Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näytin tyttärelle hauskaa vintagepaitaa ja kysyin voisiko sitä käyttää koulussa. Hän sanoi että se olisi hieno, jos hän olisi suosittu

Vierailija
24.07.2025 |

Mutta koska hän ei ole, sitä ei voi käyttää. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus se olisi hieno jos olet geenilotossa voittanut ulkonäköetuoikeutettu.

Vierailija
2/9 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla herättämättä huomiota, jos ei ole suosittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vintagepaidat on monesti laadukasta kangasta ja malliltaan hyvin suunniteltuja. Voittaa halpamuodin 100-0.

Vierailija
4/9 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on suosittu, voi käyttää erikoisempia hienoja vaatteita ja kaikki kehuu. Jos taas on epäsuosittu, kaikki normista poikkeava antaa nälvijöille vettä myllyyn. 

Vierailija
5/9 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vintagepaidat on monesti laadukasta kangasta ja malliltaan hyvin suunniteltuja. Voittaa halpamuodin 100-0.

Kyllä kyllä. Kuulemma tietyllä festareilla voisi käyttää, ilmapiiri sallivampi kuin koulussa. 

Ap

Vierailija
6/9 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kyllä. Kuulemma tietyllä festareilla voisi käyttää, ilmapiiri sallivampi kuin koulussa. 

Ap

Oho, ompa ahdasmieliseksi mennyt koulunkäynti puheutumisenkin suhteen, tosi harmi. Olen itse vintedistä selaillut vintagepaitoja, ja myyjät ovat olleet nuoria naisia iso osa. Puututaanko vapaa-ajan pukeutumiseen yhtälailla kuin kouluvaatetukseen nykyään? Vintedin perusteella niitä kuitenkin on nuorilla myynnissä, joten luulisi että niitä myös jossain käytetään.

Vierailija
7/9 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oho, ompa ahdasmieliseksi mennyt koulunkäynti puheutumisenkin suhteen, tosi harmi. Olen itse vintedistä selaillut vintagepaitoja, ja myyjät ovat olleet nuoria naisia iso osa. Puututaanko vapaa-ajan pukeutumiseen yhtälailla kuin kouluvaatetukseen nykyään? Vintedin perusteella niitä kuitenkin on nuorilla myynnissä, joten luulisi että niitä myös jossain käytetään.

* Siis muuallakin kuin festareilla.

Vierailija
8/9 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nuorilla helppoa. Raamit on ihan älyttömän ahtaat. 

Vierailija
9/9 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää paikkansa