Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette tunteneet jonkun murhatun tai kadonneen henkilön tai murhaajan tms

Vierailija
24.07.2025 |

Oletteko tutkineet netistä kaikki keskustelupalstat ja muut, että mitä heistä on kirjoitettu?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 luvulla opettajamme katosi ulkomaan reissulla, oli viikkokausia hukassa, kunnes löytyi hukkuneena. Lehdistä luettiin kaikki - aika ennen somea

Vierailija
42/48 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex  nainen murhattiin. Joku sekopää huumemies sen tappoi 20 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän erään, joka murhasi sukulaisensa. Oli samassa koulussa vuotta ylempänä ja olen käynyt hänen kotonaankin muutaman kerran, kun "siskonsa" kanssa kaveerasin. Kyllähän tuota tuli luettua palstoilta keskusteluja, mutta muistaakseni vasta vähän myöhemmin. Ja osallistuin keskusteluun jonkin verran. 

Mutta kuka tahansahan voi sanoa mitä tahansa näissä ja väittää oikeasti tietävänsä jotain asioista. Senhän pitäisi olla itsestään selvää jokaiselle eikä uskoa tyhmänä kaikkea mitä lukee. 

Vierailija
44/48 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolituttu oli yksi murhaaja mutta en ole lukenut. Ihmettelin että miten niin herttaisesta ja kauniista nuoresta naisesta tuli sellainen turvonnut keski-ikäinen murhaajanainen. Murhasi miehensä.

Naiset saattaa tappaa pitkäaikaisen pahoinpitelijänsä. Tyypillinen naisten rikos, mitä en yhtään ihmettele. 

Ja sekö tekee teosta sallittua?

Kuka sanoi, että on sallittua? 

Vierailija
45/48 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin yhden tappajan/murhaajan yläasteella, oli naapuriluokalla ja häiriintyneen oloinen poika jo silloin. 

En tiedä ihan tarkkaan milloin oli syyllistynyt henkirikokseen enkä ole varma tekikö niitä useampia, mutta ajoittui varmaan siihen 20-30 ikävuoteen, kun tappoi ainakin yhden naisen. Oli hoidossa vankimielisairaalassa vuosia ja sieltä vapauduttuaan palasi kotikulmilleen.

Koska siellä maine tiedettiin, ihmiset oli varuillaan ja eräässä vähän epäselvässä tilanteessa toinen henkilö ampui häntä ilmeisesti siinä pelossa, että käy päälle.

Jonkun verran olen lukenut juttua tähän liittyen, varmasti paljon kaikkea potaskaa on myös kirjoitettu. 

Vierailija
46/48 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin erään, on jo kuollut vuosia sitten istumisensa jälkeen. Oli melko nuori vielä. Murhamiehiä alkaa olla niin paljon, että nykymaailmassa voi erehdyksessä pariutua deittipalstalla tapaamansa murhaajan kanssa. Ajatelkaapa noita kaikkia nuoria tappajia. Ovat vapautuessaan parhaassa seurustelu- ja perheenperustamisiässä. Luoja varjele, ettei omaan sukuun sattuisi!

Vierailija
47/48 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olin sen Ullanlinnan psykiatrin työtoverina nelisen vuotta. Arvasin heti kun ensimmäiset nimettömät otsikot tulivat, että se olisi hän. 

Mistä arvasin?

Vierailija
48/48 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olin sen Ullanlinnan psykiatrin työtoverina nelisen vuotta. Arvasin heti kun ensimmäiset nimettömät otsikot tulivat, että se olisi hän. 

Mistä arvasin?

Siis mistä arvasiT. Puhelin muuttelee taas sanoja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi