rakasta sinua aidosti. Hän on ollut suhteessa kanssasi jostain muusta syystä. Olen pahoillani, mutta tällaiset miehet alkavat vain vihaamaan naistaan ajan kanssa. 

Vierailija
20/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buahahaa jos mies on sanonut että haaluaa että muutat pois, niin mitä ihmettä sä kyselet ja odotat  !?!? Sitä että mies heittää sut pihalle ja vaihtaa lukot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä