Joko olet käynyt tänään ulkona?
Kommentit (26)
En, heräsin vasta ja syön aamiaista.
Menen iltapäiväkävelylle hautausmaalle, sinne haudattiin eilen paikkakunnalla isosti vaikuttanut henkilö.
Olen käynyt. Täyttä h:tiä nyt kun on huono terveyshetki, mutta pakko vääntäytyä, vaikka sattuu. Käyn 4-6 krt/pvä. Lyhyttä, mutta kuitenkin. Muutama päivä sitten en saanut edes sukkia jalkaan.
Kävin koiran kanssa jo ennen viittä. Sitten töissä tuli oltua ulkona. Toisen kerran koiran kanssa kävin töistä tultua, tehtiin päivän pitkä lenkki.
Jo klo 3 reippailin kotiin kapakasta.
Joo, sillä fillaroin töihin ja kohta fillaroin syömään ja sitten fillaroin takaisin töihin.
M30
Vierailija wrote:
Olen käynyt. Täyttä h:tiä nyt kun on huono terveyshetki, mutta pakko vääntäytyä, vaikka sattuu. Käyn 4-6 krt/pvä. Lyhyttä, mutta kuitenkin. Muutama päivä sitten en saanut edes sukkia jalkaan.
Täällä toinen kipuilija. Valvottu yö takana, silti reilu tunti ulkoilua ja sietorajojen mukaan liikkumista. Nyt pari tuntia lepoa ja uudelleen ulos.
Eipä jää ainakaa yrittämättömyydestä kiinni tässä elämässä mikään.
Olen. Koko aamupäivä meni mökin pihalla kukkasipuleja istuttaessa ja muissa syyspuuhissa. Sen jälkeen virkistävä pulahdus. Iltapäivällä vielä sienimetsään.
Käytiin koiran kanssa parin tunnin lenkillä, satoi luntakin. Teen aamulenkin yleensä aikaisemmin, nyt päästiin lähtemään vasta yhdeksän aikaan.
En, mutta lähden heti kun tuo pesukone saa pyykit pestyä ja saan ne kuivumaan. Vartti kauppaan ja vartti takaisin.
Toki, 8km aamulenkki napakassa pakkaskelissä.
En jaksanu pukea lapsille kuravaatteita, on leikitty sisällä.
Vierailija wrote:
Käytiin koiran kanssa parin tunnin lenkillä, satoi luntakin. Teen aamulenkin yleensä aikaisemmin, nyt päästiin lähtemään vasta yhdeksän aikaan.
OOO, ihana, missä satoi lunta?
Olen käynyt muutaman kerran pihalla tupakalla.
En ja tuskin menekään vielä tänään. Kuumetta oli vielä illalla. Tämä päivä menee tässä sohvalla.
Kävin ystävälle viemässä tavaran. Eli jos autossa olemista ei lasketa, ulkona n. 9 min.
Juu puoltoist H kävelyä nyt kahvit