Mun entinen parturi-kampaaja jäi eläkkeelle
Ja muutti samalle paikkakunnalle kuin jossa sisarensa asuu. Mietin, voisinko minäkin muuttaa samalle paikkakunnalle, jossa sisareni asuu? T. Valis
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei takuulla.ap
Miksi sitten pohdit tällaista?
Olisi ainakin suku lähellä. Se on sitten taas heistä kiinni, jos ja kun eivät pidä yhteyttä. ap
Onko siis niin, että valitat täällä ja väität tekeväsi vielä sitä ja tätä, mutta et koskaan tee asioiden hyväksi mitään?
Vierailija kirjoitti:
Onko siis niin, että valitat täällä ja väität tekeväsi vielä sitä ja tätä, mutta et koskaan tee asioiden hyväksi mitään?
Tottakai mä teen. Nyt ei vaan ole talousasiat menneet eteenpäin ja mitä sisariini tulee, niin olen yrittänyt pitää toiseen yhteyttä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai mä teen. Nyt ei vaan ole talousasiat menneet eteenpäin ja mitä sisariini tulee, niin olen yrittänyt pitää toiseen yhteyttä. ap
Ahaa. Joko julkaisit elämäkerran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Joko julkaisit elämäkerran?
En. Koska odotan vielä vähän yli vuoden.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä yrittäminen pitää sisällään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä yrittäminen pitää sisällään?
Mies on yrittänyt myydä omaisuutta ja sisareni kanssa välillä watsupissa viestittelen.ap
Mitä se auttaa olla lähellä sukua tai muitakaan ihmisiä, jotka eivät halua olla tekemisissä sun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se auttaa olla lähellä sukua tai muitakaan ihmisiä, jotka eivät halua olla tekemisissä sun kanssa?
Kai sitä toivoo, että kun ovat sukua, että joskus haluaisivat jotain yhteyttä pitää.ap
Vierailija
Aiemmin sen piti ilmestyä, no aiemmin.
"Yllätys", että taas lykkääntyy ja vielä noin paljon🥳🥳🥳🥳🥳
Ei ollutkaan niin helppoa, kuten sulle yritettiin sanoakin...
Vierailija kirjoitti:
Eli eroaisit miehestä?
Niin. Ei ole kiva jäädä tulottomana, ilman omaisuutta ihan yksin. Siksi toivoisin, että saisin edes henkistä tukea sisariltani.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Aiemmin sen piti ilmestyä, no aiemmin.
"Yllätys", että taas lykkääntyy ja vielä noin paljon🥳🥳🥳🥳🥳
Ei ollutkaan niin helppoa, kuten sulle yritettiin sanoakin...
Ei se siitä johdu.ap
Valiksella on tuhat ja yksi suunnitelmaa.
Se on sitten eri asia, toteuuko niistä yksikään koskaan...Ei, vaan ikinä!
Parantaisko se teidän välejä?