Päätin luovuttaa naisten suhteen. Poikamiehenä.on hyvä olla.
Viimeiset parikymmentä vuotta olen yrittänyt etsiä itselleni sopivaa tyttöystävää tuloksetta. Parisuhteita ei ole tähän mennessä kertynyt yhtäkään.
Naiset eivät kiinnostu kiltistä ja kunnollisesta eli tylsästä.miehestä. Se on fakta.
Nyt tänä kesänä olen todennut, että jo pelkästään treffeille pääseminen on mahdottomuus.
Joten antaa olla. Sinkkuna on hyvä.elää.
Kommentit (55)
Minä taas haluan aidosti ja oikeasti olla sinkku, ikuisesti :D Mutta prkule, sovin justiinsa uudet treffit herra x:n kanssa. Ja puheista päätellen hänellä ei ole enää kaverilliset ajatukset mielessä. Tekisi mieli juosta karkuun mutta samaan aikaan tää "jännämies" (hyvällä tavalla siis, ei mikään playeri) saa mun aivot aina ihan sekaisin. Hemmetti, pitää lopettaa tää ennenkuin hän saa mut ihan pois raiteiltani koska tiedän että sinkkuna olo on mulle paras olotila enkä koskaan edes seurustellut olekaan :D N
Vierailija kirjoitti:
Etkö ap, oikeasti kaipaa elämää, jossa sinua päivittäin arvostellaan ja haukutaan itsekeskeiseksi, tyhmäksi paskaksi? Jonka kanssa seksi ei vois vähempää kiinnostaa, kun olet tylsä idiootti jankkaaja? Pihi ja saita kusipää.
Palsta on tätä varten, senkin tyhmyri :D
Ei tavis kiltti mies saa naista. Et ole komea joten joudut elää yksin. Miehet tietää jo 15 vuotiaana että eivät saa parisuhdetta koskaan.
Onhan nuita maksullisia, jos tarvii joskus naisen läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
ihan koskettavaa tuo turinasi. kerrotko omasta puolesta vai muuten?
ei tarinnut antaa eräälle naikkoselle pakkeja kun ei edes kysynyt tätä perään mutta sitkeästi vaan jatkaa etähäirintäänsä. mutta tehtöneen tälle asia selväksi sitten vähän ytimekkäämmin.
Mitä helvettiä? Sinä asuit alunperin Vantaalla. Minä muutin ekana tänne. Täältä päin olevien kaveriesi mukaan asunto ei ole siskosi tai sun nimissä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan nuita maksullisia, jos tarvii joskus naisen läheisyyttä.
Nui nui, nussitaan nuita. Nui! Voe mahoton ku teki nuin hyvvää 😁
Minulla ei ole yhtään mieskaveria joka halveksii minua tai huutaisi minulle kuin eläin. Sellaisia naissuhteita on kyllä ollut. Ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Luovuttajan paraxoksi: Kun ei jotain saa, onkin yhtä äkkiä parempi olla ilman.
Vähän kuin väittäisin, että rahattomana on parempi elää, kun minulla ei ole rahaa.
Stoalaisen filosofian mukaista. En voi muuttaa maailmaa, mutta voin muuttaa omaa näkemystäni maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Suuntaa katse aasialaisiin naisiin.
Aina kun tämä aihe otetaan esiin (ja erittäin usein otetaankin), niin ajattelen myötätunnolla niitä naisia jotka ottavat tuon luodin meidän puolestamme. Toivottavasti hyötyvät teistä kunnolla, että kokevat sen kaiken sen vaivan arvoiseksi. Toivottavasti (halutessaan) pääsevät Suomeen, saavat kansalaisuuden ja hyviä töitä jne. Kyllä he fiksusti valitsevatkin vanhempia ukkoja joista päälle päin näkyy että on huonot elintavat, tietää että ei tarvitse ihan vuosikymmeniä sen loukussa olla. Kiitos, siskot.
