Nuorena naisena olen sitä mieltä että noin 40 vuotiaat miehet on parhaita poikaystäviä.
Olen parikymppinen naisen alku, olen vielä nätti ja kiva. Vähän iäkkäämmät miehet on aitoja herrasmiehiä ja parhaiten suhde toimii kun mies on noin 20 vuotta naista vanhempi.
Iäkkäämpi mies antaa meille naisille turvaa ja taloudellista turvaa myös. Iäkkäämmät miehet antaa elämän ohjeita vähän kuin meidän oma isä ja auttaa meitä naisia elämänhallinnassa. Me nuoremmat naiset taas voimme synnyttää vaikka lapsia ja annamme seksiä miehelle vastapalvelukseksi.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 60-vuotias nainen ja olen aloittajan kanssa täsmälleen samaa mieltä. Nelikymppiset miehet ovat parhaita.
eli hyväksyt että he seurustelee sun lapsenlapsen kanssa?
Itsestäni tässä kirjoitin
Tykkääkö aloittaja kun poikaystävä alkaa pikkuhiljaa harmaantua ja väsyä? Ei jaksa enää bilettää aamuyöhön. Kolotukset ja krempat lisääntyy. Eturauhas ja erektio vaivat alkavat. Mitäs aloittaja siitä tykkää?
Itse taas olen 50 -vuotiaana naisena sitä mieltä, että parhaat poikaystävät ovat 40-45 -vuotiaita. Siis ne, joilla ei ole vielä keski-ikäisen kaljamahaa ja ymmärtävät naisen päälle. Hyvin harvassa on ne yli 5-kymppiset miehet, jotka on pitäneet itsensä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljon +50 vuotiaita miehiä joilla on 20 vuotiaita naisia ja ne naiset tekevät myös lapsia miehille. Myös suomessa näitä on paljon. '
Ei ole.
Terveisin Terttu 45v kouvolasta
Vierailija kirjoitti:
Voihan sen että on miesten rahoja hyväksikäyttävä h*ora sanoa noinkin. Samaa valheellista lässytystä ne puhelintytötkin suoltaa. Mieheltä kun rahat loppuu niin sitten otetaan uusi "poikaystävä", niinhän tuossa aloituksessakin tehdään selväksi, että maksukyky kun loppuu niin seuraavaa uhria vain etsimään. Rahalla saa maksullisen naisen.
Sitten toisessa ketjussa naiset itkee kun ei voi perhettä perustaa kun ei ole rahaa 🤦🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tutkitusti rakastuu isänsä kaltaisiin miehiin, siksi naiset rakastuu vanhempiin miehiin kun naiset etsivät heistä "isähahmoa".
Miehet tutkitusti rakastuu lapsensa kaltaisiin naisiin, siksi miehet rakastuu nuorempiin naisiin kun miehet etsivät heistä tytärhahmoa
tutkimus lähde: Trust me
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kirjoitettu naisen alku, vaikka jostain syystä epäilen sinun olevan lähempänä miehen loppua.
Varmaan johtuu siitä että sinua ei miellytä viestissä oleva totuus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaa tätejä koville kun setämiehelle on kysyntää nuorten keskuudessa. Kaikista huvittavinta on se että mammat on menettäneet itse neitsyytensä ja paneskellut nuorena pää asiassa setämiesten kanssa.
Laajojen tutkimusten mukaan naisten inho ja viha miehiä kohtaan juontaa häpeästä, kun ovat itse lähestyneet ensimmäisten seksikokemusten merkeissä jotain lähisukulaistaan, joko veljeä tai yllättävän usein biologista isäänsä. Tiedän nimittäin muutaman naisen, joilla on tuollainen menneisyys. Kaikista ei tullut miesvihaajia, eli ainakin yhdestä tuli melkoinen kyläpyörä.
Huono isä suhde eli daddy issue ajaa naiset kyläpyöräksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 60-vuotias nainen ja olen aloittajan kanssa täsmälleen samaa mieltä. Nelikymppiset miehet ovat parhaita.
eli hyväksyt että he seurustelee sun lapsenlapsen kanssa?
Itsestäni tässä kirjoitin
Niin.. noh haavensa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas olen 50 -vuotiaana naisena sitä mieltä, että parhaat poikaystävät ovat 40-45 -vuotiaita. Siis ne, joilla ei ole vielä keski-ikäisen kaljamahaa ja ymmärtävät naisen päälle. Hyvin harvassa on ne yli 5-kymppiset miehet, jotka on pitäneet itsensä kunnossa.
Eli vanhemmat naiset tietää mikä on parasta.
-N21
Vierailija kirjoitti:
Renny Harlin on komea mies, sillä on rahaa ja statusta.
just luin tai siis näin mainoksen, jossain oli näöntarkastus nolla euroa ja speksit halvalla...
Mun isä oli 75vuotiaanakin komeampi....
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu viehättää naisia. George Clooneyn kanssa makaisi 90% 20 vuotiaista suominaisista.
Miksi ihmeessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu viehättää naisia. George Clooneyn kanssa makaisi 90% 20 vuotiaista suominaisista.
Miksi ihmeessä!
Koska George on rikas, kuuluisa, elämänkokemusta omaava herrasmies.
Mieheni on minua 11 vuotta vanhempi. Tapasimme kun olin 22 ja alettiin seurustelee lähes heti.
Aijaah, itse en ole tuollaista huomannut. Kyl se omanikäisen miehen vierestä kun herää, on ihanaa.