IL: Keski-ikäiset naiset haluavat kiltin miehen
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni keski-ikäinen mies olisi mielellään ottanut kiltin ja mukavan naisen. Niitä on vaan todella harvassa. Siksi useimmat etsivät sellaisen esim. Aasiasta.
...rahalla 🤢
Saatiin myös hyvä esimerkki suomalaisten naisten oksettavasta rasismista, jonka mukaan ulkomaalaiset naiset on h***ia. Ottaako niin luonnolle, että paremmat naiset saa ne kivat miehet?
Monet aasiasta tuodut on tehneet rahaa prostituutiolla. Ehkä yleistä siellä päin.
Siltä se voi suomalaisesta huorasta tuntua.
Luuletko että kilttimies jostain yhtäkkiä saa rohkeutta mystillisesti ja alkaa lähestyä naisia. Aasiassa varsinkin prostituoidut lähestyy miehiä eli potentiaalisia asiakkaita. Ensimmäinen kertaå ei ole ilmainen.
No jaa. Haluaako "kiltti" keski-ikäinen mies naisen, joka on juossut ikänsä jännisten perässä? Luulisi miehen valitsevan fiksun naisen mieluummin kuin ruostuneen kyläpyörän?
Vierailija kirjoitti:
Loppuunpoljettu pyörä etsii kunnostajaa/ylläpitäjää. Hyi helv
Haluaisin nähdä hikijonnen tai pertti kakkapyllyn oman naamataulun. Suosio ei huumaa?
Kiltti keski-ikäinen mies haluaa timmin 25-vuotiaan, jonka kanssa saada lapsia, koska on jäänyt niitä paitsi kun omanikäiset naiset ovat pariutuneet jännien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.
Ja taas sinä sönkötät tuota samaa. Ei olla kaikki naiset sanottu noin! Ei olla päätetty noin!
Mutta koet siis kuuluvasi mammaraatiin?
Kun naisen karuselli on pyöritty ja juoksut juostu, niin pitää alkaa katsella sellaista miestä jota ei nuorena huomannutkaan. Kun lapsetkin on tehty jollekkin rentuille jotka ei ole olleet päivääkään mukana perhe-elämässä niin nyt sitten etsitään jotain talous isäpuolta jonka kanssa eivät nuorena olisi ikimaailmassa sitä perhettä perustaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuunpoljettu pyörä etsii kunnostajaa/ylläpitäjää. Hyi helv
Haluaisin nähdä hikijonnen tai pertti kakkapyllyn oman naamataulun. Suosio ei huumaa?
Näytän nuorelta Benicio del Torolta
Väittävät haluavansa, mutta jos sellaisen saavat eivät arvosta sellaista pätkän vertaa. Naiset sisimmässään haluavat oikean miehen joka vie ja antaa heidän vikistä, mutta eivät sitä myönnä edes itselleen.
Joku satunnainen poikkeus säännöstä varmaan löytyy.
Luuletteko että kilteillä miehillä ei ole ollut naisia ennen keski-ikää? Kiltteys ei estä naisen saamista.
Moni tuollainen mies on jäänyt vaille perhettä kun ei lisääntymisiässä ole kelvannut ikäisilleen ja vasta keski-ikäisenä kelpaa jollekkin naiselle jonka vieätysvoima on iän myötä kadonnut ja aika asettua.
Vierailija kirjoitti:
Väittävät haluavansa, mutta jos sellaisen saavat eivät arvosta sellaista pätkän vertaa. Naiset sisimmässään haluavat oikean miehen joka vie ja antaa heidän vikistä, mutta eivät sitä myönnä edes itselleen.
Joku satunnainen poikkeus säännöstä varmaan löytyy.
Höpön pöpön. Pakottaminen ei kuulu hyviin tapoihin. Niistä kun kannattaa aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrettävää. Nuorena oltiin jonossa pahisten panettavana mutta nyt pitäisi löytää mies kustantamaan lasten menoja.
En ollut nuorena panettavana. Mun omalla palkalla on eletty.
Minkäikäsenä menetit neitsyytes
Olin 20+ neitsyt kun tapasin lapsen isän. Menimme naimisiin ja kahden vuoden kuluttua siitä teimme lapsen.
Tais sua sit kuitenki se paneminen vähän kiinnostaa, vai teittekö keinohedelmöityksellä
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki naiset haluavat "kiltin" miehen. Ainoa vain, että usein ne viehättävät miehet eivät olekaan niin kilttejä, koska haluttavuutensa saattaa johtaa siihen, että heistä kehittyy kusipäitä, koska naisia riittää vähän liiaksikin. Naiset saattavat sitten kelpuuttaa jänniksen kaikesta huolimatta, vaikka oikeasti haluaisivat kiltin komean miehen.
Huomattu monta kertaa lähipiirissä. Naisten puheet ja teot on kovin ristiriidassa. Samoin kyllä monella miehelläkin. Joskus on puhuttu mettä millaista naista ei ikinä ottaisi mutta kohta juuri sellainen tuleekin miehen kanssa kylään. Onko se sitten se kuuluisa kompromissi?
Vierailija kirjoitti:
Ei tee mieli nykyisiä noita-akkoja, huonoja naisia
= Yhyy kukaan ei huoli täydellisen virheetöntä minäminäminää noitaukokseen, joten larppaan ja teeskentelen etten haluaisikaan haaremia (vaikka naisista aina ja monikossa puhuminen paljastaa aivan päinvastaista).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrettävää. Nuorena oltiin jonossa pahisten panettavana mutta nyt pitäisi löytää mies kustantamaan lasten menoja.
Olin 20+ neitsyt kun tapasin lapsen isän. Menimme naimisiin ja kahden vuoden kuluttua siitä teimme lapsen.
Tais sua sit kuitenki se paneminen vähän kiinnostaa, vai teittekö keinohedelmöityksellä
Ai sä väänsit asian tuohon. Miksi?
Oli puhe siitä että mä en ole ollut jännisten panetettavana. Ja omalla palkalla olen maksanut menot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sä väänsit asian tuohon. Miksi?
Oli puhe siitä että mä en ole ollut jännisten panetettavana. Ja omalla palkalla olen maksanut menot.
Ku sä niin todistelit miten oot siveyden sipuli nunnaluostarissa nuorena
Ja te miehet ette ole harrastaneet seksiä ennen keski-ikää?
Minulle naureskeltiin kun aloin keski-iän kynnyksellä seurustella ikäiseni naisen kanssa. Itsellän on ollut vain muutama lyhyt seurustelusuhde ja hyvin vähän kokemusta seksuaalisesta kanssakäymisestä. Melkein neistyt. Naisystävälläni oli sensijaan todella villi nuoruus ja lapsiankin kahdelle miehelle. Baarissa tultiin irvailemaan miten on tullut paljon vietettyä öitä naiseni kanssa ja nyt hän on sitten ottanut kaltaiseni vässykän parisuhteeseen kaveriksi.
En kestänyt sitä pilkkaa ja häpeää joten erosin. Olisin halunnut olla ylpeä naisestani. m49
Ainahan sitä haluta saa. Vanhoja akkoja yök.