Ensin pitäisi kysyä mihin naista tarvii? Seksi, lapset, seura, mikä? Sitten miettiä onko sen arvoista. Naisiakin niin monenlaisia ja luonteita. Ei pelkkä seksi oo niin tärkeetä ja tiedät tämän kunhan liiat himot laantuu.
mä haluaisin nyt ap vähän tsempata sua. Mä olen neljän vuoden sisällä tavannut 49 miestä ja heistä suurin osa antoi minulle pakit. Vain neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut ja niistä 3/4 antoi minulle pakit.
Päätin, etten haluakaan Margot Robbieta, Ana de Armasia tai Sophie Turneria. Ilman heitä on hyvä olla.
Päätin myös etten halua mainetta ja mammonaa, ihan hyvin pärjää ilmankin.
Toki olisin saanut, jos olisin halunnut!
Vierailija kirjoitti:
Luovuttajan paraxoksi: Kun ei jotain saa, onkin yhtä äkkiä parempi olla ilman.
Vähän kuin väittäisin, että rahattomana on parempi elää, kun minulla ei ole rahaa.
Tiedätkö mitään buddhalaisuudesta?
Totuus kärsimyksestä (dukkha). Naisten tavoittelu tuottaa kärsimystä. Suurimmatkin mielihyvän (sukha) tuntemukset ovat lopulta ohimeneviä ja tyydyttämättömiä.
Totuus kärsimyksen syystä (samudaya). Mies kärsii, koska janoaa jatkuvasti naisia, eikä kykene löytämään maailmasta pysyvää tyydytystä. Jano jaotellaan kolmeen: aistinautintojen janoon, olemisen janoon ja olemattomuuden janoon. Kärsimyksen perimmäinen syy on tietämättömyys, joka mahdollistaa janon ja siitä johtuvan vihan (incel).
Totuus kärsimyksen lakkaamisesta (nirodha). Kärsimys lakkaa, kun sen syy naisten tavoittelu lakkaa. Tätä kärsimyksen lakkaamista kutsutaan luovuttamiseksi, koska siinä ei ole tietämättömyyttä, ja vapautumiseksi (sanskritiksi nirvana, paaliksi nibbana, sidoksista vapautuminen), koska se on vapaa haluista.
Totuus kärsimyksen loppumiseen johtavasta tiestä (ariya-magga). Kärsimyksen loppumiseen johtaa jalo kahdeksanosainen polku.
Hyvä. On sitten meillä ei-luovuttaneilla enemmän mahdollisuuksia löytää oma rakas.
M52 pks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyväluontoinen ja kunnollinen ole sama asia kuin tylsä apaattinen möllöttäjä. Moni kunnollinen mies on kunnollisen naisen kanssa.
Moni sinkkuna kunnollinen ja rauhallinen perusmies muuttuukin väkivaltaiseksi kontrolloivaksi sovinistiksi kun saa naisen muuttamaan yhteen kanssaan.
Ei yli neljännesvuosisadan suhteesta eronnut halua tuosta vaan muuttaa yhteen, vaikka parisuhdetta etsiikin. Oma asunto kummallakin on ihan hyvä vaihtoehto myös.
M52 pks, ei väkivaltainen tai kontrolloiva
Vierailija kirjoitti:
Tungetko yleensä noita pisteitä joka lauseen keskelle? Jos kirjoitat nettideittaillessa noin huonosti, sekin karkoittaa naisia.
Viimeistään tämän anaalimuijan tekstin jälkeen ap on todella valmis luovuttamaan voiton puolella. Tulipa todistettua, kuinka vaikeaa on arki naissukupuolen kanssa.
Onnea ap oikeasta ratkaisusta!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. On sitten meillä ei-luovuttaneilla enemmän mahdollisuuksia löytää oma rakas.
M52 pks
Mikäli ap ei ole mitään nytk'ään saanut, niin kovin vähän hän on sinun mahdollisuukiin vaikuttanut. Ellei sitten parantavasti, kun sinulla ollut heikko verrokki.
Moni sinkkuna kunnollinen ja rauhallinen perusmies muuttuukin väkivaltaiseksi kontrolloivaksi sovinistiksi kun saa naisen muuttamaan yhteen kanssaan.