Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin luovuttaa naisten suhteen. Poikamiehenä.on hyvä olla.

Vierailija
24.07.2025 |

Viimeiset parikymmentä vuotta olen yrittänyt etsiä itselleni sopivaa tyttöystävää tuloksetta. Parisuhteita ei ole tähän mennessä kertynyt yhtäkään. 

Naiset eivät kiinnostu kiltistä ja kunnollisesta eli tylsästä.miehestä. Se on fakta. 

Nyt tänä kesänä olen todennut, että jo pelkästään treffeille pääseminen on mahdottomuus. 

Joten antaa olla. Sinkkuna on hyvä.elää. 

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitäisi kysyä mihin naista tarvii? Seksi, lapset, seura, mikä? Sitten miettiä onko sen arvoista. Naisiakin niin monenlaisia ja luonteita. Ei pelkkä seksi oo niin tärkeetä ja tiedät tämän kunhan liiat himot laantuu.

Siinähän sinä jo vastasit, mihin naista tarvitsee. Tosin lapset ovat jo aikuisia, mutta keskustelut, seura, yhdessä tekeminen, läheisyys, kosketus, seksi, joku jota saa hemmotella ja pitää hyvänä, ilahduttaa kukilla ja lahjoilla, liikkua luonnossa, sienestää, matkustella yhdessä,...

M52 pks

Vierailija
42/55 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä haluaisin nyt ap vähän tsempata sua. Mä olen neljän vuoden sisällä tavannut 49 miestä ja heistä suurin osa antoi minulle pakit. Vain neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut ja niistä 3/4 antoi minulle pakit.

Pidät sä niistä ihan kirjaa? Mä olen tapaillut naisia nyt parin kuukauden ajan, mutta en kyllä osaa sanoa, kuinka monta olen tavannut. Noin 8-10 välillä varmaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitäisi kysyä mihin naista tarvii? Seksi, lapset, seura, mikä? Sitten miettiä onko sen arvoista. Naisiakin niin monenlaisia ja luonteita. Ei pelkkä seksi oo niin tärkeetä ja tiedät tämän kunhan liiat himot laantuu.

Suomalainen nainen ei loista oikein missään noista, eli kannattaa katsella fiksu ja nätti ulkomaalainen nainen. Ihan vaan vaikka suomitanttaroiden kiusaksi.

Vierailija
44/55 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen ei loista oikein missään noista, eli kannattaa katsella fiksu ja nätti ulkomaalainen nainen. Ihan vaan vaikka suomitanttaroiden kiusaksi.

Eikö kala käy trollin koukkuun vaikka on yritetty esittää rasistia ja loukata naisyen ulkonäköä?

Vierailija
45/55 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "sopivaa tyttöystävää"? Onko kriteerit liian korkealla vai jokin muu syy?

Eikö tilanteesta kannattaisi silti käydä juttelemassa rakkausvalmentajalle/terapeutille tms.

Omasta tuttavapiiristä yksin ovat jääneet ainoastaan ne, jotka eivät juuri saa sanaa suustaan naisen kanssa. Kunnollisia ja kilttejä ovat mutta jos mitään ei saa aikaan niin mitään parisuhdettakaan ei synny.

Vierailija
46/55 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja lienee ikäryhmässä 40+ vuotias. Tanssikursseille ja lavatansseihin! Siellä on paljon saman ikäryhmän naisia toisella kierroksella.

Vierailija
47/55 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan tietää, että naisella on "haku päällä", enkä kokeilla sokkona että miten natsaa jonkun harrastuksissa tai kaupan hyllyjen välissä tavatun random-naisen kanssa.

M52 pks

Vierailija
48/55 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin. Nyt voit lopettaa näiden joka päiväisten aloitusten tuuttaamisen tänne. 

Koska sähän keskityt nykyään muihin asioihin?

Vierailija
49/55 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran suomimies luulee, että ajattelemme häntä kaiken aikaa. 🤭

Vierailija
50/55 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan tietää, että naisella on "haku päällä", enkä kokeilla sokkona että miten natsaa jonkun harrastuksissa tai kaupan hyllyjen välissä tavatun random-naisen kanssa.

M52 pks

Mulla ei koskaan ole haku päällä. Olen sinkku ja jos ihastun niin sitten ihastun. En siis "yritä saada itseäni ihastumaan" kehenkään.

N33

51/55 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M52 pks

Tanssikurssien jälkeen lavatanssien kahviossa olen jutellut useiden naispuolisten kurssilaisten kanssa pidempäänkin. Moni heistä oli kurssilla nimenomaan eron jälkeen aloittamassa uutta elämää ja "haku päällä". Sinkkubileiden (ugh...) ja sinkkuryhmien kokoontumisien lisäksi en tiedä toista lavatansseja vastaavaa paikkaa jossa näitä "haku päällä" ihmisiä voisi kohdata yhtä suurella todennäköisyydellä elävässä elämässä.

Jos joku muu tietää sellaisen paikan niin kertokoon täällä. 

M60

Vierailija
52/55 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että et ole löytänyt kumppania vaikka olet selvästi yrittänyt. Toisaalta, nyt kun olet luovuttanut voi olla että nainen löytyykin kulman takaa. Tiedäthän mitä sanotaan, kun lopettaa yrittämästä onni löytääkin perille. Itsellä on tästä kokemusta. En ollut kiinnostunut löytämään ketään ja bang. Mukava mies löytyi kulman takaa ja yllättäen. Toivon, että sinulle käy myös näin.

Vierailija
53/55 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran suomimies luulee, että ajattelemme häntä kaiken aikaa. 🤭

Nytkin työnsit nokkasi ja töräytit tyhmän kommentin suomimiehen ketjuun. 😂

Vierailija
54/55 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuntaa katse aasialaisiin naisiin.

Aina kun tämä aihe otetaan esiin (ja erittäin usein otetaankin), niin ajattelen myötätunnolla niitä naisia jotka ottavat tuon luodin meidän puolestamme. Toivottavasti hyötyvät teistä kunnolla, että kokevat sen kaiken sen vaivan arvoiseksi. Toivottavasti (halutessaan) pääsevät Suomeen, saavat kansalaisuuden ja hyviä töitä jne. Kyllä he fiksusti valitsevatkin vanhempia ukkoja joista päälle päin näkyy että on huonot elintavat, tietää että ei tarvitse ihan vuosikymmeniä sen loukussa olla. Kiitos, siskot.

Noin kauheasti raivostuttaa aasialaiset naiset kun kehtaa suomimies sellaisen ottaa ennen suominaista, mutta perinaiselliseen tyyliin esitetään jotain empaattista siskoja kohtaan liskon kieli lepattaen.

Vierailija
55/55 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole yhtään mieskaveria joka halveksii minua tai huutaisi minulle kuin eläin. Sellaisia naissuhteita on kyllä ollut. Ei enää. 

Jep vaikka itse ei heille sano rumaa sanaa tai korota ääntään niin sieltä suunnalta kyllä tulee nopeasti sitä sorttia. Siinä tuntee itsensä todella arvostetuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi