Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorena naisena olen sitä mieltä että noin 40 vuotiaat miehet on parhaita poikaystäviä.

Vierailija
24.07.2025 |

Olen parikymppinen naisen alku, olen vielä nätti ja kiva. Vähän iäkkäämmät miehet on aitoja herrasmiehiä ja parhaiten suhde toimii kun mies on noin 20 vuotta naista vanhempi.

Iäkkäämpi mies antaa meille naisille turvaa ja taloudellista turvaa myös. Iäkkäämmät miehet antaa elämän ohjeita vähän kuin meidän oma isä ja auttaa meitä naisia elämänhallinnassa. Me nuoremmat naiset taas voimme synnyttää vaikka lapsia ja annamme seksiä miehelle vastapalvelukseksi.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu viehättää naisia. George Clooneyn kanssa makaisi 90% 20 vuotiaista suominaisista.

En edes minä viisikymppisenä naisena. Ihan yhtä rupsahtanut kuin muutkin ikäisensä miehet.

Vierailija
22/76 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu viehättää naisia. George Clooneyn kanssa makaisi 90% 20 vuotiaista suominaisista.

En edes minä viisikymppisenä naisena. Ihan yhtä rupsahtanut kuin muutkin ikäisensä miehet.

Sauli Niinistön kanssa makaisi myös yllättävän moni 20 vuotiaista naisista. Naisia kiehtoo miehen status,valta,elämänkokemus ja charmikkuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan luonnollista.

Vierailija
24/76 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämies se jaksaa tehtailla näitä fantasiajuttujaan. Saa olla todella hyvän näköinen ja vakavarainen nelikymppinen että joku parikymppinen kaunis nuori nainen kiinnostuisi. Ja tämä palstapertti ei takuulla ole. Jos olisi niin ei sitä vauvapalstalla näkyisi.

Vierailija
25/76 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sauli Niinistön kanssa makaisi myös yllättävän moni 20 vuotiaista naisista. Naisia kiehtoo miehen status,valta,elämänkokemus ja charmikkuus.

Toitota sitä itsellesi, kun menet yksin nukkumaan.

Vierailija
26/76 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä joku ukonkalso viitsii laatia tällaisen aloituksen? Mielenterveydessä häikkää?

Vierailija
27/76 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jorma jaksaa laatia näitä  naisena kirjoitettuja seksijuttujaan.

Antaa Jorkin pelata roolileikkejään. 

Vierailija
28/76 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kirjoituksesta jäi puuttumaan vielä allekirjoitus:

"Terveisin, Setämies"

Vierailija
29/76 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä joku ukonkalso viitsii laatia tällaisen aloituksen? Mielenterveydessä häikkää?

Tai sitten ap on oikeasti nuori ja kaunis nainen? Onko sitä niin mahdotonta hyväksyä?

Vierailija
30/76 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa tätejä koville kun setämiehelle on kysyntää nuorten keskuudessa. Kaikista huvittavinta on se että mammat on menettäneet itse neitsyytensä ja paneskellut nuorena pää asiassa setämiesten kanssa.

Vierailija
31/76 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei ole nuori nainen, se on ihan selvä juttu. 

Vierailija
32/76 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs monen kanssa olet seurustellut kun voit noin varman mielipiteen muodostaa? Ja jos nuo suhteet toimivat niin hyvin, niin miksi sinulle on tullut niin monta eroa?

Vierailija
33/76 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä menisit. Mieti sen miehen  rahoja ja charmikkuutta.

Vierailija
34/76 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat epäilemättä. Ongelma on vain siinä, että kun olet itse nelikymppinen, niin et pidä 60-vuotiaita parhaina poikaystävinä. Tai kun olet 50, ottaisit mielummin nelikymppisen kuin seitsemänkymppisen miehen.

Tietysti jos tavoitteena ei ole vakaa ja pitkäaikainen parisuhde, niin sitten asialla ei ole väliä, sen kun heilastelet keski-ikäisten kanssa. Jos taas haaveilet elämänkumppanista, niin varminta on ottaa suunnilleen omanikäinen, niin kumppani on suht siedettävässä iässä vuosikymmenestä toiseen. Muuten kökötät katkerana kuusikymppisen käsipuolessa siinä vaiheessa, kun ikäisilläsi nelikymppisillä kavereilla on salskeat nelikymppiset miehet.

Vierailija
35/76 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon +50 vuotiaita miehiä joilla on 20 vuotiaita naisia ja ne naiset tekevät myös lapsia miehille. Myös suomessa näitä on paljon. 

Vierailija
36/76 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljon +50 vuotiaita miehiä joilla on 20 vuotiaita naisia ja ne naiset tekevät myös lapsia miehille. Myös suomessa näitä on paljon. '

Ei ole.

Vierailija
37/76 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä menisit. Mieti sen miehen  rahoja ja charmikkuutta.

Omat rahat on ja Clooney on ihan yhtä rupsahtanut kuin muutkin ikäisensä. Ja naimisissakin.

Vierailija
38/76 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aika ilmiselvästi yli nelikymppisen ukon kirjoittama fantasia. 

Vierailija
39/76 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tutkitusti rakastuu isänsä kaltaisiin miehiin, siksi naiset rakastuu vanhempiin miehiin kun naiset etsivät heistä "isähahmoa".

EI kiitos 🧟

Vierailija
40/76 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On paljon +50 vuotiaita miehiä joilla on 20 vuotiaita naisia ja ne naiset tekevät myös lapsia miehille. Myös suomessa näitä on paljon. '

Ei ole.

Mika aaltola,renny harlin, sauli niinistö, danny... Onhan näitä paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan