Kohta kaikki irtisanotaan
Työnantaja vaihtaa koko porukan 3kk:n välein alisuoriutumisen takia ja toki uudet alimmalla mahdollisella palkalla.
EK-mafia ja sen yrittäjäliitto lahkolaiset eivät välitä osaamisesta, tai tuottavuudesta. Ainahan yritystä voi pyörittää sossupummi yritystuilla.
Pää-asia, että työmiehelle/naiselle maksetaan mahdollisimman vähän. Kyllä kokkarit hoitaa ne tukiaiset sinne yritykseen. Tuotti tai ei.
Kommentit (433)
Vierailija kirjoitti:
Kilpailu tulee lisääntymään entisestään, ei hyvä.
No, ei ainakaan asuntovelkaisille.
Vuokralla voi saada asumistukea ja toimeentulotukea, jos molemmat irtisanotaan ja on työttömiä.
Olen 53-vuotta eikä ole mitään sairauksia. En ole kyllä käynyt lääkärissäkään 15 vuoteen. Mutta terve, saa syödä mitä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 53-vuotta eikä ole mitään sairauksia. En ole kyllä käynyt lääkärissäkään 15 vuoteen. Mutta terve, saa syödä mitä huvittaa.
Ei ole mitään lääkkeitä.
Lääkelulut 0 euroa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään lääkkeitä.
Lääkelulut 0 euroa vuodessa.
Oho, siis lääkekulut 0 euroa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Poliklinikka maksu on 60 euroa ja lääkärimaksu 30 euroa. En minä tollasia pysty maksamaan 595 työmarkkinatuella, se menee vuokraan ja ruokaan.
Hemmetin tylsä kesä olla kerrostalossa kotona sisällä.
Ulos puistoon ei uskalla mennä, siellä oli taas tehty jotain, mitä ei uutisoida. Voisi kyllä uutisoida kaikki. Ulkona ei ole turvallista naisten liikkua. Käyn korkeintaan kaupassa. Omaa pihaa ei ole.
Onhan sulla joku mieleen vaikuttavaa lääkitys? Onhan?
Jos ei ole, mene lääkäriin hyvä ihminen. Kerro nämä juttusi ja syö annetut lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliklinikka maksu on 60 euroa ja lääkärimaksu 30 euroa. En minä tollasia pysty maksamaan 595 työmarkkinatuella, se menee vuokraan ja ruokaan.
Hemmetin tylsä kesä olla kerrostalossa kotona sisällä.
Ulos puistoon ei uskalla mennä, siellä oli taas tehty jotain, mitä ei uutisoida. Voisi kyllä uutisoida kaikki. Ulkona ei ole turvallista naisten liikkua. Käyn korkeintaan kaupassa. Omaa pihaa ei ole.
Onhan sulla joku mieleen vaikuttavaa lääkitys? Onhan?
Jos ei ole, mene lääkäriin hyvä ihminen. Kerro nämä juttusi ja syö annetut lääkkeet.
Ei mulla ole rahaa lääkäriin joten en mene.
Ja tuo juttu on totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan tulisi kalliiksi yrityksille, koska joutuisivat aina perehdyttämään uuden henkilön, joka ei välttämättä edes oppisi hommia. Vastaavasti, harjoittelijat tekisivät tahallaan sekundaa.
Tuskin EK:n niin tyhmä on?
T: Tuntematon
Nykyään monessa firmassa on tällainen meininki. Työn osaaminen ei merkitse mitään, jos joku tekee halvemmalla.
Sellaiseen firmaan en sijoittaisi.
Ei minulla ole mitään lääkkeitä. Ei me työttömät käydä lääkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole mitään lääkkeitä. Ei me työttömät käydä lääkärissä.
Ei työttömillä ole työterveyshuoltoa. Työmarkkinatuki on 595 netto kuukaudessa, se menee vuokraan ja ruokaan.
