Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Keski-ikäiset naiset haluavat kiltin miehen

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikään miehessä moni aiemmin oikeasti kiltti mies on jo katkeroitunut vanha insseli, kun naisia nuorempana kiinnosti villimmät miehet.

Ei mua ainakaan kiinnostanut. Nuorena kiinnostivat juurikin superkiltit miehet. 

Toki nämä ei olleet "kilttimiehiä", vaan oikeasti mukavia miehiä.

Vierailija
122/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ja muiden naisten tiirailu ovat kieltämättä tässä iässä jo syvästi red flag. Vaikka olisi muuten varakas lapanen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikään miehessä moni aiemmin oikeasti kiltti mies on jo katkeroitunut vanha insseli, kun naisia nuorempana kiinnosti villimmät miehet.

Ei mua ainakaan kiinnostanut. Nuorena kiinnostivat juurikin superkiltit miehet. 

Toki nämä ei olleet "kilttimiehiä", vaan oikeasti mukavia miehiä.

"Kilttimiehet"onkin katkeria ja piiloaggressiivisia. 

Vierailija
124/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä kirjoitus. Juu, juuri tuollaisen miehen kaikki haluavat. Ainakin keski-ikäisenä.

n56

Vierailija
125/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Keski-iässä sitä viimein alkaa tajuamaan, että eivät ihmiset muutu. Usein ihmiset ja asiat ovat juuri sitä, miltä ne näyttävät."

Kolumnistin mukaan miehet eivät muutu: renttu pysyy väkivaltaisena renttuna. Naiset sen sijaan jalostuvat elämänkokemuksen ja huonojen mieskokemustensa kautta ja eräänä päivänä tajuavat, että pillu on ohjannut heidän koko elämäänsä. Tästä seuraa suuri oivallus: kiltin miehen pitää rakastaa nainen ehjäksi. Alkaa voimaantuminen.

Höpö höpö. Nuorena etsin juurikin kilttiä ja mukavaa miestä. 

Vierailija
126/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki naiset haluavat "kiltin" miehen. Ainoa vain, että usein ne viehättävät miehet eivät olekaan niin kilttejä, koska haluttavuutensa saattaa johtaa siihen, että heistä kehittyy kusipäitä, koska naisia riittää vähän liiaksikin. Naiset saattavat sitten kelpuuttaa jänniksen kaikesta huolimatta, vaikka oikeasti haluaisivat kiltin komean miehen. 

Naisen kanssa kilttikin mies muuttuu kusipääksi. Vai miksi sitten aina ne miehet on tavatessa niin ihania ja lopussa hirviöitä, vaikka mies on elänyt sitä ennen täysin nuhteetonta elämää, ja ainoa muutos miehen elämässä on sen naisen läsnäolo ja vaikutus?

Tämä. Itse olen aina ollut aika kiltti ja kohtelias. Erehdyin jopa kihloihin erään naisen kanssa joka meinasi tehdä minusta hullun. Nostin kytkintä ja nainen tutustui toiseen kilttiin mieheen joka ei tajunnut lähteä ajoissa, vaan sekosi ja tappoi tuon naisen.

Vierailija
127/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka puhui pakottamisesta?

Vierailija
128/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Keski-iässä sitä viimein alkaa tajuamaan, että eivät ihmiset muutu. Usein ihmiset ja asiat ovat juuri sitä, miltä ne näyttävät."

Kolumnistin mukaan miehet eivät muutu: renttu pysyy väkivaltaisena renttuna. Naiset sen sijaan jalostuvat elämänkokemuksen ja huonojen mieskokemustensa kautta ja eräänä päivänä tajuavat, että pillu on ohjannut heidän koko elämäänsä. Tästä seuraa suuri oivallus: kiltin miehen pitää rakastaa nainen ehjäksi. Alkaa voimaantuminen.

Voimaantuminen ei liity kiltteihin miehiin mitenkään. Voimaantuminen on sitä, kun nainen huomaa keski-iässä olleensa koko ikänsä itse ylikiltti muiden miellyttäjä ja laittaneensa muiden tarpeet aina omiensa edelle.

