Mun entinen parturi-kampaaja jäi eläkkeelle
Ja muutti samalle paikkakunnalle kuin jossa sisarensa asuu. Mietin, voisinko minäkin muuttaa samalle paikkakunnalle, jossa sisareni asuu? T. Valis
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli eroaisit miehestä?
Niin. Ei ole kiva jäädä tulottomana, ilman omaisuutta ihan yksin. Siksi toivoisin, että saisin edes henkistä tukea sisariltani.ap
Saathan sä avioerossa puolet omaisuudesta.
Eihän sitä omaisuutta ole. Ei vanhat mörskät ole minkään arvoisia.ap
Valikselle ei kelpaa työttömän elämä, vaikka on väittänyt ihan tottuneensa vaatimattomiin oloihin.
Vierailija kirjoitti:
Valikselle ei kelpaa työttömän elämä, vaikka on väittänyt ihan tottuneensa vaatimattomiin oloihin.
Enhän mä mitään luksuselämää ole koskaan viettänyt.ap
Oletko holhouksen alaisena vai miksi et pysty itse tekemään päätöstä asuinpaikastasi?
Vierailija kirjoitti:
Oletko holhouksen alaisena vai miksi et pysty itse tekemään päätöstä asuinpaikastasi?
Tottakai mä saan sen itse päättää.ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti valitat, että et jostain syystä "pysty" eroamaan ja muuttamaan omillesi.
Oletko edes selvittänyt, mitä tukia sun olisi mahdollista saada kuten monen muunkin?
Ei ne isoja ole, mutta silti moni niilläkin joten kuten elää.
Ja entäs se, että mörskässä et pääse pian edes peseytymään kun et pysty kävelemään sinne, missä teillä pesutilat on?
Muuta sinne teidän möksälle, ongelma ratkaistu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti valitat, että et jostain syystä "pysty" eroamaan ja muuttamaan omillesi.
Oletko edes selvittänyt, mitä tukia sun olisi mahdollista saada kuten monen muunkin?
Ei ne isoja ole, mutta silti moni niilläkin joten kuten elää.
Ja entäs se, että mörskässä et pääse pian edes peseytymään kun et pysty kävelemään sinne, missä teillä pesutilat on?
Tiedän, että peseytymisasia on jotenkin ratkaistava ja ainakin aluksi saisin karenssia työttömyyden takia.ap
Tää on näitä Valiksen iänikuisia ja päättömiä ideoita, joihin löytää mallia ihan jatkuvalla syötöllä.
Elämäkertaa, juutuubbia, pakuelämää, ulkomaille muuttoa...Lista on loputon😂😂😂😂😂
Realismi vaan tuppaa tulemaan rytinällä päin.
Joko sä sen sun meikkausidean olet toteuttanut, Tokmannin meikeillä?
No asuuko se sun siskosi hienostikin?
Vierailija kirjoitti:
Joko sä sen sun meikkausidean olet toteuttanut, Tokmannin meikeillä?
Olen mä jotain ostanut. Lähinnä kynsilakkaa, ripsiväriä ja huulikiiltoa. Tosin ei mun silmät tykkää meikistä, kun ei ole lainkaan kyynelnestettä. Ne rähmii entistä helpommin, jos laittaa esim ripsiväriä.ap
Ei kai sitä kukaan kiellä, mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
No asuuko se sun siskosi hienostikin?
On hänellä oma paritalo osake.ap
Vierailija kirjoitti:
Tää on näitä Valiksen iänikuisia ja päättömiä ideoita, joihin löytää mallia ihan jatkuvalla syötöllä.
Onko hän koskaan tehnyt mitään?
Vierailija kirjoitti:
Voihan vaihtoehtoja punnita ja pohtia. Täällä saa palautettakin näköjään. Hyvät suunnitelmat pitää olla ja kunnolla mietitty ennen kuin lähtee toteuttamaan mitään.
Mutta kun tää punnitsee, harkitsee, soutaa ja huopaa jo ties kuinka monetta vuotta.
Tosin voi miettiä, mikä näistä jutuista ihan oikeasti pitää edes paikkansa.
Paras oli ehkä se, kun Valis väitti joskus asuneensa "slummissa".
Piti ehkä ihmisiä niin hömelöinä, että uskoisivat Suomessa edes olevan moisia!
Miten sun siskosi ja muutkin tämmöiseen muuttoon suhtautuisivat?
Saathan sä avioerossa puolet omaisuudesta.