Itse teen työtä joka ei tuota yhtään mitään ja jota ei voi mitenkään tehostaa.
Potkulaki tulee voimaan 1.1.2026 ja koskee myös julkisen työpaikkoja ja valtion.
Ei työttömillä ole työterveyshuoltoa eikä e-passia.
Ei ole e-passia millä voisi mennä elokuviin tai hierojalle.
Työmarkkinatuki on 595 netto kuukaudessa ja menee vuokraan ja ruokaan.
Helvetin sairasta. Myös ristiriitaista, hehän vihaavat työttömiä yli kaiken mutta nyt haluavatkin niitä valtavasti lisää.
Tosiasia on etteivät kaikki ole stahanovilaisia iskurityöläisiä jotka ovat omistaneet koko elämänsä jonkun työnteettäjän palvelemiselle ja toiset sitten taas ovat juuri sellaisia ja mitat tietty asetetaan niiden mukaan.
Kaikki kuitenkin olisi todellisuudessa saatava pidettyä työelämässä siitä huolimatta muuten yhteiskunta menee todella villiksi ja sairaaksi, mutta kuinka helppoa arvelette jatkossa olevan saada työtä niiden kun jengi on potkittu ulos työpaikoistaan kelvottomana pa***kana ja hakevat uutta paikkaa epätoivoisesti varattomana ja leima otsikossa? Vai onko tämä se todellinen syy miksi hallitus ajaa kiihkeästi lakimuutoksia karkottaa suomalaisia omasta kotimaastaan itä-euroopan ja pohjois korean vankiloihin?!
Voi luoja, potkulakihullu taas vauhdissa. Pelkää oman työpaikkansa puolesta (jos edes sellaista on), kun pitäisi alkaa tehdä oikeasti töitä.
Vierailija kirjoitti:
Potkulaki tulee voimaan 1.1.2026 ja koskee myös julkisen työpaikkoja ja valtion.
Työttömänä ollaan aamusta iltaan kotona sisällä joka päivä. Meillä on tämä vauvapalsta.
Sitäpaitsi työttömiä haukutaan, kuka ulos uskaltaisi mennä.
Työttömiä haukutaan. Ei työttömänä uskalla mennä edes ulos kävelylle.
Ei harrasteta mitään liikuntaa.
Antakaa vaan niitä uimahallikortteja 4000 netto eläkettä saaville eläkeläisille Tampereella.
Tän sekopään aloittamia ketjuja ei pidä ruokkia. Syöttää samat linkit ja smat fraasit joka ketjuun, joku lääkitys pitäisi saada ja laitta pää kuntoon. Yksi palstahulluista.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta alarmisti!
Henkilö. joka kokee elämäntehtäväkseen tuoda julkisuuteen jotain kaikkiin vaikuttavaa negatiivista uutista. Monesti uutinen saattaa vääristyä, koska Alarmistin tarkoitusperä on saada huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Tän sekopään aloittamia ketjuja ei pidä ruokkia. Syöttää samat linkit ja smat fraasit joka ketjuun, joku lääkitys pitäisi saada ja laitta pää kuntoon. Yksi palstahulluista.
En ole sekopää enkä ole aloittanut ketjua.. Itse olet ahne.
Meillä ei ole enää autoa, kun tuet leikattiin. Puoliso on ainoa lapsi ja anoppi asuu 60 km päässä.
Valtio hoitaa eläkeläiset tai jättää hoitamatta.
Soteen onnea. Vanhuuseläkkeellä on miljoona neljäsataa tuhatta.
Sotessa suunnitellaan, että omaiset hoitavat eläkeläisiä tulevaisuudessa.
Mutta kokoomus leikkasi ansiosidonnaisen eikä omaisilla ole enää autoa.
Valtio hoitaa eläkeläiset tai jättää hoitamatta.
Kilpailu tulee lisääntymään entisestään, ei hyvä.