Vierailija
129/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki naiset haluavat "kiltin" miehen. Ainoa vain, että usein ne viehättävät miehet eivät olekaan niin kilttejä, koska haluttavuutensa saattaa johtaa siihen, että heistä kehittyy kusipäitä, koska naisia riittää vähän liiaksikin. Naiset saattavat sitten kelpuuttaa jänniksen kaikesta huolimatta, vaikka oikeasti haluaisivat kiltin komean miehen. 

Naisen kanssa kilttikin mies muuttuu kusipääksi. Vai miksi sitten aina ne miehet on tavatessa niin ihania ja lopussa hirviöitä, vaikka mies on elänyt sitä ennen täysin nuhteetonta elämää, ja ainoa muutos miehen elämässä on sen naisen läsnäolo ja vaikutus?

Tämä. Itse olen aina ollut aika kiltti ja kohtelias. Erehdyin jopa kihloihin erään naisen kanssa joka meinasi tehdä minusta hullun. Nostin kytkintä ja nainen tutustui toiseenkilttiin mieheen joka ei tajunnut lähteä ajoissa, vaan sekosi ja tappoi tuon naisen.

Klassinen uhrin syyllistäminen. Vankilat on täynnä tyyppejä, joiden mielestä "se oli uhrin vika". En näitä tituleeraisi kilteiksi. 

Vierailija
130/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppuunpoljettu pyörä etsii kunnostajaa/ylläpitäjää. Hyi helv

Haluaisin nähdä hikijonnen tai pertti kakkapyllyn oman naamataulun. Suosio ei huumaa?

Miksi lisäät aina uteluihisi omia perusominaisuuksiai?

Vierailija
131/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi miestä ollenkaan enää. Mutta jos muuttaisin mieltä, niin kiltti mies tottakai. T: keskis.

Vierailija
132/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuoretkin haluaa, mut ne ei usko että joku voi pohjimmiltaan vain olla itsekäs sika ja erehtyvät.

Vierailija
133/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten kilttimiehet jatkuvasti vinkuvat naisen puutteesta?

Koska kilttimiehet haluavat niitä kaksikymppisiä tyttöjä. 

Vierailija
134/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukan lapsellinen ja hyvinkin kliseinen juttu. 

Sama huvitti itseänikin. Ei, kaikki naiset eivät pyörineet päihdeongelmaisten renttujen parissa nuoruuttaan, tulevilla insinööreillä oli tyttöystävät jo lukiossa ja eniten ehkä nauroin treffien kuvausta. Tuollainen mieshän on jo se 1% huippuyksilö, ei mikään tavallinen, kiltti, keski-ikäinen mies. 

Vierailija
135/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Klassinen uhrin syyllistäminen. Vankilat on täynnä tyyppejä, joiden mielestä "se oli uhrin vika". En näitä tituleeraisi kilteiksi."

Klassinen narsistin toisen narsistin puolustaminen. Vankiloissa on paljon tyyppejä, joiden äitikin on ollut narsisti ja sen vuoksi eivät koskaan edes osanneet kaivata normaalia naista.

Vierailija
136/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkelissa nainen kirjoittaa, että nuorempana häntä kiinnostivat komeat, mutta epävakaat ja holtittomat rentut. 

Minua jäi ihmetyttämään, että miksi hän oli nuorempana kiinnostunut tuollaisista miehistä. Osaisiko joku avata vähän psykologiaa asian taustalla?

Vierailija
137/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei aina voi olla oma itsensä. Olen pohjimmiltani herrasmies, mutta hyvin monet naiset olettivat, että olen tylsä ja liian tasainen. Moni nainen halusi olla vain kaveri. Sitten aloin käyttäytyä renttumaisemmin ja naisia riitti. Nyt olen taas herrasmies ja naimisissa kiltin ja mukavan ulkomaalaisen kaunottaren kanssa.

Vierailija
138/138 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten kilttimiehet jatkuvasti vinkuvat naisen puutteesta?

Koska kilttimiehet eivät ole kilttejä miehiä. Jos pitää erityisenä meriittinä sitä että onnistuu kohtelemaan ihmisiä hyvin, syvemmällä asuu jotain pahaa. 

Muuten samaa mieltä, mutta onhan se oikeasti aika tärkeää ja arvostettavaa jos kohtelee ihmisiä hyvin. Elämässä vaan sattuu ja tapahtuu tosi paljon juttuja eikä kaikki tosiaan pysty pitämään kiinni siitä, että kohtelee muita asiallisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme