Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Keski-ikäiset naiset haluavat kiltin miehen

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kunhan on ensin vehdattu 30 vuotta jännisten kanssa niin sitten kelpaa jo kilttis arkea jakamaan.

Juu ja viisikymppinen kilttis yhä uskoo saavansa 20-vuotiaan jännätytön ja sen sijaan että jakaisi arkensa naisen kanssa jolle vihdoin kelpaisi, jakaa sen jatkossakin äitinsä kanssa. 

Miksi halveksit miehiä, jotka huolehtivat ikääntyneestä äidistään?

Ai ikänsä kotona asunut kykenee huolehtimaan kenestäkään? Kun ei edes koskaan osannut itsenäistä elämää elämään. Hohhoijaa. 

Vierailija
62/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta pääsi ihan itku. En osaa edes kuvitella, millaista olisi elää kiltin miehen kanssa?  Sellaisen, joka ei haukkuisi...huutaisi...määräisi?

Kuuntelen aina ihmeissäni ystävien puheita miehistään. Onko kilttejä miehiä oikeasti olemassa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuvat toista ja tekevät toista

Vierailija
64/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida kilttiä miestä enää kiinnostaa 40-50-vuotias mamma.

Ai miten niin? Itse olen 46-vuotias mies, ja juurikin tuollainen mamma kiinnostaa.

ok, tietty on aina teitä luuserimiesoletettujakin, jotka juoksee tuollaisten perässä ja tulee torjutuksi :DD

Vierailija
65/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni keski-ikäinen mies olisi mielellään ottanut kiltin ja mukavan naisen. Niitä on vaan todella harvassa. Siksi useimmat etsivät sellaisen esim. Aasiasta.

...rahalla 🤢

Maksaahan se matkustaminen ja joutuu tekemään myös paperihommia, mutta lopulta tulee paljon halvemmaksi, kuin suomalaisen naisen kanssa.

Ai kun erossa joutuu jakamaan omaisuutensa?

Vierailija
66/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki naiset haluavat "kiltin" miehen. Ainoa vain, että usein ne viehättävät miehet eivät olekaan niin kilttejä, koska haluttavuutensa saattaa johtaa siihen, että heistä kehittyy kusipäitä, koska naisia riittää vähän liiaksikin. Naiset saattavat sitten kelpuuttaa jänniksen kaikesta huolimatta, vaikka oikeasti haluaisivat kiltin komean miehen. 

Vierailija
67/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuunpoljettu pyörä etsii kunnostajaa/ylläpitäjää. Hyi helv

Vierailija
68/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on normaalia evoluutiobiologiaa. Vasta sukukypsäks tulleet naaraat haluaa paritella willimiesten kanssa.

Vierailija
69/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta pääsi ihan itku. En osaa edes kuvitella, millaista olisi elää kiltin miehen kanssa?  Sellaisen, joka ei haukkuisi...huutaisi...määräisi?

Kuuntelen aina ihmeissäni ystävien puheita miehistään. Onko kilttejä miehiä oikeasti olemassa? 

Millaista on oma käytöksesi? Itkusta päätellen hyvinkin impulsiivista ja rajatonta.

Vierailija
70/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutta myös sellaisesta voi paljastua uusia puolia. Ihmiset voi muuttua. 

Vierailija
71/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrettävää. Nuorena oltiin jonossa pahisten panettavana mutta nyt pitäisi löytää mies kustantamaan lasten menoja.

En ollut nuorena panettavana. Mun omalla palkalla on eletty.

Vierailija
72/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki naiset haluavat "kiltin" miehen. Ainoa vain, että usein ne viehättävät miehet eivät olekaan niin kilttejä, koska haluttavuutensa saattaa johtaa siihen, että heistä kehittyy kusipäitä, koska naisia riittää vähän liiaksikin. Naiset saattavat sitten kelpuuttaa jänniksen kaikesta huolimatta, vaikka oikeasti haluaisivat kiltin komean miehen. 

Naisen kanssa kilttikin mies muuttuu kusipääksi. Vai miksi sitten aina ne miehet on tavatessa niin ihania ja lopussa hirviöitä, vaikka mies on elänyt sitä ennen täysin nuhteetonta elämää, ja ainoa muutos miehen elämässä on sen naisen läsnäolo ja vaikutus?

Vierailija
73/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kolumnissa on tiivistetysti kaikki se, mitä tällä palstalla on jo moneen kertaan kerrottu. 

"Nuorempana minä ja monet ystävättäreni rakastuimme renttuihin. Klassisiin tapauksiin, joilla oli seksikkäästi tukka sekaisin, paidannapit auki ja nahkarotsi niskassa. Erinäisiä taide- ja bändiprojekteja tulilla. Monilla oli myös päihde- tai mielenterveysongelmia, jotkut olivat jopa väkivaltaisia. Yksi mies heitti ystävääni silitysraudalla päähän."

Eipä taida kilttiä miestä enää kiinnostaa 40-50-vuotias mamma.

Jännisten kanssa pelmutut nuoruusvuosikymnenet näkyy kropassa ja psyykessä.

Vierailija
74/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika kiltti mies ja aina on naisia riittänyt. Esimerkiksi nytkin kierros eräs nätti hädin tuskin 18 v tyttö. Kunhan on komea, ottajia aina riittää. M35

Vierailija
75/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrettävää. Nuorena oltiin jonossa pahisten panettavana mutta nyt pitäisi löytää mies kustantamaan lasten menoja.

Minkäikäsenä menetit neitsyytes

Vierailija
76/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ap:lla ei ole mahdollisuuksia.

Vierailija
77/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kunhan on ensin vehdattu 30 vuotta jännisten kanssa niin sitten kelpaa jo kilttis arkea jakamaan.

Juu ja viisikymppinen kilttis yhä uskoo saavansa 20-vuotiaan jännätytön ja sen sijaan että jakaisi arkensa naisen kanssa jolle vihdoin kelpaisi, jakaa sen jatkossakin äitinsä kanssa. 

Miksi halveksit miehiä, jotka huolehtivat ikääntyneestä äidistään?

Kun mies ei kykene asumaan omillaan?

Vierailija
78/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika kiltti mies ja aina on naisia riittänyt. Esimerkiksi nytkin kierros eräs nätti hädin tuskin 18 v tyttö. Kunhan on komea, ottajia aina riittää. M35

Kilttimies ei kierrätä naisia, joten älä ole mikään äm mä, joka valehtelee itselleen.

t. jännämies

Vierailija
79/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäsenä menetit neitsyytes

Olin 20+ neitsyt kun tapasin lapsen isän. Menimme naimisiin ja kahden vuoden kuluttua siitä teimme lapsen.

Vierailija
80/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttimies ei kierrätä naisia, joten älä ole mikään äm mä, joka valehtelee itselleen.

t. jännämies

En kierrätä naisia kaiken kaikkiaan. Huono sanavalinta minulta. Tässä tytössä on todellista potentiaalia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän