Miksi miehet kommentoi kauniiden naisten postauksiin "vau kaunis ihana yms"
Kommentit (27)
No siksihän naiset postaa someen kymmenen kuvaa päivässä naamastaan.
Vierailija kirjoitti:
No ei välttämättä. Jotkut kyllä, muttei kaikki. Itse kun postasin lomareisulta rannalta pari uikkarikuvaa niin kun niihin tuli tykkäyksiä vierailta miehiltä, laitoin profiilini samantien yksityiseksi :D
Elättelevät harhaisia toiveita että voisivat saada suhteen jonkun sometähden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei välttämättä. Jotkut kyllä, muttei kaikki. Itse kun postasin lomareisulta rannalta pari uikkarikuvaa niin kun niihin tuli tykkäyksiä vierailta miehiltä, laitoin profiilini samantien yksityiseksi :D
Halusit kuitenkin tietää sen vieraiden miesten huomion ja siksi teit sen ennen profiilin laittamista yksityiseksi. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusit kuitenkin tietää sen vieraiden miesten huomion ja siksi teit sen ennen profiilin laittamista yksityiseksi. 🙄
Ei vaan en osannut edes odottaa sellaista. Mulla on pieni 50 seuraajan profiili kavereille ja sukulaisille. Miten lie minut huomasivat. Sen jälkeen on pysynyt yksityisenä :)
Joka jannulla elää takaraivossa se pieni toivo, että nainen huomaa juuri Hänen ihanan kehunsa ja siitä alkaa sitten tulinen seksisuhde.
Alfat eivät kommentoi mitään tuollaista. Vaikka nainen on kuinka kaunis tahansa, alfa on pannut useampaa kauniimpaa tai vähintään yhtä kaunista jo aiemmin.
Siksi alfa ei kehu eikä hehkuta kuten epävarmat incel-simpit.
Vierailija kirjoitti:
Onpas outo keskustelu
ihmettelin kun oli tiktok video jossa oli joku kaunis nuori nainen myyjänä ihan tavallisesti ja koko kommenttisektio taisi olla 775 kommenttia miehiltä "ihana kaunis rakatstan sinua"
Minä olen yhdessä ryhmässä, joskus kun kommentoin sinne, tulee näitä "hei, katsoin profiilisi ja olet todella kaunis", naurattaa kun ei ole minusta yhtään kuvaa vain koirastani ja jotain luontokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Alfat eivät kommentoi mitään tuollaista. Vaikka nainen on kuinka kaunis tahansa, alfa on pannut useampaa kauniimpaa tai vähintään yhtä kaunista jo aiemmin.
Tai alfa pelkää pistää itsensä alttiiksi torjunnalle. Kun kaikki itseään alfoiksi kuvittelevat eivät sitä ole. Naisia lähestytään humalatilassa ja näytellään muskeleita tai kerrotaan työtitteleistä.
Miehet ovat nykyään jotain ihme miesoletettuja. Käyttäytyvät kuin naiset. Testosteronitasot alhaalla. Ovat naisistuneet. Syy ehkä juomavedessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas outo keskustelu
ihmettelin kun oli tiktok video jossa oli joku kaunis nuori nainen myyjänä ihan tavallisesti ja koko kommenttisektio taisi olla 775 kommenttia miehiltä "ihana kaunis rakatstan sinua"
Kyllä suomalainen mies netissä uskaltaa. Laittavat monille ja kokeilevat natsaako. Livenä sitten ollaan turpa rullalla. Parin tuopin jälkeen vasta luistaa juttu.
Vierailija kirjoitti:
Eikä käytä "ihana" - sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yhdessä ryhmässä, joskus kun kommentoin sinne, tulee näitä "hei, katsoin profiilisi ja olet todella kaunis", naurattaa kun ei ole minusta yhtään kuvaa vain koirastani ja jotain luontokuvia.
Kyllä miehet on hulluja kun koiria jo ovat iskemässä. Se on se miehen luonto. Epätoivoisena kaikki kelpaa. Sairaaksi mennyt tämä maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas outo keskustelu
Kyllä suomalainen mies netissä uskaltaa. Laittavat monille ja kokeilevat natsaako. Livenä sitten ollaan turpa rullalla. Parin tuopin jälkeen vasta luistaa juttu.
Toi tais olla ulkomaalainen video mut silti. Kyllähän naiset kai tommostakin tekee jos on komea mies. Itse en ymmärrä si tä kummankaan puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä käytä "ihana" - sanaa.
Höpöhöpö
Vautsivau mikä panopuu!!! Tuollasta kun saisi setäsiitin jyystää!!!! UUhh aaahh.. Jeaah jeeeee jeaah
Haluaa pilua