Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei arvosta tarpeeksi vartaloani - ero?

Vierailija
24.07.2025 |

Ei ole tullut tätäkään ennen vastaan. Aiemmat miehet ovat suorastaan palvoneet vartaloani, kehuneet vuolaasti ja on ollut ihanaa seksiä. 

Nykyinen mies on symppis ja kuulemma kiinnostunut minusta ihmisenä. No hienoa, mutta tympäisee että ei ikinä noteeraa vartaloani tai ulkonäköäni juuri mitenkään. Jos kysyn tykkääkö, vastaus on suurinpiirtein että on ok. Tiedän että olen parempi kuin ok, olen sporttinen, hoikka ja silti muodokas.

Muutenkaan ei tunnu lipido kovin korkealta, toki muutaman kerran viikossa haluaa ja nauttii kuulemma paljon. Mutta se on musta aika vähän.

Alkaa tympäistä. Tuntuu että menen hukkaan kun ei osaa arvostaa mitä hänellä on.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies haluaa muutaman kerran viikossa ja nauttii". Se ei ole vähän. Mitä ihmettä sinä vielä haluaisit?

Vierailija
22/24 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko vaihtoon jos ei suhde tunnu siltä mitä haluaa. Ehkä ensin keskustelua silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään miehen kropan perässä kirmaava on ällöttävä.

parempi että pysyy paikallisen rannalla talvellakin.

Vierailija
24/24 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla pinnallista oman kehon palvontaa tämä, mutta ei ole pinnallisuutta olla huolissaan tulevaisuudesta, jos jo tässä vaiheessa tuntuu, että toinen on fyysisesti  laimea, ja itse kaipaa suorasukaisempaa fyysisyyttä. Tilanne tuskin tulee ainakaan paranemaan jatkossa. Jopa pohjanmaan teinipojat ymmärsivät tämän vanhan biisinsä väsätessään, ettei nainen voi hyvin, jos kukaan ei sitä koskaan katso kiihkeästi. Sitten se on valmista kauraa kenelle vain, vaikkei olisi kahta sanaa yhteistä kieltäkään. Suomeksi tekstitetty:

https://areena.yle.fi/1-73882962

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi