Nuorena naisena olen sitä mieltä että noin 40 vuotiaat miehet on parhaita poikaystäviä.
Olen parikymppinen naisen alku, olen vielä nätti ja kiva. Vähän iäkkäämmät miehet on aitoja herrasmiehiä ja parhaiten suhde toimii kun mies on noin 20 vuotta naista vanhempi.
Iäkkäämpi mies antaa meille naisille turvaa ja taloudellista turvaa myös. Iäkkäämmät miehet antaa elämän ohjeita vähän kuin meidän oma isä ja auttaa meitä naisia elämänhallinnassa. Me nuoremmat naiset taas voimme synnyttää vaikka lapsia ja annamme seksiä miehelle vastapalvelukseksi.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljon +50 vuotiaita miehiä joilla on 20 vuotiaita naisia ja ne naiset tekevät myös lapsia miehille. Myös suomessa näitä on paljon. '
Ei ole.
Mika aaltola,renny harlin, sauli niinistö, danny... Onhan näitä paljon.
Rahalla saa joitain naisia, onko se sinulle yllätys?
Vierailija kirjoitti:
40-vuotias on miesystävä eikä poika-.
Entä jos on vielä poikuus tallella?
Sopiihan teille parikymppisille naisille että sillä nelikymppisellä poikaystävällä on lapsia aiemmista suhteista?
Tää on vanhan miehen lempisepitys kuinka danny näyttää mallia 18v Erikan kanssa, joka siis oli todellisuudessa 23v Ja kuinkas sitten siinäkin kävikään. Kun Erika pettikin vielä, miten ohhohhoo! Ja kertonut miten enemmän samanikäisen on mahdollisuus suhteeseen pidemmällä tähtäimellä. Niinpä.
Ne on parhaita rakastajia, huolehtivat ensin naisen orgasmists
Vierailija kirjoitti:
Sopiihan teille parikymppisille naisille että sillä nelikymppisellä poikaystävällä on lapsia aiemmista suhteista?
Niin parikymppisiä lapsia varmaankin
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on vanhemman miehen sössötyksiä. Todellisuus: valehteleva juoppo jolla edes päihteet ei pysy hallinnassa. Jos edes pystyy seksiin. Muita ajattelevia nuoria miehiä on. FYI 👴🏼
Panoreikä.Aletaaks olee. 5-10-15v. Slut.
Voihan sen että on miesten rahoja hyväksikäyttävä h*ora sanoa noinkin. Samaa valheellista lässytystä ne puhelintytötkin suoltaa. Mieheltä kun rahat loppuu niin sitten otetaan uusi "poikaystävä", niinhän tuossa aloituksessakin tehdään selväksi, että maksukyky kun loppuu niin seuraavaa uhria vain etsimään. Rahalla saa maksullisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on vanhemman miehen sössötyksiä. Todellisuus: valehteleva juoppo jolla edes päihteet ei pysy hallinnassa. Jos edes pystyy seksiin. Muita ajattelevia nuoria miehiä on. FYI 👴🏼
Olen kyllä 60 leskirouva, ja kyllä sen ikäiset, 40-45, on edelleen hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tutkitusti rakastuu isänsä kaltaisiin miehiin, siksi naiset rakastuu vanhempiin miehiin kun naiset etsivät heistä "isähahmoa".
Miehet tutkitusti rakastuu lapsensa kaltaisiin naisiin, siksi miehet rakastuu nuorempiin naisiin kun miehet etsivät heistä tytärhahmoa
Vierailija kirjoitti:
Renny Harlin on komea mies, sillä on rahaa ja statusta.
1 Kurppa,
2. Enpä ole varma rahasta
3. paskaleffoja tehnyt, korkeintaan keskitason status ohjaajana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljon +50 vuotiaita miehiä joilla on 20 vuotiaita naisia ja ne naiset tekevät myös lapsia miehille. Myös suomessa näitä on paljon. '
Ei ole.
Mika aaltola,renny harlin, sauli niinistö, danny... Onhan näitä paljon.
Rahalla saa joitain naisia, onko se sinulle yllätys?
No, enpä usko että näillä kaikilla sitä rahaa nyt niin on, ehkä Saulilla, mutta tunnettavuus se niitä vetää puoleensa
Hih. Huvittaa vähän tuo sana iäkkäät. Ikäero on kyllä isohko tavallaan. Miehet alanuolittaneet aloitusta.
Hyvin kirjoitettu naisen alku, vaikka jostain syystä epäilen sinun olevan lähempänä miehen loppua.
Hyvä ap. Olet löytänyt transidentiteetin. Nyt vielä äkkiä kuohintaan ettet vahingossa lisäänny.
Vierailija kirjoitti:
Ottaa tätejä koville kun setämiehelle on kysyntää nuorten keskuudessa. Kaikista huvittavinta on se että mammat on menettäneet itse neitsyytensä ja paneskellut nuorena pää asiassa setämiesten kanssa.
Laajojen tutkimusten mukaan naisten inho ja viha miehiä kohtaan juontaa häpeästä, kun ovat itse lähestyneet ensimmäisten seksikokemusten merkeissä jotain lähisukulaistaan, joko veljeä tai yllättävän usein biologista isäänsä. Tiedän nimittäin muutaman naisen, joilla on tuollainen menneisyys. Kaikista ei tullut miesvihaajia, eli ainakin yhdestä tuli melkoinen kyläpyörä.
Olen ap;n kanssa samaa mieltä. Minä tosin olen jo 48 mutta hyvin synkkaa 31 v naiseni kanssa eli ikäero on samaa luokkaa kuin mistä ap puhuu.
Kukaan 20-vuotias ei kirjoittaisi itsestään että olen VIELÄ nätti ja kiva. Eikä oikeastaan mitään muutakaan mitä tuossa aloituksessa oli.