Mitä haluaisit sanoa työnantajalle, mutta ei olisi ok?
Voi sanoa myös asioita, joita ei uskalla sanoa.
Itse sanoisin, että lopeta se muiden jatkuva arvostelu ja osaan kyllä tehdä työni. Ilmankos täällä ei moni halua jatkaa sopimuksen päätyttyä, kun kohtelet muita huonosti
Kommentit (21)
Aion lähteä täältä heti jos/kun saisin paremman työpaikan, haku päällä koko ajan.
Hoida työsi paremmin ja anna kunnon ohjeet. Ei ole ok, että et kerro työntekijöille tärkeitä asioita mitkä pitäs tietää
Kehut tehneesi gradun työpaikkakiusaamisesta mutta et tajua, että harjoitat sitä itse. Sitten ihmettelet, miksi lähiesimiestyön palautekyselyjen tulokset kertovat huonontumisesta edelliseen esihenkilöön verrattuna. Palaa takaisin suunnittelijan hommiin, ei sinusta ole esihenkilöksi.
Se asiakkaiden huijaaminen, jota firmassamme harjoitetaan, on pääasiassa harmitonta. Mutta joissakin tapauksissa se menee niin pitkälle, että siitä on asiakkaille huomattavaa haittaa. Minusta pitäisi olla sallittua, että tietyissä tapauksissa peli puhallettaisiin poikki ja kerrottaisiin asiakkaalle totuus.
Tiedättekö te kukaan miten hiton pösilöitä tässä firmassa on ihan merkittävissä tehtävissä? Mä tuun hulluks kohta mm näiden äijien kanssa jotka sekoilee asioissa, eivät osaa lukea tai eivät lue s posteja loppuun, toimivat vaikkei ole edes lupaa ja sitten kun joskus pitäisi toimia muttei oikein tiedetä miten tai homma on hankala, niin nostetaan lapset pystyyn ja suibaillaan ulos tilanteesta niin että joku muu joutuu selvittelemään ongelmat ja jälkipyykin. Johto katsoo vaan läpi sormien ja lakasee maton alle.
Jos naispäälliköt tai esihenkilöt hoitaisi samalla tavalla asiat niin me ois saatu joku varotus jo töiden laiminlyönnistä tai valtuuksien ylittämisestö tai jopa kenkää.
Tän firman valmistama ja tarjoama ruoka on todella kaukana terveellisestä, vaikka täyttääkin varmasti kohderyhmänsä ravitsemussuositukset. Ruoka valmistetaan erittäin pitkälle prosessoiduista pelkkää E koodia sisältävistä liemijauheista, suurusteista, kastike- ja keittopohjista, ruokaan käytetään jotain teollista kasvirasvakermaa ym jossa on mm muunneltua tärkkelystä ja lisää E koodia. Levitteet on todella pitkälle prosessoituja margariineja, maitona vaan rasvaton, joka nostaa verensokeria tosi rajusti. Ruoat aiheuttaa vatsavaivoja, turvotusta ja pitkäaikaisessa käytössä suolisto-ongelmia, josta seuraa lihomista tm.
Itse en söisi ikinä tuota skeidaa, enkä antaisi lapsenikaan syödä. On surullista miten "muka terveellinen" ruoka onkin itseasiassa myrkkyä meidän elimistölle. Ei kenenkään suolisto kestä vuodesta toiseen pelkkää pitkälle prosessoitua ravintoköyhää ruokaa E koodeilla marinoituna.
ei ole ihme että pienten lasten allergiat yleistyy hurjaa vauhtia, kun elimistä ei tunista puoliakaan sinne tungetuista "elintarvikkeista" = pitkälle prosessoiduista teollisista valmisteista ja lisäaineista.
Mua ei kiinnosta vähääkään mikään asiakaspalvelu ja myynti.
Sinänsä mitään kritisoitavaa tai haukuttavaa ei ole, mutta en kehtaa myöntää et työttömänä valehtelin silmät suut täyteen jotta pääsin töihin.
Hitto te olette tyhmiä kun saappaat, toimari ja muutama muu on fiksuja. Heistä näkee heti kun suunsa avaavat, että ovat olleet muuallakin duunissa, siis muissa firmoissa ja maantieteellisestikin jossain ihmisten ilmoilla.
Onneks kohta alkaa loma, olen kurkkuani myöten täynnä tätä paskanlapiointia, tyhjänpäiväistä jaarittelua, soutamista ja huopaamista, ammattitaidottomia horiskoita, laiskoja vapaamatkustajia, ammattisaikuttajia ja pomoa joka ei osaa/ pysty/uskalla tehdä mitään päätöksiä.
Tietääköhän talon johto kuinka paljon jengi viettää etäpäiviä lähtien mökille tai jonnekin karavaanarireissuilleen ollen ehkä vain puhelimen päässä jos jollain on kysyttävää. Tehdään kotitöitä tai ei yhtään mitään noina päivinä työajalla täydellä palkalla. Kuinka moni alottaa aina lomat päivän tai pari ennen varsinaista lomaa "etäpäivän etäpäivällä" eli lähdetään jo reissuun etuajassa.
Mietin tässä et miks mäkin en voisi tehdä tätä tänä kesänä ku pomokin on lomalla.
Nosto