Näytin tyttärelle hauskaa vintagepaitaa ja kysyin voisiko sitä käyttää koulussa. Hän sanoi että se olisi hieno, jos hän olisi suosittu
Kommentit (9)
Parempi olla herättämättä huomiota, jos ei ole suosittu.
Vintagepaidat on monesti laadukasta kangasta ja malliltaan hyvin suunniteltuja. Voittaa halpamuodin 100-0.
Jos on suosittu, voi käyttää erikoisempia hienoja vaatteita ja kaikki kehuu. Jos taas on epäsuosittu, kaikki normista poikkeava antaa nälvijöille vettä myllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vintagepaidat on monesti laadukasta kangasta ja malliltaan hyvin suunniteltuja. Voittaa halpamuodin 100-0.
Kyllä kyllä. Kuulemma tietyllä festareilla voisi käyttää, ilmapiiri sallivampi kuin koulussa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyllä. Kuulemma tietyllä festareilla voisi käyttää, ilmapiiri sallivampi kuin koulussa.
Ap
Oho, ompa ahdasmieliseksi mennyt koulunkäynti puheutumisenkin suhteen, tosi harmi. Olen itse vintedistä selaillut vintagepaitoja, ja myyjät ovat olleet nuoria naisia iso osa. Puututaanko vapaa-ajan pukeutumiseen yhtälailla kuin kouluvaatetukseen nykyään? Vintedin perusteella niitä kuitenkin on nuorilla myynnissä, joten luulisi että niitä myös jossain käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oho, ompa ahdasmieliseksi mennyt koulunkäynti puheutumisenkin suhteen, tosi harmi. Olen itse vintedistä selaillut vintagepaitoja, ja myyjät ovat olleet nuoria naisia iso osa. Puututaanko vapaa-ajan pukeutumiseen yhtälailla kuin kouluvaatetukseen nykyään? Vintedin perusteella niitä kuitenkin on nuorilla myynnissä, joten luulisi että niitä myös jossain käytetään.
* Siis muuallakin kuin festareilla.
Ei ole nuorilla helppoa. Raamit on ihan älyttömän ahtaat.
Korjaus se olisi hieno jos olet geenilotossa voittanut ulkonäköetuoikeutettu.